Umberto Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Poszukuję zacisków tył do T30 2,2 2004 r. Dziś chcialem zmienić klocki i tarcze tył i okazało się że klocki wyglądały jak w 20letnim aucie! Praktycznie części ciernej zostało może 2 mm, na dodatek jedna tarcza z zewnątrz zupełnie skorodowana. Druga...lepiej nie mówić. Poza tym urwałem jedną szpilkę od mocowania zacisków a przy drugiej poddałem sie po 1h z kluczem morse'a. Poza tym gumy od tłoczków dziurawe. Od hamulca ręcznego prawie brak szczęk (okładzin) w środku (piaście?) korozja totalna- jakiś błąd konstrukcyjny? Nie będę urządzał druciarstwa, i chcę zmienić całe zaciski, pytanie tylko gdzie je kupić? W necie sprawdzałem- brak. Jutro dzwonię do ASO, ale podejżewam, że się zgarbię. A w środę wyjazd w Polskę. Super! /edit Ktoś się orientuje czy od "kaszy" podejdzie? Wyglądają podobnie, a więcej tego na allegro i nawet wyglądają na w miarę nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Używki są na allegro: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=xtrail+zacisk+ty%C5%82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Chyba to jest ich fabryczna wada bo miałem podobnie. śruby zapieczone a jeden tłoczek przerdzewiał na wylot i ciekł co jest nie do pomyślenia , nawet nie przypuszczałem ,że tłoczek w tak młodym aucie i z dosyć grubego metalu może przerdzewieć. Używek na allegro dużo , wybrać w miare młode, przełożyć , nasmarować i wio. I nie wyrzucaj starych jak przerdzewieje tłoczek to można go przełożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Myślę że to błędy eksploatacyjne i oszczędności użytkowników/serwisantów. po każdej wymianie klocków prowadnice powinno się przesmarować smarem miedziowym, gumki posprawdzać czy nie są dziurawe i wymieniać (te od prowadnic i te od tłoczków). Po wypadach w błoto umyć zaciski i nie ma prawa się nic dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Cały zacisk jakiś gów... miałem, więc dzwoniłem do ASO po nowy...2300zł. W sklepie po sąsiedzku obdzwonili wszystkie hurtownie i nic. Kupiłem na allegro używki za 100zł sztuka oraz zestawy naprawcze w sklepie obok. Jak będzie się nadawał to zregeneruję trupa... edit Kupiłem używki za 100zł sztuka. W bardzo dobrym stanie, pomimo iż z zewnątrz wyglądały nieciekawie- korozja. Parę minut ze szczotką drucianą i zestaw naprawszy- pomimo że nie był potrzebny!- za 20zł i wyglądają możliwie. Niedługo wrzucę fotki jak wyglądały tarcze- ku przestrodze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Leviatan. Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Blagam Panowie i Panie!!POMOCY!!! wymienialem tarcze z tylu.Jedna sruba mocujaca zacisk urwana,druga powyginana przy wybijaniu(jejku jakie gowno!!) Odkrecajac jarzmo od wachacza(chyba) urwalem kolejna srube.Efekt jest taki ze w jarzmie zostaly mi dwa kawalki srub(jedna od zacisku jedna mocujaca jarzmo do wachacza) Gdzie moge kupic takie jarzmo z kompletem srub??? Siedze juz w necie dwa dni i za chinskiego boga nigdzie nie ma,na przod sa a na tyl nie.Czyzby te na przod pasuja na tyl??? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=384fd3fe3200aa2c na rysunku chodzi mi o lelement nr 1 a urwalem nr 2,skrzywilem nr 2 oraz urwalem oznaczona kluczem 165,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.