hugh_h Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 najprzyjemniejsze są te z dodatkiem np fosforanów cynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Hugh miałeś coś kombinować z układem kierowniczym z tego co pamiętam, masz już jakieś pomysły na ulepszenie tej wady konstrukcyjnej moim zdaniem najlepiej by było jakoś wyeliminować końcówki drążków w środkowym drążku, bo 6 końcówek drążków w układzie kierowniczym to lekka przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 tak kombinuje za układem kierowniczym od 2wd nie eliminuje końcówek ale poprawi kąty i i zmniejszy ramie które wygina środkowy w tej chwili mam problem techniczny z dopasowaniem otworu stożkowego we wsporniku z tym co mam na drążku 2wd, tylko to mi blokuje prace, chyba ze ktoś ma drążek środkowy od 2wd do modelu z przed 93r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 no to kombinuj jak już coś wymyślisz to się chwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 otwór stożkowy muszę rozwiercić ... nikt nie narzędzia rozwiertak 1,5TPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baalzebul Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 tak podejrzewam że jak myślisz ze się sprawdza to chyba nie wiesz wszystkiego, bitex przynajmniej oficjalnie sprawdzony i wiadomo że omijać ja nawet baranka nie stosuje bo mam zastrzeżenia do trwałości, u mnie podkład i farby były w okolicach 100zl za litr, i nie wyobrażam sobie żeby na tym oszczędzać bo w efekcie wyjdzie fatalnie a nie mam ochoty robić tego ponownie. zupełnie nie rozumiem twojego podejścia w tym temacie i po co ? coś takiego no ale każdy ma swoje zdanie i ok ja za poliuretonowa farbe (rozpuszczalnik+utwardzacz+baza) z chemopura dałem 67 zł (1l) - to na bude na rame i spód kładę jotun taki sam komplet wychodzi około 70 zł. no dobra jak pomaluje to położe bitgum. bez steropianu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 żaden bitgum... epoksyd połóż.... a jak się upierasz że te Twoje dobre to zrób eksperyment i połóż trochę tego epoksydu na jakiś odtłuszczony profil stalowi i wrzuć go w śnieg i wróć do niego za 2 lata... Poszukaj w swojej okolicy remontowanego stalowego mostu, to szare cudo czym panowie paćkają te ceówki to właśnie podkład epoksydowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 i właśnie kosztuje tyle co mówiłem i trzeba kupić minimum 10l jeszcze pozostaje sprawa przygotowania powierzchni szlifowana - jest zła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 fama niesie że można wyszlifować, tylko potem trzeba wyszorstkować tako rzeczą spece... podkłady epoksydowe są różne... różnej jakości, w różnych cenach... tanie faktycznie nie są chyba że od tych panów od mostów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baalzebul Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 no tak. a u mnie takie dwa wiadukty na obwodnicy robili.ale to nic. juz znalazłem i zamawiam w OLICON DELTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 problem z tymi do mostu jest jeszcze taki że sa do natrysku hydrodynamicznego ... a z rozcienczaniem pod pneumatyczny róznie wychodzi, a wałkiem, pędzlem róznie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 estetyka... ciąży w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baalzebul Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 wczoraj zacząłem malować pneumatykiem. wychodzi nieźle. nie rozcieńczałem zbytnio-wiec wychodzi lekka strukturka. ale to ma trwac a nie brać udział w konkursie na najlepszy makijaż 2013 r. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 -podkładki pod sworznie zamontowane w T1 3.0 v6 -drążki skręcone na maxa wystarczyły, nie trzeba przestawiać na wieloklinie, -geometria ustawiona -praktycznie zero podkładek pod wahaczem, -większy skok zawieszenia -same pozytywy -Dobra robota Hugh jak się ciepło zrobi zobaczę czy trzeba przedłużać amortyzatory dzisiaj sprawdziłem zawieszenie górny wahacz leży na odbojach, nie trzeba przedłużać amorków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jeżeli będzie kilku chętnych mogę zamówić dystanse w wersji nazwijmy to ekonomicznej, bo wiele osób pytało ale było dla nich za drogo, no cóż takie wykonanie kosztuje. mam w planach wersje uproszczoną z alu na lift jakieś +40mm bo dystans 20mm, wersja bez wodotrysków w porównaniu do tego co pokazywałem wcześniej, bez dekielka, bez flanszy do centrowania aczkolwiek będzie dokładnie jak trailmaster tyle ze 20mm zamiast 25 -najprostsza najtańsza konstrukcja zależnie od tego ile było by chętnych to w okolicach 120-150 zł za 2 szt podkładek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 masz może jakieś osłony podwozia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 na rajdach w temacie gorga są linki do elegancko rozplanowanych osłon from face to ass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) informuje że będę miał zaślepki do kolektora wydechowego i dolotu zamiast rury "łeger" do td27:) Edytowane 27 Maja 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Od tej lepszej strony do zaślepienia proponujesz wsadzać? W sensie od lepszego dojścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) nie wiem, ja mam dobre dojście z obu proponuje zamiast całości, bo z jednej to nie ma po co taki sam efekt jak wyciągniesz wtyczkę, zawór jest NZ będzie blaszka w dobrym kształcie 6mm grubości z otworkami na śruby, tną się na laserze właśnie Edytowane 27 Maja 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 informuje że będę miał zaślepki do kolektora wydechowego i dolotu zamiast rury "łeger" do td27:) wstępnie jestem zainteresowany, jak wyceniłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 dołóż do zestawu taki manual co zrobić z tysiącem zbędnych wężyków podciśnienia... ja ze dwie dniówki nad tym myślałem... i w końcu trochę polikwidowałem, trochę pozaślepiałem... do dziś dzień nie wiem czy dobrze... ale jeździ i nie narzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 (edytowane) wężyki ? wywalasz elektrozawory i likwidujesz króciec na pompie wszystkie zawory i siłowniki EGR sa typ NZ - jak czegokolwiek brakuje to egr się odłącza. o albo mam lepszy pomysł zostaw zaworki będą do sterowania blokadami mostów wyceniam po taniości, kto ile da ? i tak się nie dorobię na tym mają kształt dokładnie uszczelki i kryzy na rurze i 6mm grubości są ze stali, trzeba pomalować czymś będzie. jeszcze potrzebna będzie jakaś tulejka w środku Φ8,ileś na jedną szpilkę przy kolektorze wydechowym bo tam szpilka nie ma pełnego gwintu, ale może też coś wykombinuje na to znajdę chwile to wrzucę foty Edytowane 29 Maja 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 ale te wężyki a jest ich chyba ze 6... i niektóre się jeszcze "trójnikują" po drodze to nie tylko od EGR są... w różne dziwne miejsca wędrują... w celach nieznanych... mówisz wszystkie wywalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 tu nie ma filozofii - wszystko jest zasilane z pompy podciśnienia, - masz 2 siłowniki do jednego jeden wężyk (EGR) do drugiego tego od przepustnicy dwa bo ma dwie pozycje dlatego potrzebuje 2 wężyków - a trójnikiem łączy się podciśnienie na zawór EGR jak zrezygnowałeś z egr to po co ci te graty ? nie wiem tylko czy sam sterownik nie będzie ci zapalał jakiejś kontrolki, ale on też jest w zasadzie tylko od egr, bo do świec jest drugi oddzielny (na ogół) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.