Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Naprawa zawieszenia


Gość Jerry76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie to są tuleje sanek, serwis ASO sobie zażyczył wymiany sanek ~3000 zł całość.
Tuleji samych nie mają, mogą pokombinować jednak może się wtedy okazać że i tak trzeba wymienić

Jak im podesłałem sklep z tulejami ( ktoś zna w ogóle jakiś dobry i sprawdzony ) to powiedzieli że mogą spróbować lecz umywają ręcę od odpowiedzialności..
Znacie może gdzies serwis który to zrobi w Warszawie za rozsądne pieniądze ? 

 

Skrzypienie starej kanapy z przodu to wina gum stabilizatorów - potwierdzone, wymienione, skrzypienie ustaje.
Stukot przy drobnych nierównościach to tuleje sanek - najczęściej tylne tuleje sanek, możliwe że i przednie mają już dość.
Obie sprawy stosunkowo tanie w wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Szczecinie ,w polmotorze-ASO -wymieniają same tuleje bez problemu w Qq . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Nie wiem ile, ale można zadzwonić(091)466 87 00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem swieżo po wymianie tulejek sanek (50zł/szt.-cena kat. w ASO)oraz wahaczy L/P przód.Pierwsza wymiana tych elementów przy przebiegu auta 87tys.km.Różnica w prowadzeniu pojazdu po wymianie bardzo duża.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mam. Pytanie czy ktoś wymieniał przednie zawieszenie w qashqai rok 2007. Nie przeszedł mi kontroli technicznej muszę wymieni. Aż się. Boję

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedział diagnosta konkretnie co , czy tylko " całe zawieszenie ma Pan do wymiany" ? 

Bo jak całe to jest tam trochę części ! :( 


http://nissan4u.com/parts/qashqai/el_j10e/2007_2/type_14/axle_suspension_and_steering/front_axle_and_front_suspension/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, za pozwoleniem: ja jeszcze w temacie stuków gdzieś z przodu  :)

U mnie stuka tylko po rozgrzaniu auta. Co ciekawe na zimnym (teraz rano ok 15-20st) przez parę km mam ciszę po czym:

- odzywa się dzięciołek na łagodnych nierównościach + podczas ruszania / hamowania.

- na lewej sprężynie i górynym mocowaniu czuje się przeskakiwanie i słychać odgłos sprężynowania podczas zdecydowanego kręcenia.

 

Bardzo mnie to dziwi :wtf: bo kilka dni temu oddałem QQ mechanikom którzy wymienili:

- tuleje metalowo-gumowe wahaczy przednich (gumy wyraźnie się odspoiły - wyglądało to dosyć fatalnie)

- łożyska górnych mocowań mcPherson'ów (które zresztą mój QQ miał robione na ok 115kkm za poprzedniego wł. - teraz ma 145kkm).

 

Zrobili mi też  geometrię po zamontowaniu całości co poprawiło prowadzenie ale...

 

Ta nieskuteczna naprawa zmartwiła mnie mocno  :( bo jestem lżejszy o 890 zeta a stuki i odgłosy sprężyowania są identyczne jak były...

 

Sprostujcie jeśli się mylę ale zrozumiałem z wątku że może mnie jeszcze czekać kwestia mocowania ramy pomocniczej - stuki na małych nierównościach - ale to spręzynowanie mimo wymienionych łożysk tudzież stuki przy ruszaniu / hamowaniu to już nie za bardzo mi pasują...

 

No chyba że ruszanie i hamowanie to łączniki stabilizatora  :rolleyes2:

Na razie nie ogarniam  :icon_cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, za pozwoleniem: ja jeszcze w temacie stuków gdzieś z przodu  :)

U mnie stuka tylko po rozgrzaniu auta. Co ciekawe na zimnym (teraz rano ok 15-20st) przez parę km mam ciszę po czym:

- odzywa się dzięciołek na łagodnych nierównościach + podczas ruszania / hamowania.

- na lewej sprężynie i górynym mocowaniu czuje się przeskakiwanie i słychać odgłos sprężynowania podczas zdecydowanego kręcenia.

 

Bardzo mnie to dziwi :wtf: bo kilka dni temu oddałem QQ mechanikom którzy wymienili:

- tuleje metalowo-gumowe wahaczy przednich (gumy wyraźnie się odspoiły - wyglądało to dosyć fatalnie)

- łożyska górnych mocowań mcPherson'ów (które zresztą mój QQ miał robione na ok 115kkm za poprzedniego wł. - teraz ma 145kkm).

 

Zrobili mi też  geometrię po zamontowaniu całości co poprawiło prowadzenie ale...

 

Ta nieskuteczna naprawa zmartwiła mnie mocno  :( bo jestem lżejszy o 890 zeta a stuki i odgłosy sprężyowania są identyczne jak były...

 

Sprostujcie jeśli się mylę ale zrozumiałem z wątku że może mnie jeszcze czekać kwestia mocowania ramy pomocniczej - stuki na małych nierównościach - ale to spręzynowanie mimo wymienionych łożysk tudzież stuki przy ruszaniu / hamowaniu to już nie za bardzo mi pasują...

 

No chyba że ruszanie i hamowanie to łączniki stabilizatora  :rolleyes2:

Na razie nie ogarniam  :icon_cry:

Witam Cie.

