preston81 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) nowy to mam wysprzęglik nie mam pojęcia czy wystepuje sam docisk czy tylko w komplecie z tarcza tu jest problem - w mojej nie wiedzy a moze nie isc po łebkach jak to sie mówi i wymienic całość? wlasnie dzwonił mechanik , który będąc u mnie w niedziele stwierdził ze turbo nie chodzi prawidłowo i ze mam mu auto dostarczyc w pn , tak zrobiłem dzis niedziela 7 dzien postoju u "mechanika" dzwoni do mnie i mowi ze turbina dziala w srodku jest nie tknięta brak uszczerbków i wszystko gra, a pod domem było słychać grzechotanie przy wylaczaniu auta z turbo przy jej zatrzymaniu, oraz mowił ze geometria stoi w miejscu - normalnie cuda się dzieją albo wali ściemy i nie bedzie chcial placic ze swojej kiechy za olej i filtr i jeszcze za robote a koles od turbin wymnienił turbo juz na inna lub usunal awarię .... wkur... sie !! WTF ??? auto w ogole nie miało mocy i tak działo się w kratkę ... dodam tu jeszcze ze dzwiek z mojej turbo przy puszczaniu pedału gazu czyli jak obroty spadały był identyczny jak tutaj http://www.youtube.com/watch?v=cgIB3AX7Jws Edytowane 9 Marca 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 To sprzęgło chyba trzeba w komplecie wymieniać orany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 czyli docisk+ tarcza 740 sachs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 A to nie jest jednolite z kołem 2masowym?? Mozna robić przeczszepy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) nie nie jest jednolite , zadne przeszczepy wiec tak turbo juz dziala jak nalezy - mam nadzieje , ale spadek pozostal jak to wytlumaczyc mechanik nie wiedzial ... wiec tak albo jak kolega z anglii i koledzy od tuningu powiedzieli (docisk + tarcza i to zachowanie spowodowane jest slizganiem na wysokim momencie 2 podobne przypadki o ktorych slyszalem sie potwierdzily co do tej teorii ) czy brnac w cos innego? tj mechanik zasugerowal pelna diagnostyke silnika w ASO i z drukiem wrocic do niego .. na kompie wyszlo mu dzis ze 3ci wtrysk nie rowno pracujehmm jaki bym by objaw przy nie rowno dawkujacym wtrysku?? na zimnym auto idzie jak burza bez spadku mocy który trwa jakaś 1 sek ale jest to dla mnie denerwujace... Edytowane 13 Marca 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Koszmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 :] spoko dam rade we wtorek jade do innego mechanika zobacze co powie ja na prawde podejrzewam ten docisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 123 próba + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 o widze niby działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 To może zamknij temat z odnośnikiem do ciągu dalszego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) ale jaja... chopie ogarnąłeś temat czy dalej wozisz sie po złodziejach? ups przepraszam "mechanikach"? aha! mi dzisiaj też wpadł pedał w podłoge... podpowiedz czego mam sie spodziewać? Edytowane 15 Grudnia 2013 przez jarecki500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 wysprzeglik, do tego mozesz tez miec zryta tarcze i docisk ale nie musisz tak czy innaczej skrzynia do zdjecia niech poparza co jeszcze jest slabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 a powiedz mi bo są dwie oferty tych wysprzeglików mniej wiecej w cenie takiej sachs 400zł valeo 200zł. wiem ze jedna i druga firma dobra... jaki ty wkładałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 valeoi na pewno valeo bylo drozsze od sachsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) to dzisiaj jest odwrotnie valeo połowe ceny sachsa http://sklep.intercars.com.pl/#/produkty/313135333213-3182 600 128-Łożysko hydr. Koncentr. Nissan