preston81 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 pewnie juz by go nie bylo ... upalony przewod od wtrysku nic stfrasznego - wszystko juz dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Uff a przy wymianie wiązki nie robili przeglądu całej instalacji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 przy jej rehabilitacji bo dali izolacje na te grube kable reszte przegladali ale było tak że on byl naderwany i nie łapał co chwile tak wiec polatali mi to wczoraj i jest ok :] a juz sie martwilem ze koniec z tego btw moge sie jeszcze pochwalic nowo obszyta kierownica , robilem to na aucie bez zdejmowania kierownicy bo czytalem tu 100x ze tasma lubi sie chrzanic od sterowania radiem itp tak wiec wolalem tego nie sprawdzac no i doszedl by jeszcze pewnie blad poduszki po jej wyciagnieciu tak wiec prosilem o najmniej inwazyjna opcje obszycie na kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 A nie miałeś firmowo?? A teraz jak masz obszycie to kierownica jest miękka??Czy dalej taki sztywny drąg tylko, ze w skórze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 miałem firmowo obszytąkierownice ale tej zimy zszedł mi lakier ze skóry prosiłem zdjąć oryginalną skórę i obszyć na nowo lecz włg moich widzi mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 FOTKA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 dzis postaram sie cyknac , mam ostatnio bardzo mało czasu do tego dziecko mi zachorowalo (juz w zeszlym roku) i jezdze od szpitala do szpitala no i jeszcze w miedzyczasie auto mi padlo o czym tu pisalem wiec glowy nie mam do niczego ostatnio ale fotke nieproblem bedzie cyknac spoko dzis sie postaram link do fotek http://www.maciej81.user.icpnet.pl/Preston%20aka%20S500/kierownica/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Naprawdę fajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) no dobra wracam do tematu powiedzcie mi czy spotkaliscie się kiedyś ze ślizgającym się sprzęgłem ?? jakie były objawy ?? w sumie jestem wściekły poniewaz jak wiecie wpakowalem w swoja p12 ostatnimi czasy jakies 3k wymiana turbo , wysprzeglika czyszczenie wtryskow , egr, korektora , reanimacja wiązki silnika itd.... ogolnie wysprzeglik ok musialem zrobic bo padł nie szło jechać bez , wymiana turbo i reszta to było po to by zlikwidować dzwiny spadek obrotow przy przyspieszaniu lub jeżdzie pod obciązeniem 3- 4 os pod górkę , jestem prawie pewien że ślizga mi sie sprzęgło widac to tylko na biegu 4,5,6 przy przyspieszaniu - ale takim gdzie pedał leci w podłogę CZYLI!!! wysoki moment obrotowy i sprzegło sobie nei radzi najwyzszy ejst w przedziale 2-2,5k to by sie u mnie zgadzało nie wiem juz czy jechac do mechanika ktory mnie obslugiwal wczesniej bo ten z kolei mowi ze sprzegło pieknie dziala.... z 2 strony skasowal odemnie w sumie 3k za damski ch... wiec jestem wsciekły bo trzeba bedzie zdemontowac znow skrzynie zalac ja olejem a u kolesia to jedyne 500 zl gdzie musialem targac do ciula 50km za poznan jak sie okazuje srednia cena w miescie za taka robote to 400-450 zł (a chciałem oszczędzić......) co doradzicie szarpac sie z gościem czy go definitywnie olać ? i robic gdzie indziej ... jestem osoba bardzo pamietliwą i mam ochote narobić troche syfu ale nie wiem czy warte jest to mojego zdrowia by sie uzerac w sumie chyba sie nalezy prawda? Edytowane 28 Stycznia 2013 przez preston81 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 niestety coś w tym jest co piszesz u mnie jest tak że często ruszam na pół sprzęgle i dodaje dużo gazu aby szybko ruszył z pod