stoneface Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Witam, Wracam sobie dzisiaj od znajomych i chwile po odpaleniu świeci mi się CE, jade kawałek dalej a auto strasznie muli, nie ma mocy i nie daje się wkręcić na obroty.Dusi się po wciśnięciu gazu. Zatrzymałem się i zczytałem błąd metodą na zworkę. Wyskoczyło P0100 czyli usterka przepływki. Teraz moje pytanie - czy oznacza to uwaloną przepływkę, będę musiał wymienić na inną? Czy też jest jakaś procedura reanimacji, albo czyszczenie jej samej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 No można przepływkę wyczyścić, ale co znawca to inna opinia :-) jedni mówią ze czyszczenie nic nie daje bo za tydzień robi się to samo, inni chwalą że działa. U mnie osobiście już w 3 samochodzie czyszczę przepływomierze i daje to dobry efekt. Są do tego specjalne bezpieczne środki, ale ja czyściłem denaturatem (można też benzyną ekstrakcyjną) i nic nie zepsułem. Trzeba tylko bardzo uważać bo łatwo uszkodzić ten platynowy drucik, a wtedy to już tylko wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wielkie dzięki za pomoc. Problem juz rozwiązany. Przepływka przeczyszczona, założona ponownie i wszystko ładnie działa. Dla zainteresowanych dodam że do wykręcenia samego czujnika potrzebny jest Torx T20 z dziurką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.