Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

projekt 350z bi turbo


jarek1111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no i po testach  499km i 680nm   przetestowałem wszystko  włącznie z pomiarami cisnienia spalin w kolektorach 

tradycyjnie lamik dośle wykres   to wkleje    

odpięcie tylnego seryjnego tłumnika dało  40km  mocy  

pierwsze hamowanie   z wymienoinym kolektorem  sącym i z zapietym tłumnikiem i w zasadzie mocy nie przybyło  pare km więcej

troche podrusł moment ale na niskich obrotach co nas bardzo zaskoczyło  po odpięciu  tlumnika  auto dostalo dodatkowo 60km mocy bez żadnego strojenia      

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to było do przewidzenia wydech w turbo to podstawa wzrostu mocy sam parę lat temu jak w s14a pozmieniałem wydech

to bez strojenia wpadło 36hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to było do przewidzenia wydech w turbo to podstawa wzrostu mocy sam parę lat temu jak w s14a pozmieniałem wydech

to bez strojenia wpadło 36hp

Ciekawe ile dojdzie na pelnym 3" od turbiny ^^ zaraz sie przekonamy jak wygladaja cyfry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu wykresy   pierwszy z zalogowanymi cisnieniami  spalin i doładowania  z odpietym tlumnikiem końcowym 

3d54ca8f6ef1668fm.jpg

prównanie wykresów 

ae9d24654cdbda5bm.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ha strzelałem ze 40KM dojdzie a tu 60 - MESKO !!

Ps. mam już sprawdzony wydech 3 cale do 50 tki aż za cichy jest :P

 

Pss. MEGA GRATKI !!!!

 

Kurde jak to wstaje, charakterystyka idealna pod czterołapa :D


Tak kminię czy na mniejszym doładowaniu by nie wyszła taka sama moc albo nawet ciut większa - bo strasznie te turbinki muszą się blokować.

Ale wstawanie to jest mistrzostwo świata, 2300obr.min i pół bara :D

 

Kurde jeszcze wirniczki w turbinkach przerobić do tego wydech 3,5" coby to brzmiało jakoś i pewno z 520-530KM by było do osiągnięcia przy minimalnie gorszym spoolu, bo obecny jest po prostu niewyobrażalny, trakcja pewno dopiero od 4 tego biegu :P ??


No stestowałem co zmienia kolektor ssący z rev upa w silniku DE z dołożonym Turbo  (40KM przy 6500ob.min):

11087483_817773734978920_615653290539728


Necik przeglądałem i takie coś natrafiłem:

22416_10153159245683936_2819250829883797

 

Odrazu do głowy mi przyszło twoje Biturbo :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no musze sie zabrać za wygląd nyski zaczne od umycia po zimie 

z nowych żeczy nyska ma nowiutki akumlator 

a przy zmianie kół za cholere nieszło odkręcić  śruby z tylnegokoła  i zerwał sie gwint w nakręce   szpilka też ucierpiała    

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

masakryczna ,  o naniesionym błociei piachu przez subaryny nie wspomne   

podobno w miejscu tego toru ma iść autostrada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to mała aktualizacja - Fabryczne ECU zainfekowane zostało dnia dziś  :)

Oto efekt naszego drugiego spotkania (pierwsze dawno temu przy przekazywaniu kucizny):

jarek1111_zpsp6kkupjg.gif

 

+ 80Nm w środkowym zakresie, zdjęta tona paliwa no i zdjęty niut przy wchodzeniu na boost.

Górą stukało jak cholera i trzeba było zdjąć nieco zapłonu - seryjny końcowy tłumik trzyma te spaliny oj trzyma :P

 

Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony jak kolega sprytnie za biturbił swoją Zetkę :)

Turbiny wstają jak pojebane :D ale coś za coś góry za to nie trzymają - ale wydeszek ogarnąć, boościk maksymalnie ustawić na 0,7 bara dopieścić i będzie lala :)

 

Przez to cofanie zapłonu EGT podskoczyło pod koniec 6 tego biegu ale lepsze to jak dzwon :D

 

No i foto pamiątkowe, goszczenie maszyny na rolkach:

20150627_142249_zps7r9plbfw.jpg

 

No i uścisk prezesa:

together_zpsjla2ydk4.jpg

 

Ps. Zrobił bu tu fajną robotę wiekszy Coolerek ten na 100mm gruby oj wydobył by jeszcze trochę powera na wysokich obrotach z tych turbinek !! :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ogień :) a nie ma problemów z upychaniem tych coolerów pod zderzak? Np jak ja mam zmieniony bodykit to nie trzeba tam będzie ciąć zderzaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewno trzeba ja jak pakuje te 100mm grobe to podcinam same te krarki ale nawet nie widać że coś jest majsrowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no to filmik z hamowania 


jak powszechnie wiadomo mam ogromny problem z przyczepnością
postanowiłem więc wyposażyć nyske w kontroler trakcji który działa na innej zasadzie jak ten fabryczny w aucie
można ustawić zadany procent uślizgu po przekroczeniu zaczyna wycinać losowo wtrysk przez co ogranicza moc ale nie zadusza auta i nie traci sie doładowania dodatkowo można ustawic procedure startu
i można zmieniać bieg bez zamykania przepustnicy
ciekawostka jest taka że to Polska produkcja
439fd024587d4498med.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...