Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tyran II Opony :D


Gość o0owilkuo0o
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość o0owilkuo0o

Witam... :D

 

właśnie zbieram się do wymiany opon... :P poszukuje 31x10.5 :P

 

dobra w teren i jak by nie była za głośna na szosie to było by pikabello :D

 

i czy może ktoś miał taki problem że mu się kółka nie mieściły i ciął błotniki :P jak tak to proszę i jakieś info.. :P

 

Nikt nie ma żadnej porady :D

 

Zastanawiam się nad BFGoodrich MT KM2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 cali będzie haczyć, z przodu pozbędziesz się chlapaczy i kawałków zderzaka z przodu i kawałków blachy z tyłu

 

pytanie jak masz podniesione przednie zawieszenie? drążki kręcone?

 

Jak już te 31 cali wejdzie to jazda jest jak marzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość o0owilkuo0o

w tej chwili mam juz 31 ale na końcówce bierznika i chaczy o błotniki także wiem że będe musiał ciąć a co do samych opon jakaś opinia ??

 

a drązki podręcone od końca sprzęgiełka do ranty 51 cm jeszcze 2 cm podkręce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFGoodrich MT KM2...

bardzo dobry wybór.... polecam bo testowałem, jakbyś szukał używek w super stanie to daj znac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wleźć pod auto i obejrzeć przedni górny wahacz przedniego zawieszenia i zobaczyć ile luzu ma odbój na wahaczu do odboju na ramie...

 

jak wejdziesz pod auto to zrozumiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak luz jest mały to więcej wejdzie... jak luz jest duży to przed założeniem większych gum trzeba będzie podkręcic drążki i zrobić geometrię, "z grubsza" przynajmniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak luz jest mały to więcej wejdzie... jak luz jest duży to przed założeniem większych gum trzeba będzie podkręcic drążki i zrobić geometrię, "z grubsza" przynajmniej :)

Jak można zrobić geometrie z grubsza :D heheh w geometrii, każdy stopień się liczy, każda minuta. Jeśli się to zrobi z grubsza po swojemu to będzie opony zdzierać. ,,tak jak by ktoś nie wiedział'' :punk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys1001

No z tą geometrią to nie jest taka prosta sprawa. Genralnie wszysycy fachowcy od gemoetrii koncentrują sie na zbieżności osi przedniej. Ustawienie kątów w terrano to już mało kto chce robić. No a jeszcze mamy kąt wyprzedzenia oraz kąt pochylenia sworznia zwrotnicy. Do tego wypadołoby sprawdzić zbieżność oraz kąty osi tylnej.

 

Moim zdaniem u większości geometria ustawiana jest "z grubsza".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się robi geometrię "z grubsza"... to proste spytajcie każego właściciela samochodu z IFS'em który często jeśli z terenie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys1001

Z tego co ja wiem geometria koło tylnych jest nie do ustawienia. Bo ja ja byłem na geometri to mi sprawdzili wszystko.

No z tyłu się nie ustawia ale sprawdzić wypada.

 

jak się robi geometrię "z grubsza"... to proste spytajcie każego właściciela samochodu z IFS'em który często jeśli z terenie... :)

No nie raz widziałem jak chłopaki regulowali zbieżność za pomocą metrówki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...