Mi tam skrzypi ale jak temperatura wzrasta -lato- gdy temperatura trzyma kilka dni powyzej 20 25 stopni C przy kreceniu kierownica w prawo badz w lewo daje czad jak cholera... poprostu skrzypi... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sprężyna to sprężyna, a amortyzator to amortyzator :)

oporów żadnych nie mam, przeskakiwania tez - tylko to irytujące stukanie... kupiłem dziś łącznik przedniego stabilizatora, prewencyjnie wymienię :)

(45 pln nie majątek)

 

jezeli nie ustapi - przyjrzę się łożysku mcphersona...

ale żeby po 56 tysiącach kilometrów przebiegu nawalało łożysko ?? :unsure:

A właśnie, jakiej firmy (producenta) łącznik warto kupić ? Ja się rozglądałem po Alle-drogo, sklepach i warsztatach i obecnie widać to:

- ASO 168zł szt.

- Lemforder 111zł szt (warsztat bez rabatu)

- Meyle 90zł szt + wysyłka (Alle) lub 81zł na iParts.pl

- SWAG 80zł (warsztat bez rabatu)

- Kamoka 85zł na iParts.pl

- Delphi 73zł na iParts.pl

- no-name (różnie brandowane) od 47-66zł na iParts.pl lub w sklepach motoryzacyjnych.

 

Dlaczego pytam: w moim GPunto wymieniałem je 2x. Za peirwszym razem zużyte STOCK (66tys nalotu) / nowe gówniane. Za drugim razem nowe gówniane (przebieg 3500km i stuki + chrzęszczenia) na nowe porządne (na nich zrobiłem 50tys bez żadnych atrakcji i auto poszło na zbycie zeby zdobyć QQ :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No-name na pewno bym omijał z daleka. 

W lutym musiałem wymienić wahacz w P206 i jako, że już rozglądałem się za QQ, zdecydowałem się na tani zamiennik. Przy sprzedaży okazało się, że wahacz znów jest do wymiany - po 2 miesiącach i jakichś 3-4kkm przebiegu. Wcześniej na TRW zrobiłem ok. 80kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pytanie z serii "cos stuka " . Zauważyłem ze przy wysokich temperaturach ok.30 st. , przy troche mocniejszym hamowaniu, zaraz po odpuszczeniu hamulca, czyli jak auto idzie do góry, nastepuje stukniecie . Slysze to na przodzie pod podłogą. Domyslam się ze sa to jakies elementy gumowe , ktore pod wpływem temperatury miękną i nie amortyzują odpowiednio jakiegoś elementu lub tulei. Wiem ze nikt nie powie mi dokładnie co to moze byc , ale może jakies wskazówki gdzie szukać. Nadmienie ze przy zwykłych temperaturach , czyli jak jest ciepło, ale nie upalnie , stuku nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem podobne stuki przy ruszenia i hamowaniu winna była poduszka silnika

Edytowane przez agit11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wezme to pod uwagę. Tyle tylko ze przy ruszaniu nic nie słychac, silnikiem tez nie trzęsie, i jest tak tylko przy wysokiej temperaturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego takie metaliczne stuknięcie okazało się że z tego co pamiętam część która łączy podwozie z nadwoziem połączone jest na 4 gumowych tulejach śrubach nie wiem jak to opisać w każdym bądź razie dwie z 4 gum totalnie padły I metal opierał się o metal co dawało stukanie przy zmianie biegów bo wtedy były przenoszone jakieś naprężenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Loper , właśnie bardziej mi to pasuje. Te gumy to przy tkz. sankach

, chyba ze sie myle to niech ktoś poprawi. Puki co jest to sporadyczne zjawisko , ale jak sie trochę odrobie , bede musiał podjechać gdzieś na podnośnik i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

A właśnie, jakiej firmy (producenta) łącznik warto kupić ? Ja się rozglądałem po Alle-drogo, sklepach i warsztatach i obecnie widać to:

- ASO 168zł szt.

- Lemforder 111zł szt (warsztat bez rabatu)

- Meyle 90zł szt + wysyłka (Alle) lub 81zł na iParts.pl

- SWAG 80zł (warsztat bez rabatu)

- Kamoka 85zł na iParts.pl

- Delphi 73zł na iParts.pl

- no-name (różnie brandowane) od 47-66zł na iParts.pl lub w sklepach motoryzacyjnych.

 

Dlaczego pytam: w moim GPunto wymieniałem je 2x. Za peirwszym razem zużyte STOCK (66tys nalotu) / nowe gówniane. Za drugim razem nowe gówniane (przebieg 3500km i stuki + chrzęszczenia) na nowe porządne (na nich zrobiłem 50tys bez żadnych atrakcji i auto poszło na zbycie zeby zdobyć QQ :-) )

 

No i się wyjaśniło - u mnie po wymianie jak ręką odjął.

 

Cisza i spokój.

 

Dla przypomnienia dodam że miałem efekt przeskakiwania przy obracaniu kierownicą wyczuwalny na kolumnach + stuki przy ruszaniu i hamowaniu silnikiem.

 

Polecam Lemfordera - jak na razie spoko (ponad 3kkm zrobione)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...