tomekss Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Posiadam primerke p11 lift 2000r krajówka silnik 1.6 ten stary bez przepływki + Zwykły LPG Problem polega na tym że zapalił mi sie check engine, gdy rano odpalam auto, auto odpala i po sekundzie gaśnie zrobi tak z 3 razy i pali normalnie z tym że jak za wcześnie dodam gazu to gaśnie tak jak by sie dławił jak pochodzi 10sec to juz wkręca sie normalnie, problem po zaświeceniu cheka jest taki że skazówka obrotomierza teraz skacze tak od 1 do 1.5 i tak z taką amplituda ogroty trzyma równo ale skazówka od obrotomierza skacze. Pojechałem do jednego elektronika komp skomunikował sie z abs-em i z poduchami a nie łączy sie z silnikiem Podjechałem więc do drugiego i to samo. Ktoś ma pomysł co może być ? Auto nie ma niby odcięcia i zabezpieczeń ale jak pada bateria to załancza sie alarm. Zastanawiam sie czy nie ma tam jakiegoś systemu antywłamaniowego który jest podłaczony pośrednio z kompem i ma teraz problem.... Edytowane 9 Stycznia 2013 przez tomekss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 jak bez przepływomierza????????????? musi być odnośnie palenia, to zakręć butlę i sprawdź, aa przepływka to 31 załącza się raczej syrena od alarmu, bo ma własne zasilanie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekss Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 jak bez przepływomierza????????????? musi być odnośnie palenia, to zakręć butlę i sprawdź, aa przepływka to 31 załącza się raczej syrena od alarmu, bo ma własne zasilanie, bez przepływomierza taki silnik jak w aucie z ogłoszenia: http://otomoto.pl/nissan-primera-1-6-16v-lift-klimatronic-C24454244.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 przecież tu jest przepływka teraz pytanie dla Ciebie gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekss Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Moze powiem tak, że wydawało mi sie że nie ma przepływki:D podejrzewam że jest po puszką od filtra powietrza tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Moze powiem tak, że wydawało mi sie że nie ma przepływki:D podejrzewam że jest po puszką od filtra powietrza tak? dokładnie jak się przyjrzysz to z boku masz wpięta kostkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekss Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Witam ponownie. Czy ktoś ma jakiś pomysł czemu nie można sie połączyć z kompem w moim aucie? Nie działa sposób na zworkę itp nic nie daje rady, nik tnie może sie z nim połączyć ani skasować błędu zworka bądź innym sposobem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 a łączysz się z kompem jak pracuje na gazie??? czy na PB??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekss Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Próbowałem na przekręconej stacyjce na BP i na LPG choć wiem że na LPG na 99% nie można. Aha przepraszam za niepełna wypowiedź kom łączy się z ABS-em i poduchą ale w żaden sposób nie komunikuje się z komputerem silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 widzisz problem w tym, że nie wiemy co i jak założyli gazmeni aby oszukać ECU auta, podczas pracy na LPG, musisz znaleźć emulator i sprawdzić gdzie i jak jest wpiety, może to jest powód braku komunikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekss Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 No w sumie masz rację możliwe ze coś zrobili po swojemu i teraz jest problem A czy może jest jakiś sposób na skasowanie błędu typu odłączenie komputera czy klemy na jakiś czas od auta bądź coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody20132 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Podłacz dodatkowa mase od kompa do silnika i do akumulatora tak dla sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.