świateł. Generalnie po 10 tys czuje też lekkie objawy takie jak ty masz. Zobacz jak np jedziesz 30 km/h i dasz dużo gazu i jesteś na 3 oraz słyszysz jak obroty idą do góry a auto nie przyśpiesza przez 1-2 sekundy to znaczy że ślizga Mi idzie 140 tyś na oryginalnym sprzęgle generalnie jeżdżę dużo po Krakowie i mechanik mówił że nie ma dwumasowki którą w korku nie zarąbiesz są przypadki że po 80 tyś sprzęgła zmieniają . Z tego co mi mówił mechanik a jest to gość z mgr nowe automaty są lepsze od skrzyń ręcznych . Na twoim miejscu bym nic nie robił kto wie może trafisz w totka i kupisz a8 (przewieziesz mnie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 nie no, zrobie lubie miec all na tiptop, normalnie tego nie wyczujesz tylko jak wcisniesz mu buta i to nie dzieje sie zawsze mimo wszystko wkurza mnie to lubie jak wszystko jest idealnie nakulane mam juz 208tys bodajze na 207 wymienilem wysprzeglik i cala reszte tak ze mechanior mowil ze byl oryginal i nic by nie robil wiecej ale jednak mnie to meczy a co do automatow tez jestem pewien ze komputer popelni mniej bledow niz czlowiek a nawet jak by ktos plakal to w a8 masz lopatki f1 w kierownicy mozna pozbijac biegi jak ci sie podoba :] namierzylem sprzeglo sachs http://www.nokaut.pl/zestawy-sprzegla/sprzeglo-nissan-primera-1-9-dci-120km-sachs-nr-3000951172.html u mnie w sklepie 739 nie przeplacam an wysylce co do roboty musze sie dogadac na pewno nie dam sie wkrecic juz w 500 zł.... za taka robote tym bardziej ze mialobyc to usuniete i zdiagnozowane dawno temu a do wszystkiego dochodzic musze sam poprzez fora innych userow lub mechanikow z 2 strony chwytam sie wszystkiego by ten objaw zlikwidowac czytalem ze takie sprzeglo predzej czy pozniej ( o ile tj sprzeglo) moze zdewastowac dwumase a to juz kosztuje 2800 zl ... btw jak ktos jest z poznania to chetnie lookne czyjes i dam looknac swoje auto mozna sie umowic gdzies na ogledziny , naprawde dbam o ten crap nawet w aso sie zachwycali ze igla :)a taki text cieszy a co do tego a8 uzbieram i sprawie ew cos innego z v8 patrze jeszcze na jaguara xk8 lub lex sc400 ale najpierw jedno chce meic wyprowadzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja bym reklamował skoro było naprawiane niech teraz zreperuje. To co pokazujesz to jest zwykły docisk z tarczą sprzęgła. Czy chcesz pozbyć się dwumasy? Czy tylko wymienić tarczę??Wiedz, że jak zdejmąa znowu skrzynie i zajżą do sprzęgła to może być werdykt wymiany koła!? I co wtedy decydujesz się na zwykłe koło czy na dwumasę?? Ja u siebie z doświadczenia zauważyłem, że w tym aucie, przynajmniej w moim egzemplarzu żadne półśrodki nie przechodzą. Musi być dobrze zrobione i uczciwie bez kombinacji. Ostrzegam wszystkich, którzy podchodzą do mojego auta o tym ale nie wierzą i wracam do nich i gramy sobie wzajemnie na nerwach bo mam racje a oni urażoną du(p)mę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 gadalem wczoraj z kolesiem od tuningu aut mowi ze dwumas to to nie jest ale reki nei da bo nei widzi jednak stwierdzil ze nie ma najmniejszych oznak zuzycia dwumasu nie halasuje nic a to co sie dzieje jest zaczatkiem klopotu ze sprzeglem , jednak moj mechanik nie widzi problemu ze sprzeglem nie potrafi zrozumiec ze przy wysokim momencie sprzeglo sie slizga .... i tkwi przy swoim gadaniu , prawda jest taka ze dal ciala i narazil mnie na straty i to nie male ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 To zapytaj się go czy jeśli wymienisz w innym zakładzie tarczę to pokryje koszty robocizny jeśli się okaże, że miałeś rację? Ty i tak masz