Coobcio Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Wydech przelot 3" zapiepszyć to będzie męsko brzmiało i poweru dojdzie ze hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 zmieniłem ten kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 No i trzymam kciuki za męskie wyniki !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) no i po testach 499km i 680nm przetestowałem wszystko włącznie z pomiarami cisnienia spalin w kolektorach tradycyjnie lamik dośle wykres to wkleje odpięcie tylnego seryjnego tłumnika dało 40km mocy pierwsze hamowanie z wymienoinym kolektorem sącym i z zapietym tłumnikiem i w zasadzie mocy nie przybyło pare km więcej troche podrusł moment ale na niskich obrotach co nas bardzo zaskoczyło po odpięciu tlumnika auto dostalo dodatkowo 60km mocy bez żadnego strojenia Edytowane 14 Marca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 to było do przewidzenia wydech w turbo to podstawa wzrostu mocy sam parę lat temu jak w s14a pozmieniałem wydech to bez strojenia wpadło 36hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 to było do przewidzenia wydech w turbo to podstawa wzrostu mocy sam parę lat temu jak w s14a pozmieniałem wydech to bez strojenia wpadło 36hp Ciekawe ile dojdzie na pelnym 3" od turbiny ^^ zaraz sie przekonamy jak wygladaja cyfry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) tu wykresy pierwszy z zalogowanymi cisnieniami spalin i doładowania z odpietym tlumnikiem końcowym prównanie wykresów Edytowane 14 Marca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 (edytowane) Ha strzelałem ze 40KM dojdzie a tu 60 - MESKO !! Ps. mam już sprawdzony wydech 3 cale do 50 tki aż za cichy jest Pss. MEGA GRATKI !!!! Kurde jak to wstaje, charakterystyka idealna pod czterołapa Tak kminię czy na mniejszym doładowaniu by nie wyszła taka sama moc albo nawet ciut większa - bo strasznie te turbinki muszą się blokować. Ale wstawanie to jest mistrzostwo świata, 2300obr.min i pół bara Kurde jeszcze wirniczki w turbinkach przerobić do tego wydech 3,5" coby to brzmiało jakoś i pewno z 520-530KM by było do osiągnięcia przy minimalnie gorszym spoolu, bo obecny jest po prostu niewyobrażalny, trakcja pewno dopiero od 4 tego biegu ?? No stestowałem co zmienia kolektor ssący z rev upa w silniku DE z dołożonym Turbo (40KM przy 6500ob.min): Necik przeglądałem i takie coś natrafiłem: Odrazu do głowy mi przyszło twoje Biturbo Edytowane 26 Marca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ale fota jest kosmiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) no musze sie zabrać za wygląd nyski zaczne od umycia po zimie z nowych żeczy nyska ma nowiutki akumlator a przy zmianie kół za cholere nieszło odkręcić śruby z tylnegokoła i zerwał sie gwint w nakręce szpilka też ucierpiała Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ja ju 3 szpilki wymieniłem u siebie. Strasznie miękkie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Za mocno je dokręcacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Chyba tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 pojechałem sobie na mini tor 30s upalu auto przetrwalo bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jak nawierzchnia na wyrazowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 masakryczna , o naniesionym błociei piachu przez subaryny nie wspomne podobno w miejscu tego toru ma iść autostrada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 ale fajnie się tam bokiem zamiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 taki filmik mi nagrali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) No to mała aktualizacja - Fabryczne ECU zainfekowane zostało dnia dziś Oto efekt naszego drugiego spotkania (pierwsze dawno temu przy przekazywaniu kucizny): + 80Nm w środkowym zakresie, zdjęta tona paliwa no i zdjęty niut przy wchodzeniu na boost. Górą stukało jak cholera i trzeba było zdjąć nieco zapłonu - seryjny końcowy tłumik trzyma te spaliny oj trzyma Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony jak kolega sprytnie za biturbił swoją Zetkę Turbiny wstają jak pojebane ale coś za coś góry za to nie trzymają - ale wydeszek ogarnąć, boościk maksymalnie ustawić na 0,7 bara dopieścić i będzie lala Przez to cofanie zapłonu EGT podskoczyło pod koniec 6 tego biegu ale lepsze to jak dzwon No i foto pamiątkowe, goszczenie maszyny na rolkach: No i uścisk prezesa: Ps. Zrobił bu tu fajną robotę wiekszy Coolerek ten na 100mm gruby oj wydobył by jeszcze trochę powera na wysokich obrotach z tych turbinek !! Edytowane 27 Czerwca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Jest ogień a nie ma problemów z upychaniem tych coolerów pod zderzak? Np jak ja mam zmieniony bodykit to nie trzeba tam będzie ciąć zderzaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Pewno trzeba ja jak pakuje te 100mm grobe to podcinam same te krarki ale nawet nie widać że coś jest majsrowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) no to filmik z hamowania jak powszechnie wiadomo mam ogromny problem z przyczepnościąpostanowiłem więc wyposażyć nyske w kontroler trakcji który działa na innej zasadzie jak ten fabryczny w auciemożna ustawić zadany procent uślizgu po przekroczeniu zaczyna wycinać losowo wtrysk przez co ogranicza moc ale nie zadusza auta i nie traci sie doładowania dodatkowo można ustawic procedure startui można zmieniać bieg bez zamykania przepustnicyciekawostka jest taka że to Polska produkcja Edytowane 12 Lipca 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Fajny diwajs ta kontrola trakcji. Nagraj jakiś film jak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 No właśnie narazie nie działa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 No właśnie narazie nie działa :/ Czy to jest to na co czekamy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.