lukasz3600 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam !! Piszę ponieważ po długim czasie poszukiwań na forum nie znalazłem 100% odpowiedzi odnośnie moim zamiarom - otóż mam do kupna rozbitą primerę P11 2.0 GT "150" (brak tyłu samochodu) i chcę przełożyć owy silnik (razem ze skrzynią i komputerem) do swojej primery P11 2.0 slx "116km". Teraz tylko szukam odpowiedzi czy cały zestaw będzie pasował do mojego auta??? Czy cały ten zabieg jest opłacalny przy przebiegu 230k km w mocniejszym silniku?? Za wszelkie odp Wielkie Dzieki!! pzdr. Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Kolego, opierając się na moich doświadczeniach, zabieg opłacalny jak najbardziej, pod warunkiem że nie zedrą z ciebie skóry za tego rozbitka. CO do przebiegu to 230kkm to nic strasznego, a jeśli tego rozbitka możesz odpalić to sprawdź kompresje jak będzie ok to masz z grubsza pewność że będzie chodził. Ja osobiście szukałęm takiego rozbitka co będzie palił i nie zawiodłem się, zrobiłęm już 30kkm po przekładce i jak narazie bez problemów. W twoim przypadku kupno całej budy to również nawygodniejsza opcja bo nie zaskoczą cie problemy z brakiem części. Na pewno musisz przełożyć silnik, skrzynię, kompa, immo i polecam również wiązki przewodów i zegary, żebyś nie bawił się w lutowanko. Możliwe że jeszcze do 1.6 przydało by się ukłąd chamulcowy przerobić, ale tu nie mam doświadczenia, musiał byś sprawdzić czy GT nie miał większych tarcz. A jak nie boisz się śrubokręta, to cała operacja jest do zrobienia pod chmurką we własnym zakresie, sprawdź sobie moja relację ze swap'a. Powodzonka i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 on ma 2.0 wiec praktycznie wystarczyło bo kompa zmienić a na tym też powinien zagadać ,,,ta 116 stka była przyduszona chyba tylko wałkiem ,, zobacz ten temat ale coś tam przeczytałem że nie było redukcji tylko w papierach ? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2680-sr20-jego-odmiany-i-parametry/ wiec masz wiecen KM niż 116 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz3600 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Niestety mam 116km ponieważ wychodziły silniki low power więc mi się taki egzemplarz trafił. Dlaczego wiem że 116?! Ponieważ brat miał p11 tylko 136 konną i jest znaczna różnica pomiędzy obydwoma pojazdami. Dzięki za odpowiedzi - a jeszcze skąd mogę zdobyć zegar do sprawdzenia ciśnienia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz3600 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry Możesz rozszerzyć dokładniej myśl co wystarczy zrobić aby podbić do 136KM?? Będę bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 to co napisał wyżej tłoki (wklęsłe pewnie )i i wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz3600 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Tak napisał lecz prosiłbym o dokładniejsze dane, mianowicie: co z tłokami czy srednica taka sama, czy właśnie wklęsłe czy płaskie, czy pasuje w oryginalny blok silnika i również co związane jest ze zmianą wałka rozrządu - czym się różni wałek - jeszcze co z komputerem czy nie trzeba innego programu czy też kompa całego - i najważniejsze jaki jest mniej więcej koszt operacji Za odpowiedzi wszelkie dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 tłoki płaskie wałek od wersji GT Ecu da sobie radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.