Gość Premislauer Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Witam, Pytanie banalne ale znajduje sprzeczne informacje z wiarygodnych zrodel, np pdf'y z Auto Swiata. silnik 1.4 to 75 czy 87 KM? a 1.6 to 90 czy 102KM? pozdr. p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Co do 1.4 to chyba jest różnica miedzy rocznikeim '96 (75) a '97 (87). Ja mam 87 z roku 1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Wszystkie wersje ktore wymieniles istnieja. Te slabsza bodajze byly sprzedawane w niemczech.TEn temat sie przewijal pare razy juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonek Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Słabsze wersje były przeznaczone na rynek nimiecki, ze względu na stawki ubezpieczeniowe, ktore niemcy płacą nie od pojemności ale od mocy silnika. W polsce były w sprzedaży mocniejsze odmiany silnikowe. Pozdro! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 niewazny rok! to tak samo jak saniaczach. słabsza wwersja była na rynek niemiecki(stawka ubezpieczenia zalezy od jakiegos przelicznika pojemności i mocy)w polsce byla dostepna słabsza wersja i potem za doplata mocniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premislauer Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 To w takim razie narzuca sie pytanie czy to jest ograniczenie elektroniczne? I czy jesli trafie na zdlawiony egzemplarz to bedzie mozna w prosty sposob dodac mu troche mocy? pozdr pp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonek Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Nie wiem jak jest ograniczona moc w almerkach, ale co ciekawe w niemieckich katalogach wszystkie dane jeśli chodzi o przyspieszenie, prędkość maksymalną i spalanie są takie same jak u nas w polsce dla mocniejszych wersji. Ciekawe nie :?: Nasuwa mi się przypuszczenie, że moc była przede wszystkim zaniżana na papierze, tak żeby zadowolić niemiecki system podatkowy :!: Pozdro :!: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premislauer Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 to w takim razie - jak napisal kmink - w polsce za doplata dostawalo sie tylko inny papierek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 NIESTETY CHYBA JEST ROZNICA W REALU... SAM MAM 75KM A MIALEM OKAZJE SIEDZIEC ZA STERAMI "POLSKIEJ" WESJI I TA ROZNICA W MOCY JEST WYCZOWALNA. ZROBILISMY NAWET MALY TEST I "POLSKA" N15 ZBIERALA SIE SZYBCIEJ... :roll: Z TEGO CO WIEM ODPOWIADA ZA TO KOMPUTER, KTORY PONOC "WYSTARCZY" ZMIENIC NA TEN Z WERSJI 87... NIE WIEM CZY TYLKO KOMPA CZY JESZCZE COS.... POSZUKAJ NA FORUM BYLO SPORO DYSKUSJI NA TEN TEMAT... JA MIALEM ZAMIAR ZMINIEC NA 87 ALE PO MOICH TESTACH WYSZLO ZE 75KM PALI MNIEJ NIZ 87KM A PATRZAC NA CENE BENZYNY ZOSTANE RACZEJ PRZY 75KM POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 gadalem ostatnio z gosciem co kupowal almerke w 98 i musial czekac miesiac na ta z mocniejszym silnikiem. one roznia sie tylko moca pozostale osiagi bez zmian roznice sie czuje dopiero przy aucie zaladowanym na full w jezdzie pod gorke ale nie jest do niewiadomo jaka roznica.momet obrotowy jest identyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Oj temat był już drążony, różnica jest też podobno w kolektorze. Choć pojawiły się też głosy,że ta obniżona moc dla wersji niemieckiej to ściema. Przykładowo moja SR'ka ma w papierach 66kW (90PS) ale poprzedni właściciel robił testy na hamowniach i wyszło 102 PS. Teraz na załorzonym gazie to pewnie więcej jak 90 to ni mo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 NIESTETY CHYBA JEST ROZNICA W REALU...SAM MAM 75KM A MIALEM OKAZJE SIEDZIEC ZA STERAMI "POLSKIEJ" WESJI I TA ROZNICA W MOCY JEST WYCZOWALNA. ZROBILISMY NAWET MALY TEST I "POLSKA" N15 ZBIERALA SIE SZYBCIEJ... :roll: Z TEGO CO WIEM ODPOWIADA ZA TO KOMPUTER, KTORY PONOC "WYSTARCZY" ZMIENIC NA TEN Z WERSJI 87... NIE WIEM CZY TYLKO KOMPA CZY JESZCZE COS.... POSZUKAJ NA FORUM BYLO SPORO DYSKUSJI NA TEN TEMAT... JA MIALEM ZAMIAR ZMINIEC NA 87 ALE PO MOICH TESTACH WYSZLO ZE 75KM PALI MNIEJ NIZ 87KM A PATRZAC NA CENE BENZYNY ZOSTANE RACZEJ PRZY 75KM POZDRO moze ta polska ,,mocniejsza wersja'' miala cos tam zmienione ze odczuleś duza róznice albo akurat zatankowales jakies lipne paliwko. Jak przywiazlem ta almerke co teraz ja mam to zdziwilem sie ze ten 1.4 tak dobrze idzie. najlepiej pojechac na hamownie isprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.