Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przekładka silnika p11 slx 116km


lukasz3600

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

Piszę ponieważ po długim czasie poszukiwań na forum nie znalazłem 100% odpowiedzi odnośnie moim zamiarom - otóż mam do kupna rozbitą primerę P11 2.0 GT "150" (brak tyłu samochodu) i chcę przełożyć owy silnik (razem ze skrzynią i komputerem) do swojej primery P11 2.0 slx "116km". Teraz tylko szukam odpowiedzi czy cały zestaw będzie pasował do mojego auta??? Czy cały ten zabieg jest opłacalny przy przebiegu 230k km w mocniejszym silniku??

 

Za wszelkie odp Wielkie Dzieki!!

pzdr. Łukasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość walecboard

Kolego, opierając się na moich doświadczeniach, zabieg opłacalny jak najbardziej, pod warunkiem że nie zedrą z ciebie skóry za tego rozbitka. CO do przebiegu to 230kkm to nic strasznego, a jeśli tego rozbitka możesz odpalić to sprawdź kompresje jak będzie ok to masz z grubsza pewność że będzie chodził. Ja osobiście szukałęm takiego rozbitka co będzie palił i nie zawiodłem się, zrobiłęm już 30kkm po przekładce i jak narazie bez problemów. W twoim przypadku kupno całej budy to również nawygodniejsza opcja bo nie zaskoczą cie problemy z brakiem części. Na pewno musisz przełożyć silnik, skrzynię, kompa, immo i polecam również wiązki przewodów i zegary, żebyś nie bawił się w lutowanko. Możliwe że jeszcze do 1.6 przydało by się ukłąd chamulcowy przerobić, ale tu nie mam doświadczenia, musiał byś sprawdzić czy GT nie miał większych tarcz. A jak nie boisz się śrubokręta, to cała operacja jest do zrobienia pod chmurką we własnym zakresie, sprawdź sobie moja relację ze swap'a.

Powodzonka i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on ma 2.0 wiec praktycznie wystarczyło bo kompa zmienić a na tym też powinien zagadać ,,,ta 116 stka była przyduszona chyba tylko wałkiem ,,

 

zobacz ten temat ale coś tam przeczytałem że nie było redukcji tylko w papierach ?

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2680-sr20-jego-odmiany-i-parametry/

 

wiec masz wiecen KM niż 116

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety mam 116km ponieważ wychodziły silniki low power więc mi się taki egzemplarz trafił. Dlaczego wiem że 116?! Ponieważ brat miał p11 tylko 136 konną i jest znaczna różnica pomiędzy obydwoma pojazdami.

 

Dzięki za odpowiedzi - a jeszcze skąd mogę zdobyć zegar do sprawdzenia ciśnienia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Low power od zwykłej różniła się jedynie wałkami rozrządu i tłokami więc głowa do góry :)

 

Możesz rozszerzyć dokładniej myśl co wystarczy zrobić aby podbić do 136KM??

 

Będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak napisał lecz prosiłbym o dokładniejsze dane, mianowicie: co z tłokami czy srednica taka sama, czy właśnie wklęsłe czy płaskie, czy pasuje w oryginalny blok silnika i również co związane jest ze zmianą wałka rozrządu - czym się różni wałek - jeszcze co z komputerem czy nie trzeba innego programu czy też kompa całego - i najważniejsze jaki jest mniej więcej koszt operacji

 

Za odpowiedzi wszelkie dzięki wielkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...