Gość o0owilkuo0o Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Witam... właśnie zbieram się do wymiany opon... poszukuje 31x10.5 dobra w teren i jak by nie była za głośna na szosie to było by pikabello i czy może ktoś miał taki problem że mu się kółka nie mieściły i ciął błotniki jak tak to proszę i jakieś info.. Nikt nie ma żadnej porady Zastanawiam się nad BFGoodrich MT KM2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 było to już opisywane nie raz... terrano jedynka czy dwójka? Jakie ET felg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) terrano II 95r. 2,4 b et -25 Edytowane 10 Grudnia 2012 przez o0owilkuo0o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 31 cali będzie haczyć, z przodu pozbędziesz się chlapaczy i kawałków zderzaka z przodu i kawałków blachy z tyłu pytanie jak masz podniesione przednie zawieszenie? drążki kręcone? Jak już te 31 cali wejdzie to jazda jest jak marzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 w tej chwili mam juz 31 ale na końcówce bierznika i chaczy o błotniki także wiem że będe musiał ciąć a co do samych opon jakaś opinia ?? a drązki podręcone od końca sprzęgiełka do ranty 51 cm jeszcze 2 cm podkręce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 BFGoodrich MT KM2... bardzo dobry wybór.... polecam bo testowałem, jakbyś szukał używek w super stanie to daj znac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 ile masz luzu między górnymi odbojami przednich wahaczy? palec wejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 thespian a możesz tak jakoś prościej ?? ja się dopiero uczę a w ogóle sorki, że nie pisałem ale prostowałem blache bo zaliczyłem bok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 trzeba wleźć pod auto i obejrzeć przedni górny wahacz przedniego zawieszenia i zobaczyć ile luzu ma odbój na wahaczu do odboju na ramie... jak wejdziesz pod auto to zrozumiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 ok dzisiaj będę to sprawdzę a czemu o to pytasz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 bo jak luz jest mały to więcej wejdzie... jak luz jest duży to przed założeniem większych gum trzeba będzie podkręcic drążki i zrobić geometrię, "z grubsza" przynajmniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 bo jak luz jest mały to więcej wejdzie... jak luz jest duży to przed założeniem większych gum trzeba będzie podkręcic drążki i zrobić geometrię, "z grubsza" przynajmniej Jak można zrobić geometrie z grubsza heheh w geometrii, każdy stopień się liczy, każda minuta. Jeśli się to zrobi z grubsza po swojemu to będzie opony zdzierać. ,,tak jak by ktoś nie wiedział'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 No z tą geometrią to nie jest taka prosta sprawa. Genralnie wszysycy fachowcy od gemoetrii koncentrują sie na zbieżności osi przedniej. Ustawienie kątów w terrano to już mało kto chce robić. No a jeszcze mamy kąt wyprzedzenia oraz kąt pochylenia sworznia zwrotnicy. Do tego wypadołoby sprawdzić zbieżność oraz kąty osi tylnej. Moim zdaniem u większości geometria ustawiana jest "z grubsza". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Z tego co ja wiem geometria koło tylnych jest nie do ustawienia. Bo ja ja byłem na geometri to mi sprawdzili wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 jak się robi geometrię "z grubsza"... to proste spytajcie każego właściciela samochodu z IFS'em który często jeśli z terenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Z tego co ja wiem geometria koło tylnych jest nie do ustawienia. Bo ja ja byłem na geometri to mi sprawdzili wszystko. No z tyłu się nie ustawia ale sprawdzić wypada. jak się robi geometrię "z grubsza"... to proste spytajcie każego właściciela samochodu z IFS'em który często jeśli z terenie... No nie raz widziałem jak chłopaki regulowali zbieżność za pomocą metrówki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 wagą wagą się to robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.