hugh_h Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 pewne że alu, też anodowane będzie, wszystkie na czarno wrzucę i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 melduje że są gotowe do odbioru - jest kilka szt nie zarezerwowanych (info na prv) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blina Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 mam pytanie czy mniejsze opony z przodu moga byc przyczyna wibracji karoseri przy ruszaniu po zapiecu przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Nie wiem czy to moze byc przyczyna, wiem natomiast ze przy 4 napedach opony powinny byc w tym samym rozmiarze na wszystkich kolach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Chłopie, wibracje karoserii to najmniej przykra konsekwencja tego błędu w dalszej kolejności będą to poukręcane sprzęgi, przeguby, mosty, krzyżaki i reduktor Terrano nie posiada centralnego dyfra więc WSZYSTKIE KOŁA MUSZĄ BYĆ TEGO SAMEGO ROZMIARU i nawet wtedy NIE WOLNO JEŹDZIĆ Z ZAPIĘTYM PRZODEM PO UTWARDZONEJ NAWIERZCHNI !!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Tak w ramach doprecyzowania to muszą być takie same w momencie używania 4x4 przy rozłączonym przodzie to nie problem - chyba że się mylę to mnie sprostujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Tak w ramach doprecyzowania to muszą być takie same w momencie używania 4x4 przy rozłączonym przodzie to nie problem - chyba że się mylę to mnie sprostujcie nie mylisz się natomiast jaki jest sens mieć inne parami ? w tym samochodzie ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Oczywiście że brak sensu - chciałem doprecyzować dla przyszłych pokoleń - miałem też kiedyś problem czy mogę pojechać na innej oponie i czy coś się nie posypie bo gdzie na forum nie zajrzysz to wszędzie nie wolno bo coś pier...nie Tak patrze na to, to naprawde zapodanie SAS przy tym to proscizna. Właśnie Mógłbyś wrzucić jakiś opis co i jak z sas do terrano - Ty jako nieliczny (jak nie jedyny) z forum pomotałeś coś takiego, a pewnie niektórzy mają coś podobnego z tyłu głowy - więc niektórym coś wyjaśnisz - może zdjęcia? jakie i z czego części i jakie patenty aby to spiąć do kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Oczywiście Arek masz rację ale tak jak napisał Hubert ... gdzie tu sens? nawet przypadkowe, omyłkowe załączenie 4x4 na twardszym gruncie i coś musi chrupnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Chodzi mi tylko o "awaryjne" zakładam i jadę do wulkanizacji np Sensu użytkowania takiego rozwiązania na co dzień nie widzę i pewnie go nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tak po za tematem rozmiaru opon. Ja bym potrzebował wzmocnienie przedniego wahacza ładnie dopasowane żeby tylko wspawać dzisiaj może zrobię jakiś rysunek z pomysłem i przedstawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 jak dojde na koniec sterty którą sprawdzam to też zerknę Chodzi mi tylko o "awaryjne" zakładam i jadę do wulkanizacji np Sensu użytkowania takiego rozwiązania na co dzień nie widzę i pewnie go nie ma ja bym jeszcze zwrócił uwagę na rózne opony na tyle - myślę że do najbliższego wulkanizatora to bez problemu ale jak ktoś ma LSD to mam wrażenie że na dłuższą jazdę by sie przegrzało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 myślałem o takiej dosyć grubej blaszce , mnie więcej takiego kształtu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jak tu będzie mocniejsze to pęknie gdzieś dalej ... ale to chyba tylko u Ciebie pękło, nie kojarzę żeby ktoś jeszcze miał z tym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 ale to nie widzę aby jakoś istotnie zwiększało powierzchnię styku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 a macie jakieś inne pomysły żeby to wzmocnić ?? albo może zaczniesz produkcje calmini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Enzo na codzienne, wieloletnie rzeźbienie po tych Waszych górkach to nawet podejrzewam calmini nie da rady - musisz się pogodzić z tym że raz na jakiś czas wahacz czy inne elementy trzeba wymienić i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 już dawno się z tym pogodziłem ale może powoli ulepszymy ten delikatny samochodzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jak chcesz przód ulepszać to SAS - nic innego nie ma sensu w naszych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 sas?? co to takiego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 ej no ... to podstawowy termin !! Solid Axle Swap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 A tak na nasze to sztywny most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 aha dzięki za oświecenie moim zdaniem sztywniak nie wchodzi w grę. lepiej kupić coś ze sztywnymi mostami i przerabiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 myślałem o takiej dosyć grubej blaszce , mnie więcej takiego kształtu po obdukcji wahacza stwierdzam jedynie coś takiego bo to co ty zaproponowałeś to ma taki sam wymiar jak sworzeń więc nic nie wnosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Takie coś myślę że by zdało egzamin wspawane od dołu wahacza. Ale to już grubsza sprawa żeby coś takiego zaprojektować i dorobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.