Furious Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam, po 8 latach spędzonych przy Hondzie Civic, a potem ITR, nastał czas przesiadki na auto RWD. Nissan będzie przygotowywane w innym kierunku niż ogólnie panujący trend, będzie to auto pod zawody typu TimeAttack. Myślę jednak że trochę czasu upłynie zanim przygotuje auto tak aby pobić swój rekord na Poznaniu (1:48,7s), niemniej jednak, będziemy walczyć MODEL: Nissan 200SX S13 `92 SILNIK:CA18DET, silnik po remoncie, większe turbo, pompa paliwa Walbro UKŁAD DOLOTOWY: turbo 0,9bar, stożek UKŁAD WYDECHOWY: downpipe 2,75', wydech XS Power 3' ELEKTRONIKA: jeszcze seria UKŁAD NAPĘDOWY: seria RWD bez szpery ZAWIESZENIE: sprężyny Apex -40mm UKŁAD HAMULCOWY: seria BODY-KIT: czarna klapa bez spoilera KOŁA: Kosei 17" + seryjne 15" ŚRODEK: zegary boost, ciśnienie i temperatura oleju MOC: szacunkowo ~200KM, 260Nm Foty zaraz po zakupie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 bardzo ładnie sie prezentuje jak na wiek ,,, ps ile dałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 ile za 200sx w takim stanie? Miałeś coś do spawania czy czysty egzemplarz ci się trafił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Czy to jest najistotniejsze ile dałem? Buda jest w super stanie, cała, bez rdzy, nie ma nic do spawania. Nissan zimuje w garażu, a ja w tym czasie zająłem się tym co potrafie najlepiej (6 lat doświadczenia w strojeniu Hond robi swoje). Sezon wirusowy uważam za otwarty: Jak mróz nieco odpuści i śnieg zniknie z ulicy sprawdze jaki jest AFR z takim doładowaniem na seryjnej mapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 to nasza ciekawość nic innego możesz wysłać pw ,,, albo nie ,,,poprostu ładny egzemplarz i tyle ktoś o niego dbał wiec i pewnie cena spora ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 kocur fura, rzadko zdarza się czysty egzemplarz w stanie prawie fabrycznym Auto przygotowywane stricte pod TimeAttack? sam kiedyś miałem pomysł zrobić pod to auto Szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ile dał..hm wiem mniej wiecej ale nie powiem heheheh,;-)auto kupione w inowrocławiu jak widzę,czyli 30 pare km odemnie.Furious tak jak pisałem na innym forum sx fajny i zadbany,ale tak jak było mówione z czasem pomyśl nad Sr20,chyba ze masz zadbana jednostke CA,bo one lubiały klękać szybko,w przeciwienstwie do sr,taki silni,,w hondach tez były udane i mniej udane silniki tak jest i tu,no ale niektórzy katują dośc ostro je i jest oki,więc bezawaryjności życzę,mocy,jak najlepszych czasów i satysfakcji z auta bo to naprawde fajne maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Moim zdaniem jeśli juz wsadzać inny motor to raczej isc w coś wiecej niz sr20 który ma tyle samo wad co i zalet jak ca18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 głowna zaleta SR20 jest taka że bez zwiększania wagi auta dodajemy mu sporo niuta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Próbuje założyć szpere z S14 do dyfra S13. Mam dwa problemy. 1. w moim seryjnym dyfrze cały mechanizm który jest w obudowie (lozyska, podkladki itp) ciasno siedział w środku, dzwinią trzebabyło go wydostać. Natomiast po przelozeniu samej szpery i przekręceniu przełożenia głównego, całość wchodzi luzno i po obróceniu obudowy do góry nogami wszystko wypada - tak być chyba nie powinno? Jak nalezy dobrać te podkładki aby było odpowiednio ciasno? Dlaczego mi całość wypada? Nigdzie w howto nie znalazlem info iż przy takiej modyfikacji trzeba dobierać inne podkładki dystansujące.. 2. szpera którą kupiłem nie ma z jednej strony wewnątrz otworu na półoś pierścienia który zapobiega wysuwaniu się kielicha.. Pierścień z mojego seryjnego otwartego dyfra jest zdecydowanie za gruby i nie pasuje. O co chodzi? Z czego to dobrac? Dostałem szpere bez pierścienia czy to tak ma być? Tylko że kielich wychodzi z dyfra bez zadnego oporu.. Z drugiej strony taki pierścień jest i wszystko jest OK.. Czy ktoś może mi podpowiedzieć coś w tych kwestiach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Fajna maszyna, mieliśmy okazję razem poganiać na torze poznań Dowalaj mocy, CA18DET fabrycznie jest strasznie przelane AFR rzędy 10,8, rób 12-stki i dojdzie power, tak samo jak i dołóż ciut zapłonu powyżej 5000obr.min - jakby co to służę obciążeniową hamownią Ps. O Heblach nie zapomnij, parę fajnych zacisków i tarcz przewala się u mnie na magazynie można by coś fajnego wystrugać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Jak ją oglądam to powraca chęć kupna s13 :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mari0o Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Widziałem ją ostatnio na zlocie civica w Białej Podlaskiej, żałuje że nie pojechałem nią na taxi, ale Lotusem też się fajnie śmigało opłacało się wydać 3 dyszki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.