Primera 1.9dCi 2003- Edytowane 17 Grudnia 2013 przez jarecki500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 to wez valeo bo na pewno to lepsza marka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 no nie wiem jezdzisz audi i mowisz ze valeo lepsza marka od sachs? chyba nie wiesz co jest kładzone na pierwszy montaż w lepszych furach... nie chce ci nic inputować ale moim zdaniem to sachs jest lepszą firmą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ja dziękuję za Sachsa... już się na sprzęgle od nich przejechałem. Też brałbym Valeo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 valeo szlo na pierwszy montaz do p12- info z aso jak robilem to pytalem , mowimy tu o nissanie a nie innych autach wiec daruj mi swoje dyrdymaly jak na moje mozesz sam wystrugac z drewna i wsadzac co chcesz wyrazam swoja opinie z ktora nie musisz sie zgadzac takie texty zniechecaja mnie do jakiejkolwiek "pomocy" powodzenia ps jak ci padnie dwumas wsadz sobie sachsa a nie Luk;a bo sachs wlg ciebie lepszy pozdrawiam i powodzenia z naprawami a jeszcze dodam ze wysprzeglik sachs kosztuje 120 zł a nie 400 ps zmien sobie sklep w ktorym zaopatrujesz sie w klamoty bo wyjdziesz jak zablocki na mydle a jak jestes z Poznania to ci tylko mogę podpowiedziec gdzie dobrze kupisz MOTOKRAM na wildzie 3m sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 (edytowane) nie wiem po co kolego tak sie spinasz... w lepszych markach samochodów to właśnie sachs szedł na pierwszy montaż więc domniemywam że jest lepszą marką... ot moje przypuszczenia bo te "lepsze" marki nie kładą Valeo tylko właśnie sachsa! a jeśli twierdzisz że kłamię? sprawdź najpopularniejszą hurtownię oraz sklep intercars... zobaczysz czy kłamię czy nie mówiąc że sachs jest 2 razy droższy... nie wiem co masz za sklep i nigdy tam nie bylem ale skoro Valeo w nim kosztuje 200 a sachs 120zł to ja bym sie przyjrzał sprzedawcy... ot tyle a skoro uważasz że nie warto pomagać to nie pomagaj... i koniec tematu pierwsza lepsza strona z byle jakim sklepem z częściami do nyski i z wysprzęglikami: http://www.iparts.pl/auto-czesci/wysprzeglik-centralny,nissan,primera-p12-od-2002-01,1-9-dci-120km,80-4833-17536-100237.html i następna: http://www.4cars.pl/samochodowe/NISSAN,PRIMERA,PRIMERA_P12,all,3666,Sprzegla,Wysprzeglik,Wysprzeglik,0.php i następna: http://www.motocentrum.pl/wysprzeglik-centralny,nissan,primera-p12,1-9-dci-120km,80-4833-17536-100237,kp więc skoro twierdzisz że ktoś dyrdymały pisze najpierw sam sprawdź... bo nie ze mnie robisz idiotę... a tu wypowiedzi użytkowników twojej marki sachs czy valeo: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=27308 Edytowane 14 Stycznia 2014 przez jarecki500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam. Po mojemu Gość "mechanik" jest tempakiem i oszustem. Zapadnięte sprzęgło ( wym. wysprzeglika ) Dlaczego odrazu stwierdził ze wysprzeglik ??? Może docisk się sypie i sie zaciera, nie odbija ??? Kolejna rzecz jak mnie zastawia to jak chłop wyjoł skrzynie, dlaczego nie rozebrał sprzęgła nie pomierzył grubości tarczy, nie wrzucił na tokarke sprawdzić czy nie jest krzywa??? Jak dla mnie dał d*py po całości. teraz piszesz o ślizganiu się sprzegła na wysokich obrotach, moim zdanie zle cos poskładał i teraz spalisz sprzęgło jak bedziesz go kręcił na obroty. Koszty też maja do pogadania. Ja za wym. sprzęgła biorę 250-350 zł. nie ważne czy wysprzęglik czy kpl. ale jak robie jedno zapewniam sprawdzam drugie ( tak mnie uczono) Części macie drogie bo że tak napiszę " klient z ulicy" warsztaty mają rabaty koło 25% jak ktoś długo bierze cześci u jednego. Jak ktoś wyżej napisał "złodzieje" popieram chłopa w 100% i wam współczuję.Kiedyś miałem