kłopot nic nie tracisz a du...wi może gul skoczy i się zorientuje. Albo zapytaj wprost czy umie lub nie wymienić tarczę w p12?? Mój kolega u którego dłubiemy sobie w moim aucie powiedział wprost, że nie chce robić bo nigdy nie robił ale koleś z ASO podejdzie i we dwójkę zrobią jak będzie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToArizona Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 bardzo duzo za wyjecie skrzyni, normalnie biora ok 250-300zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) nic na to nie poradze...tym bardziej ze robil mi wysprzeglik i ciezko bylo mu zajzec dalej.... bo jak stwierdzil po co mam sie denerwowac... wlg mnie mozna to nazwac jawnym dzialaniem na szkode klienta... Edytowane 29 Stycznia 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Po rozmowach z Tobą poszperałem troszkę i wklejam najtrafniejsze informacje o dwumasie i perełka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie no dwumas jest ok poczytalem troszke dzis i mialbym drgania szarpanie huczenie ogolnie moje jest ok jak sie zdecyduje na wymiane tarczy i docisku i tak kaze sprawdzic wiec spoko sklep namierzony ceny znane czekam tylko az magik sie odezwie jak obiecal .... nie ali mi sie bo musial bym rozpruć jasia bo przeciez spie na kasie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Tak u Ciebie obstawiamy tarczę sprzęgła. Ja tylko tak gdybam tfu tfu. Jak się rozkrtęci to co?? NIe wiem nie znam i nikt nie mówił o żywotności maksymalnej dwumasy. Wsztscy strasza kolosalnymi kosztami, to fakt ale nikt chyba nie zbadał , że w normalnych warunkach dwumasa przejedzie 555555km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 (edytowane) dokladnie ja jezdze malo moglbym to olac dam reke uciac ze ktokolwiek by wsiadl do moejej p12 nie wiedzialby o co mi chodzi no to sie pochwale od czasu wlozenia nowe j turbiny nie cale 2000 km zrob ilem i wyglada na to ze padla scierwo zasrane zastanawiam sie jak zalatwic sprawe nie usmiecha mi sie kupowac znow oleju i filtra niezbednego przy wymianie (koszt 200 zl ) .... no i mam juz po dziurki w nosie tego mechanika od 7 bolesci Edytowane 26 Lutego 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 No to niestety czarna rozpacz. Moje turbo śmiga już ponad 10000 i kula ok. Możesz próbować bez wymiany bo znasz stan smoka a olej był wymieniany. Wiec tylko trzeba zrobić dolewkę i do przodu. Ale znasz stan smoka? Mi (STS studio turbo Owczarska w-wa) mówili, ze w naszych modelach to konieczne bo jest jakiś feler technologiczny i się zapycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 auto u mechanika .... dam znać co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Wiesz co dziś rozmawiałem z nissmagikiem i powiedział mi, że też ważną częścią w turbo jest ten przewód dolotowy oleum od góry. Podobno w wyniku temperatury może się zagarować i prześwit z 3mm dojdzie do 1mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) dzieki za sugestie przekaze mechanikowi no dobra to w koncu dobra wiadomosc kiedys napisalem o tej mojej bolaczce na elektrodzie znalazl sie tam ktos z takim samym problemem jak ja w p12 niestety kolega jest z UK ale dał rade okazalo sie ze winny byl docisk sprzegła czyli moje podejrzenia sie sprawdzily teraz pytanie czy wymienia sie komplet tarcza + docisk czy sam docisk ? jak zrobic to najlepeij ?? jakosc//cena Edytowane 5 Marca 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ale ty chyba masz nowe sprzęgło więc możesz sobie pozwolić na sam docisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.