Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Garty wszystkie mam od ręki jeszcze na cztery silniki więc spoko Porządne tłumiki i będzie cisza, u mnie w infie jest przelot 3 cale Millteca i za cicho jest w zasadzie to na zewnatrz słychać wydech a w środku głównie świst turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Po co Ci Jarku sportowe katalizatory one i tak mają gorszy przelot niż ,,przelot,, Turbo raczej wycisza auto i dzwięk z wydechu wychodzi jak dla mnie zbyt łagodny a taki hardkor 3'' jak czasem w evo montują sprawia że pod maską coś więcej niż seria. Zawsze można dla stonowania dzwięku zamontować tłumiczki zamiast katalizatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Firmowy dobry tłumik zapodać np. ten po środku: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-komorowy-magnaflow-3-61cm-i4964403936.html Do tego także magnaflowa końcowy i nastąpi wręcz wqrwiająca cisza Edytowane 8 Stycznia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) http://naforum.zapodaj.net/d16b532ad7d1.jpg.html http://naforum.zapodaj.net/0232427bc069.jpg.html calibra sie sklada w tym tyg będzie rozruch silnika od zeszłego roku pracuje nad calibrą c20xe turbo swap silnika z 2,0l ne 8 zaworowego o mocy 115km na silnik o fabrycznej mocy 150km 16v jako n/a po uturbieniu jednostki ze wzgledu na seryjne korby ograniczamy moc na max 280km i 400nm następny etap przewiduje zakucie silnika i osiągnięcie pełnej mocy setupu 400km i okolice 500nm ale to zależy tylko od wlaściciela czy będzie chciał dalej inwestować stroimy na ekumasteże det 3 wstępnie stroje ja potem kolega lamik na hamowni Edytowane 11 Stycznia 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ładnie kolorowo wyszło ale byś dał znać co tak z zetką sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) calibra pojechała na strojenie do lamików nareszcie bo miałem dośc już opla oglądałem ostatnio w tvn lotusa podnieśli mu moc o 40km na 150km i kosztowalo to 15tys zł koszt tego opla tez ok 15 tyś ale z 115km będzie 260km czas na nissana coobcio plany znasz jednak pozostaje z nissanem Edytowane 29 Stycznia 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Bardzo mnie to cieszy - rano mi przypomnij to zacznę działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 to nissan jutro pojedzie na hamownie potem rozbiurka silnika a potem kto to wie co bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Czemu będziesz rozbierał silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 No dawaj dawaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 JUŻ PO TESTACH celem było sprawdzenie w jakiej kondycji jest silnik oraz jaki wpływ na moc miało odprężenie silnika ustawiliśmy doładowanie na 0,8 bar podnoszenie doładowania na 1 bar mimo że trzymało do odcinki stabilnie nie dawało przyrostu mocy coś blokuje albo już wydajnośc turbin jest na max w porównaniu z mniejszymi wirnikami turbiny pompują 1 bar do odcinki podejżewamy że blokuje już kolektor sący oraz fabryczny tłumnik końcowy teraz musze sie zastanowić co dalej z tym zrobić moc jaka wyszła to 440km i 600nm i chyba na tych turbinach więcej sie nieda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Wydech 3" przelot od łączenia się Y-ka no i kolektor ssący z REV UP-a żeby górę dokoksować Ps. zmiana kolekotra ssącego z DE na REV UPa takie coś wnosi: A przy doładowanu 0,5 bara wydech 3 calowy daje tyle: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 600 nm musi robić robotę jak lokomotywa ciągnie pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Musi być grubo wtedy głównym problemem staje się trakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 No małe dwie turbiki strasznego ciosu dają i brak trakcji - trzeba z dołu niuta zdjąć, za***iście się tu spiesze kolekotr ssący właśnie z rev upa co piepszy cały zakres do 5500obr.min no ale górę wyciąga ładnie +20KM przy 6500obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 zrobie tak jak rozmiawialiśmy z coobciem zmienie ten kolektor plus do tego zdemontuje tylny tłumnik całkowicie i jeszcze raz go zhamuje ,musze sie dowiedzec co mnie ogranicza możliwe że zrobie nowy układ bi turbo z wiekszymi turbinami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 A ile chcesz docelowo ugrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 jeżeli sie zdecyduje na wymiane turbin to 650km , chyba że na tych co mam uda sie zrobić okolice 500km to dam sobie spokój są małe tanie nie ma na nich żadnego laga same plusy i dziwie sie nissanowi że fabrycznie nie robił turbo w 350z jak mi lamik dośle wykres to wkleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) wywalisz tłumik od razu zeta odetchnie,a potem 3cale i jedziesz Edytowane 3 Marca 2015 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 No teraz kolega ma wydech 2,5" więc kurczaki i tak przy wązko... Najbidniej szedł był w fi70mm a jeszcze lepiej 76mm no ale zmiana końcowego tłumika na pewno i tak sporo pozmienia na plus Oby tylko przelotowy był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) tu macie nałożone 2 wykresy silnik fabryczny 435km i 640nm i silnik zakuty 442km i 598nm teraz pare testów i dowiem sie co mnie ogranicza jeżeli okaże sie ze turbiny to juz mam pare pomysłów 1 przerobienie obecnych turbin w ten sposób że wymienie wirniki wydechowe na ssabowe dam zrobić koła kompresji z cng o jeszcze wiekszych rozmiarach i roztocze muszle wydechową 2 pomysł przejde na singiel turbo załoze go jak coobcio w 370z pod autem 3 wymyśle cos innego Edytowane 3 Marca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 A ilu calowy jest seryjny wydech w Zetce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) 60mm czyli 2,4 cala - w Saabach do 320KM takie starczają powyżej się grubsze daje Ps. Jarku bardzo ładny przebieg momentu ! Hamownai Lamika kropka w kropkę z moją pokazuje, pamiętam M3 kolegi Ivana u niego strojone różnica zdaje się była 2-3KM Edytowane 3 Marca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) tu mam wykres z zalogowanym doładowaniem Edytowane 3 Marca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Przebieg momentu lepszy niż w dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.