warsztat ale to już na inną opowięść. teraz pracuję naprawaim auta itp. sprzet mechaniczny. Po godz. fuchy biorę zajmuje się tym łącznie już 15 lat ze szkołą i przed z Ojcem po szkole. Dużo się szkoliłem też na ukł. comonn rail i pompo wtrysku. szkolenia z elektroniki po zakupie kompa. Potrafię naprawić każde auto mechanicznie i elektronicznie jakieś no 70% aut. Szczęście mam że umiem to robić, bo jak widzę co tutaj robią z Wami ci "złodzieje" muzg mi się lasuje.Jak tylko będę miał czas postaram się pomóc. dodam że jak ktoś zainteresowany zapraszam na priw. Opolskie i Śląskie zawszę moge dłubnąć i coś naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 (edytowane) szkoda ze tak daleko mieszkasz... a powiedz bo u mnie przy wymianie wysprzęglika na (Valeo) po wymianie zaczął mi wolno odbijać. kazałem mu posprawdzać w czasie zwalenia skrzyni całego sprzęgła no i oczywiście stwierdził że dwumasa do wymiany ale docisk jak najbardziej w porzo ale o tarczy moge pomyśleć... jednak po wymianie czego wcześniej nie było mogę zdjąć nogę ze sprzęgła i dopiero po chwili czuje jak pedał sprzęgła odbił do końca i stuknął mnie w stopę... to normalne? docisk ok a bardzo wolno odbija? Edytowane 16 Stycznia 2014 przez jarecki500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Taki objaw może dawać zawalone syfem łożysko wyciskowe przy docisku. Jak zdejmowałem moje sprzęgło, to było właśnie to łożysko i cały wałek zasyfiony starym, stwardniałym smarem. Nie było jak piszesz, ale poskładane wszystko na nowych częściach i smarze miedziowym pracuje o niebo lżej. Interesujące tylko, że w P12 z roku 2003 na wałku sprzęgłowym skrzyni biegów był zwykły, szmatławy towot, a w Micrze z roku 1994 w tym samym miejscu był smar miedziowy (przy fabrycznym sprzęgle w obu przypadkach). Oszczędności nowych czasów, jak widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 szkoda ze tak daleko mieszkasz... a powiedz bo u mnie przy wymianie wysprzęglika na (Valeo) po wymianie zaczął mi wolno odbijać. kazałem mu posprawdzać w czasie zwalenia skrzyni całego sprzęgła no i oczywiście stwierdził że dwumasa do wymiany ale docisk jak najbardziej w porzo ale o tarczy moge pomyśleć... jednak po wymianie czego wcześniej nie było mogę zdjąć nogę ze sprzęgła i dopiero po chwili czuje jak pedał sprzęgła odbił do końca i stuknął mnie w stopę... to normalne? docisk ok a bardzo wolno odbija? Kolego napisze tak łajza i wszystko.Jeżeli przed wymianą odbijało normalnie na tym docisku to dlaczego po wym, wysprzęglika (tylko tego) Niech odpowietrzy soprzegło dobrze, i sprawdzi sprężyne przy pedale. Później niech dobrze to wyreguluje i na koniec jebnij go w łeb i powiedz że to od mechanika łajzo. Taki objaw może dawać zawalone syfem łożysko wyciskowe przy docisku. Jak zdejmowałem moje sprzęgło, to było właśnie to łożysko i cały wałek zasyfiony starym, stwardniałym smarem. Nie było jak piszesz, ale poskładane wszystko na nowych częściach i smarze miedziowym pracuje o niebo lżej. łożysko nie ma nic do odbijania pedału (samo łożysko) Ale owszem masz racje smar miedziany ma być. Interesujące tylko, że w P12 z roku 2003 na wałku sprzęgłowym skrzyni biegów był zwykły, szmatławy towot, a w Micrze z roku 1994 w tym samym miejscu był smar miedziowy (przy fabrycznym sprzęgle w obu przypadkach). Oszczędności nowych czasów, jak widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki500 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 to był przymus że u niego wylądowałem... nikt inny mi nie chciał pomóc w takim terminie (okres międzyświąteczny) aczkolwiek wiem już że z takimi robotami to na pewno do niego już nie pojadę... dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.