luckie79 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam, Od jakiegos czasu mam maly problem ktory na razie nie utrudnia mi strasznie zycia ale boje sie zeby w koncu cos nie zepsulo i ogolnie nie lubie jak auto nie jest tip top. Otoz przy odpalaniu na zimno silnik zawsze mocno przygasa, obroty leca niemal do zera, potem podbijaja sie i wracaja na normalny poziom. Przy kolejnych odpaleniach problemu juz nie ma. Latem dodatkowo przy zalaczonej klimie obroty mocno spadaja przy kazdym zrzuceniu na luz w przypadku gdy dmuchawa dziala na maksa... Auto ogolnie jest bardzo zadbane, ostatni przeglad byl w listopadzie, wymienione wszystkie plyny, filtry, swiece itd. Sprzeglo wymienione rok temu, mechanik informowal mnie ze stan dwumasy nie jest idealny ale nie zalecil jeszcze wtedy wymiany. Ogolnie silnik chodzi cichutko i rowno, normalnie rozwija moc, spalanie jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 U mnie w ogóle były obroty za niskie i spadały niemal do zera podczas hamowania, tak że silnik niemal gasł. Problem zniknął po zabiegu czyszczenia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 A nie macie chłopaki jekiegoś problemu z jakimis waszymi cewkami??? Bo w benzynach podobno cos takiego siada i szarpie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Bardziej zalecałbym czyszczenie przepustnicy i przepływki Witam, Od jakiegos czasu mam maly problem ktory na razie nie utrudnia mi strasznie zycia ale boje sie zeby w koncu cos nie zepsulo i ogolnie nie lubie jak auto nie jest tip top. Otoz przy odpalaniu na zimno silnik zawsze mocno przygasa, obroty leca niemal do zera, potem podbijaja sie i wracaja na normalny poziom. Przy kolejnych odpaleniach problemu juz nie ma. Latem dodatkowo przy zalaczonej klimie obroty mocno spadaja przy kazdym zrzuceniu na luz w przypadku gdy dmuchawa dziala na maksa... Auto ogolnie jest bardzo zadbane, ostatni przeglad byl w listopadzie, wymienione wszystkie plyny, filtry, swiece itd. Sprzeglo wymienione rok temu, mechanik informowal mnie ze stan dwumasy nie jest idealny ale nie zalecil jeszcze wtedy wymiany. Ogolnie silnik chodzi cichutko i rowno, normalnie rozwija moc, spalanie jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Bardziej zalecałbym czyszczenie przepustnicy i przepływki Przepływki bym nie czyścił, z tej prostej przyczyny, że można ją po prostu uszkodzić. Wiem bo sam w ten sposób załetwiłem 2 sztuki i nic nie uszkodziłem w sensie mechanicznym, tylko wystarczyło, że przeczyściłem drucik, który znajduje się na jej końcu. W moim przypadku wystarczyło, że dotknąłem wacikiem nasączonym spirytusem salicylowym owego drucika i przepływka poszła do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 U mnie było to samo zeszłej zimy... jak zrobiło się ciepło - wszystko ustało. Miałem gaśnięcie przy wyrzucaniu na luz i na postoju jak dałem 3000 RPM i puściłem szybko pedał gazu. Też mam kombi 2.0... Przepustnica była czyszczona. Na kompie (jakimś nie-serwisowym, ale program do diagnostyki był porządny) pokazało mi że przepustnica i przepływka jest OK - jakieś wykresy mi koleś pokazywał na ekranie i mówił że jest cacy - ale to było już w sierpniu, bo akurat znajomy diagnosta miał przy sobie na wspólnym urlopie laptop i kabel. Osobiście, obstawiam jakiś czujnik temperatury. Który, jaki - nie wiem, ale skoro dzieje się to tylko zimą, to musi być coś nie tak z jakimś czujnikiem temperatury. Cóż, znów musi wejść mi w nawyk dojeżdżanie do świateł na biegu, póki wskazówka obrotomierza nie zejdzie do tysiąca RPM... wtedy można wyrzucić na luz... i nie zgaśnie. P.S. Dzieje się to u mnie tylko na rozgrzanym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Przepływki bym nie czyścił, z tej prostej przyczyny, że można ją po prostu uszkodzić. Wiem bo sam w ten sposób załetwiłem 2 sztuki i nic nie uszkodziłem w sensie mechanicznym, tylko wystarczyło, że przeczyściłem drucik, który znajduje się na jej końcu. W moim przypadku wystarczyło, że dotknąłem wacikiem nasączonym spirytusem salicylowym owego drucika i przepływka poszła do kosza. Ja sam nie czyściłem, oddałem do znajomego mechanika, który umył ją w ultradźwiękach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckie79 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 U mnie to sie dzieje glownie przy pierwszym odpaleniu na zimno. Ostatnio po raz pierwszy calkiem zgasl po odpaleniu... Przy dojezdzaniu do swiatel zwykle nie ma problemu. Jutro jeszcze przed odpaleniem postaram sie wszystko powylaczac, tj. nawiewy, radio itd... nie wiem czy to cokolwiek zmieni, zobaczymy. Do mechanika nie dam rady podjechac przed styczniem, a mam do zrobienia jakies 3tys km do tego czasu... Z drugiej strony od kiedy mam auto czyli od 3 lat pierwszy raz cokolwiek nawala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 U mnie było to samo zeszłej zimy... jak zrobiło się ciepło - wszystko ustało. Miałem gaśnięcie przy wyrzucaniu na luz i na postoju jak dałem 3000 RPM i puściłem szybko pedał gazu. Też mam kombi 2.0... Przepustnica była czyszczona. Na kompie (jakimś nie-serwisowym, ale program do diagnostyki był porządny) pokazało mi że przepustnica i przepływka jest OK - jakieś wykresy mi koleś pokazywał na ekranie i mówił że jest cacy - ale to było już w sierpniu, bo akurat znajomy diagnosta miał przy sobie na wspólnym urlopie laptop i kabel. Osobiście, obstawiam jakiś czujnik temperatury. Który, jaki - nie wiem, ale skoro dzieje się to tylko zimą, to musi być coś nie tak z jakimś czujnikiem temperatury. Cóż, znów musi wejść mi w nawyk dojeżdżanie do świateł na biegu, póki wskazówka obrotomierza nie zejdzie do tysiąca RPM... wtedy można wyrzucić na luz... i nie zgaśnie. P.S. Dzieje się to u mnie tylko na rozgrzanym silniku... A pewno, że spadają na rozgrzanym, bo na zimnym obroty są wyższe przez ssanie automatyczne, dlatego nie przygasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckie79 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Dzisiaj rano wylaczylem wszystko co moze pobierac prad i co moge wylaczyc, zero roznicy, odpala od razu i obroty leca niemal do zera, trzesie silnikiem, podbija obroty i juz jest ok, podczas jazdy bez problemow... Nie wiem co to moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dzisiaj rano wylaczylem wszystko co moze pobierac prad i co moge wylaczyc, zero roznicy, odpala od razu i obroty leca niemal do zera, trzesie silnikiem, podbija obroty i juz jest ok, podczas jazdy bez problemow... Nie wiem co to moze byc. Wyczyść przepustnicę. Możesz to zrobić sam, trzeba odkręcić kilka srubek. W sumie żadna filozofia, pod warunkiem, że masz gdzie to zrobić, bo na dworze, przy tej temperaturze ja bym sie nie skusił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckie79 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Przepustnica wyczyszczona i na razie wszystko dziala jak nalezy dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.