Thespian Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 (edytowane) jest czelendż do opanowania pasował by do Twojego D21 w stylu baja... wygląda przednie, ciekawa alternatywa dla SAS'a... z tego co wyczytałem w technicznym angielskim to tam są jakieś modzone przeguby no i wahacze custom, zwrotnice custom, drążek kierowniczy custom...i coil overy jakieś... fajnie to robi... filmy są na jutubie. firma generalnie specjalizuje się w pustynnych szybkościówkach. fajne i pomysłowe zmoty. skracane ramy z przejściami w kratownice itp P.S. geometria jest oczywiście pomijalnym problemem... po co komu geometria na piasku Edytowane 30 Września 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 O kurcze, ale pajac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Te ruchy ramion niczym pajacyk :-) Kiedyś widziałem taki niby sztywniak zrobiony z "usztywnionego" ramą z kontowników ifs-a ależ to miało prześwit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 poka foty to jest fajne... poszukam filmików z tego jak to robi... bo generalnie koleś co to motał to stwierdził że seria się nie krzyżuje (geniusz kufa) i mu się do rock crawlingu nie nada... ale nie chciał SAS'a bo SAS'em nie da się wg niego szybko po pustyni jechać... Zwolennik koncepcji temu overdrive normalnie Więc zamiast iść na skróty wymyślił IFS'a który działa... potem brykę zmienił i nie ciągnął projektu, ponoć nowy właściciel z tego zrobił szybkościówkę wymieniając tylny most na szerszy (pewnie parchowy) http://www.youtube.com/watch?v=wcnyYVX_vBc mlaska aż miło, buggy Robyego Gordona to to nie jest, ale widać że amorki nie do końca takie jak być powinny, jedzie pięknie... nie wiem jak się to wspinało po tych skałach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Projekty Jimmego Baja widziałem tak zwany long travel kit, ale to chyba tylko do samochodów typowo szybkościowych na pustynie no i wszystko custom łącznie ze zwrotnicami czyli zakaz wjazdu na drogi publiczne bo inaczej już bym to robił. Z tego co pamiętam to dolne wahacze są na bazie 2wd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 a wiesz jak rozwiązali problem pracy przegubów pod takim masakrycznym kątem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 tego nie chciał zdradzić i na żadnym forum nie opisał, więc prawdopodobnie jest to rozwiązane poprzez częsta ich wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) gdzieś było opisane w mailu do jakiegoś jankesa, ale bardzo zdawkowo, i przerasta to mój techniczny angielski, coś o przedłużaniu i spawaniu... poszukam "custom build extended CVs" "CV JOINTS ARE EXTENDED WITH COUPLING ( YOU NEED CUT AND WELD "' wg mojego umysłu to te przeguby są jakby "zdwojone"... ale mogłem tego nie ogarnąć. Generalnie fajne by to było 12 cali skoku koła... jedynym problemem byłoby pewnie wykombinowanie amorków do tego których cena nie zabije sensu projektu. ale dokopałem się jeszcze do informacji w języku szekspira które potwierdzały by to co kiedyś na rajdach pisał chyba Gebels... że trza wykopać ze szrotu dyfer r200 z przegubami i będzie hulać ale rzeźba gruba... bo do dużego skoku to ten dyfer musiałby być centralnie... chyba... ale fajnie tak popatrzyć na takie zmoty Edytowane 1 Października 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) zabawa przednia ... cały przód z rama nawet dorobić tylko to akurat 2wd jest chyba Edytowane 1 Października 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 tak, to jest kolejna ewolucja tego pathfindera, przy tym pierwszym zestawie koleś pisał że montaż to kilka godzin roboty...więc rama jeszcze seryjna. wywalili tamten kit i koleś wymodził to, tylko ponoć tył szerszy jest jeszcze w tej wersji... z ciekawostek to ten path z tym pierwszym kitem poszedł ponoć za 4k$...więc bez dramatu w sumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 pierwsze co należy zrobić bawiąc się zawieszeniem to wyeliminować drążek reakcyjny ponieważ jest w złym miejscu producent się chyba pomylił.... prawdopodobnie było by najłatwiej przeszczepić polowe ramy od D22 tam jest to już z głową zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 w sensie że dolny wachacz mocowany do ramy dwupunktowo? to chyba łatwiej jednak wrzucić most z hiszpana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Podejrzewam że ma te nowoczesne przeguby o niesamowitym kącie zginania i wytrzymałości, w śmigłowcach na wirniku głównym sa stosowane ale jest firma w US która przygotuje półosie do każdego samochodu. Nawet na youtube był filmik ale nie mogę go znaleźć o mam thompson cv joint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 wątpie, koleś pisał o przedłużaniu... cięciu i spawaniu nie o zamówieniu gotowca na wypasie z wyspecjalizowanej firmy ale przeguby z filmiku fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Tak patrze na to, to naprawde zapodanie SAS przy tym to proscizna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 SAS to najprostsze co może być, a jedyne co może tam byc problemem to podłączenie się do przekładni kierowniczej. ale sztywne mosty a wahacze to nie ma się co oszukiwać jest to - jakby inna grupa docelowa jeśli chodzi o przeznaczenie samochodów. niedługo dostane kawałek ramy to pokombinuje co by tu porobić z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 pozatym w SASie nie ma finezji... wyczynowy IFS a SAS z hiszpana to jak różnica między dłutem Michała Anioła a siekierą drwala z Alaski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Witam . mam pytanie ...zastanawiam sie czy czasem blotniki lub drzwi nie pasuja z navary 2001-2004 .jak na oko to widze ludzaca identyczna .czy podluznice sie zminily ? czy ktos juz robil lift z terrano 1 na navare z tego rocznika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 coś tego nie widzę żeby były podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 ale czy ktos sprawdzal czy pasuja drzwi , lub blotniki przednie od nowszego modelu ? widze u mnie duzo rudego przez nieudolne remntowanie poprzedniego wlasciciela to przy okazji moze i facelifta zrobie posanowilem ... nap oczatek kupie same lampy i grill i bedzie rzezba bo i tak blotnikow i maski nie jewt szkoda (korozja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 więc tak ... z racji na to że są pytania o dystanse do IFS (+50mm) i część osób odpada po poznaniu ceny, to teraz będzie wersja tańsza uproszczona, poprzednia powiedzmy że to jest delux a to będzie standard tak jak z trailmastera bez żadnych ulepszeń. ceny to na prv ale i tak dokładnej jeszcze nie znam, mniej więcej połowa ceny wersji delux To jest na razie zapowiedź - przedsprzedaż - zlecenie poszło na warsztat, bo są chętni będzie więcej chętnych będzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) bez kołnierza osadczego i bez tej rynienki na wodę si? fajne Edytowane 8 Listopada 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 tak i bez kapselka i raczej śruby we własnym zakresie, czyli bez tego co musiałem sam dorabiać i dlatego więcej kosztowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 a dalej alu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.