Dawidjeep Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Czyli nie ma sposobu na poprawienie układu kierowniczego? Tak żeby był wytrzymalszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Jest wiele teorii, ale zawsze dochodzimy do wniosku, że trzeba zamontować przedni most od patrola i to jest chyba jedyne rozwiązanie godne uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fauscik Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 a od którego patrola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 od Y60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Prościej jest ok K260 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fauscik Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 inaczej zadam pytanie: czy sporo bym musiał wycinać by go zmieścić w T1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 zmiescic to da rade, tu sie brdziej rozchodzi o przerabianie. wywalenie calego zawieszenia dospawanie, przerobienie mocowan pod most itp itd. juz ten temat sprawdzalem bo chcialem to zrobic u siebie ale niestety finansowo to tanio nie wychodzi jesli zleci sie to komus co ma pojecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fauscik Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 ehhh..... to i tak dalszy plan bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidjeep Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 No cóż ja spróbuję wymienić drążki na inne i wzmocnić to co się da. Albo wyjdzie albo dalej będzie słabo. Most to za duża inwestycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 ja dzisiaj założyłem przekładnie od anglika zamiast wspornika drążka irytowało mnie to ciągłe wymienianie zobaczymy jak to będzie hulało na dłuższą metę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidjeep Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Wspornik mam już mocno przerobiony. Myślę że wytrzyma. Gorzej dręczy mnie temat drążków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 tuleje we wsporniku się wybijają, bez względu na to jak go wzmocnisz. można jeszcze dotoczyć te tuleje z jakiegoś mocniejszego materiału typu teflon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 odkąd zrobiłem nowe tulejki to jest spokój dłuższy czas, ale tez bym wymienił na przekładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Ja mam taki zużyty wspornik.Będę kombinował z tulejami z fosforobrązu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 zużyty ci się nie przyda ... bo na ogól trzpień też jest wyrobiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidjeep Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wspornik mam zrobiony i tuleje z mosiądzu. Zrobione kanaliki i kalamitka do smarowania. Teraz może mi ktoś powiedzieć czy idzie kupić same gumy do amorkow przód chodzi mi o dolne mocowanie.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Kiedyś ktoś coś mówił że od poloneza pasują. koszt około 3zł. ale nigdy tego nie sprawdzałem. a mosiądz... ciekawe rozwiązanie jak długo już to eksploatujesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 z mosiądzu nie robi się panewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidjeep Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Muszę wtedy sprawdzić z tymi gumami. Jutro składam auto i zobaczymy jak będzie. Do plastiko podobnych nie mam całkowicie zaufania bo przerabialem w innym aucie i zawsze wychodził kibel. Jak jest smarowanie i się pilnuje to według mnie może być metal o metal. Coś i tak zawsze się wytrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=&url=http%3A%2F%2Fwww.clubxterra.org%2Fforums%2Fshowthread.php%3Ft%3D51626&psig=AFQjCNEPGShHMdYn8JvuelpSpqChYR7ZVQ&ust=1459458485883341 https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjbo4GLqunLAhWHng4KHXnWB9YQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.calmini.com%2Fdetail.php%3Fb%3D1%26m%3D3%26t%3D10%26p%3D622%26n%3D&psig=AFQjCNEPGShHMdYn8JvuelpSpqChYR7ZVQ&ust=1459458485883341 Delikatnie się wtrącę , zamiast przerabiać przedni zawias ,można sobie zapodać zestaw z calmini za 629,95 dolców czyli ok. 2380 PLN (bez cła i takich tam ),ta kwota jest niczym w porównaniu z motaniem przodu na sztywny most! ,wiem że nie każdy ma tyle forsy by mógł sobie pozwolić na takie zabawy , ale odpowiedzcie sobie sami ile forsy poszło wam już na durne końcówki drążków , drążki ,podpory i różne inne słabe bzdety??? ciągłe użeranie się z tym przednim mocnym "niewypałem" ??? ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 to calmini znana sprawa, z mojego info z NPORA wynika że też się sypie i jest do poprawki, natomiast sama idea jest jak najbardziej poprawna tego układu. Niestety nie jestem w stanie znaleźć wykonawcy na takie ramie do przekładni - wewnętrzny wieloklin stożkowy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 nie mam pojęcia do czego pasują te części i jak by to miało być zmontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_9bHPtenLAhUB3CwKHcgTD_kQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fallegro.pl%2Fkoncowka-drazka-kier-uniball-zmota-offroad-usa-i5085237018.html&bvm=bv.118353311,d.bGQ&psig=AFQjCNHQbHtkZiAZSl8kT94sTucDeTmZdg&ust=1459461927616300 zamiast tradycyjnych końcówek drążków można zamontować do tego zestawu z calmini tzn. uniballe ukł. napewno na tym zyska nie mam pojęcia do czego pasują te części i jak by to miało być zmontowane Te części to zestaw "konwersja" org. układu kierowniczego do twojego auta , montaż jest na zasadzie "plug;n;play" odkrecasz stare graty przykręcasz zestaw calmini bez przerabiania czegokolwiek , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 ja rozumiem ale jak patrzę na zdjęcie tych części to nie miał bym pojęcia co do czego szkoda że takie zestawy nie są tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 to sobie wyobraź ze podmieniasz ramie w przekładni i wspornika na takie co ma dwa gniazda na drążki - zewnętrzny i wewnętrzny. Dzięki temu drążek środkowy przenosi tylko siły w swojej osi, a nie tak jak oryginalnie jeszcze jest skręcany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.