Gość Black and White Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam, 10 dni temu w warsztacie wymienili mi uszkodzony przewód gumowy od wspomagania w Murano i zalali go nowym płynem. Od kilku dni mam taki objaw: Po odpaleniu silnika, przy powolnym kręceniu keiorownicą wszystko jest OK, ale przy szybszym kręceniu oraz przy parkowaniu samochodu słychać takie TRZESZCZENIE. Czuję wtedy, że odgłos ma bezpośredni związek z kołem kierownicy, gdyż czuję lekkie drgania na niej. Płyn OK, dolałem do maksymalnego poziomu jaki powinien być (na zimnym do COLD MAX). Wcześniej, kiedy to miałem uszkodzony przewód a płyn uciekał, jednak pilnowałem poziomu dolewając co jakiś czas - a wtedy z kierownicą i wspomaganiem było wszystko OK. Proszę o porady co to może być?! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 witam.przewod zalozyles oryginalny czy zakuwales u kogos kto robi weze cisnieniowe np. do koparek?przerabialem temat w swoim dlugo trwalo dopoki doszedlem co jest nie tak .podaje tel 604-518-886 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość veyron Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 JAK miałes dziurawy przewód to mogłeś uszkodzić pąpe wspomagania mimo iz dolewałeś płynu tzn dokładnie taki zawór który jest przy papie generalnie temat już przerabiałem finalnie wymieniałem przewód, regeneracja przekładni, zawór w pąpie w serwisie to szkoda gadać znalazłem częsci na allegro i niedrogo wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.