Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11 2.0 na wolnych go zalewa


rafp11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Normalnie, w sekwencyjnej instalcji gazowej można poprzez regulację mnożnika regulować mieszankę i tak też zrobiłem. Zmniejszyłem mnożnik i tym samym zmniejszyłem czasy wtrysku gazu do tego poziomu aby mieszanka paliwowa była prawidłowa i dlatego napisałem , że na gazie chodzi ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, w sekwencyjnej instalcji gazowej można poprzez regulację mnożnika regulować mieszankę i tak też zrobiłem.

 

jeszcze sa korekty po obrotach, korekty po temperaturze, korekty po ciśnieniu :D to tak dla jasności

 

 

 

Zmniejszyłem mnożnik i tym samym zmniejszyłem czasy wtrysku gazu do tego poziomu aby mieszanka paliwowa była prawidłowa i dlatego napisałem , że na gazie chodzi ok

 

zmniejszyłeś mnożnik i zmniejszyły się czasy wtrysku?? które czasy PB czy LPG???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wiecie jak to jest z regulacją sekwencji to po co pytacie "jak to ręcznie zjechałeś mnożnikiem??" albo "zmniejszyłeś mnożnik i zmniejszyły się czasy wtrysku?? które czasy PB czy LPG???" . A i nie w każdej inst sekwencyjnej są korekty po obrotach cisnieniu i temperaturze :D tak dla jasności.

Tematem mojego postu jest nieprawidłowa praca na benzynie i tego się trzymajmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymajmy sie tego że przez 2 tygodnie będziesz smigał na pb to zobaczymy czy dalej będzie problem ,,,bo

 

widzisz gaz mógł Ci rozjechać pb ,,,

 

a tak dla jasności to i owszem g... ne(STARE) instalacje nie mają korekt po obrotach temperaturze jak i po ciśnieniu

 

moja rada reset Ecu pośmiganie na pb i wtedy patrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. A i nie w każdej inst sekwencyjnej są korekty po obrotach cisnieniu i temperaturze :D tak dla jasności.

 

tak dla jasności, podałem tylko, że są też inne sposoby na zmianę skadu mieszanki

 

 

Tematem mojego postu jest nieprawidłowa praca na benzynie i tego się trzymajmy.

 

może być to następstwem Twojego zjechania mnożnikiem :D

 

 

które czasy PB czy LPG???" .

 

a to akurat jest bardzo ważne,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co do przyczyny opisanej przeze mnie nieprawidłowej pracy na benzynie to chętnie wysłucham a wypowiedzi natemat inst gazowej proszę sobie darować bo to nie ona jest tutaj przyczyną

Edytowane przez rafp11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz podłączyć jakiś scaner do auta i sprawdzić korekty?? na PB i LPG??

 

a wypowiedzi natemat inst gazowej proszę sobie darować bo to nie ona jest tutaj przyczyną

 

a i proponuję się dokształcić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję przeczytać mój pierwszy post . Skaner był już podłączany i pisałem jakie są korekty na benzynie. Na gazie były takie same i dlatego ręcznie skorygowałem mnożnik żeby na gazie chodził dobrze.

A co do dokształcania to radziłbym się nie wymądrzać i zacząć od siebie i jeżeli nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia to daruj sobie dalsze wypowiedzi w tym temacie bo nic one nie wnoszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktyczni , napisałeś, że korekty są -24,99% ( na gazie jakie teraz są??) bo zubożyłęś w takim układzie sztucznie mieszankę mnożnikiem a nie tędy droga, a są one, w granicach -25 - +25 i dlatego sterownik nei zgłasza jeszcze błędu, a powinny oscylować w okolicach 0 od 3(7) do -3(7) , do tego pytałem jak to jest z Twoją przepływką, bo 1,3 to dolny zakres i może już być na nią czas, a zapewne wiesz jakie powinna wskazywać wartości i przy jakich obrotach, dlaczego nei skorzystasz z rady @Tofu aby zakręcić butlę i pojeździć na PB,

 

a może któryś wtrysk benzynowy leje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z resetowaniem komputera i jazdą na samej benzynie próbowałem na samym początku i nic to nie pomogło. Nie mam skąd załatwić drugiej przepływki na podmianę bo to byłby najlepszy sposób na jej sprawdzenie. Potencjometr przepustnicy też był sprawdzany i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...