Gość tomi900 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 witam mam mały problem z moim nissanem 2.0 td 97r po odpaleniu swieci chek i falują obroty po pewnym czasie silnik gasnie i ciężko go odpalic. tylko ze jak silnik sie zagrzeje chek gasnie i silnik działa normalnie. podłaczałem autko pod komputer i pokazuje bład czujnika położenia wału . Od znajomego wymontowaliśmy ten czujnik z takiego samego autka gdzi e u niego wszystko działa założyliśmy do mojego autka i dalej dzieje sie to samo prosze o jakies rady co to może być z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zrób diagnostykę na "spinacz" : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi900 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 zrobiłem tą diagnostyke na spinacz i pokazuje czujnik położenia wału skasowałem błąd i po odpaleniu znowu chek świeci i te same objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriso3 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam. Ten sam problem mam tyle ze chek na goracym silniku tez sie pali,momentami przygasnie.Blad ten sam-47.Zamowilem czujnik a widze ze moze niepotrzebnie.Ja mam 2,0D z 1996r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 zrobiłem tą diagnostyke na spinacz i pokazuje czujnik położenia wału skasowałem błąd i po odpaleniu znowu chek świeci i te same objawy zamień miejscami czujniki tj. czujnik położenia wału korbowego z czujnikiem wałka rozrządu są takie same, jak wywali tobie bład czujnika położenia wałka rozrządu to czujnik a jak pokarze znowu bład czujnika wału korbowego to masz rozciągnięty łańcuch rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 tam jest pasek a nie lancuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi900 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 skasowałem jeszcze raz ten błąd na spinacz i teraz juz silnik chodzi normalnie chek dalej świeci ale przejade kilka kilometrów i gasnie wiec zobacze co bedzie dalej dzieki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Najlepiej pomierz jaki opór ma czujnik powinien mieć ok. 1,5koma. Może być też spękana obudowa i głupieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi900 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 mam takie pytanie bo teraz podczas jazdy swieci chek kiedy obroty sa powyzej 1000 to chek gasnie jak puszcze na luz to chek sie zaswieca i silnik gasnie sprawdzilem na spinacz bledy i pokazało mi blad 21 zawór czasu kąta wtrysku w pompie wtryskowej i teraz takie pytanie czy ten zawór jest wymienialny czy trzeba cała pompe wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.