Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Micra K10 szaleje ...


Gość medicb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

Jeżeli istnieje podobny temat to sorki, ale nie udało mi się odszukać nic na ten temat więc pytam. Nie wiem czym spowodowane jest zachowanie mojego autka. Jestem zielony, autko mam od niedawna, nie wiem czy to wina brudnego gaźnika, paliwa z wodą czy co gorsza silnik. Zacznę od tego, że najpierw zatankowałem paliwo na dziwnej stacji statoil. Do domu dojechałem i jeszcze było ok. Następnego dnia nie mogłem już wyjechać na wstecznym z podwórka bo ze dwa razy gasł silnik ... a na prostej na drugim biegu po wciśnięciu gazu zachowywał się jak bym depnął mu przez chwilkę po hamulcu i jechał dalej ok. Teraz już kończy mi się owe paliwo ze statoli, dotankowałem innego. Znajomy polecił mi dolać denaturatu, ale wstrzymałem się. Było lepiej, ale dziś wyjechałem i znów to samo. Tak jak gdyby na zimnym silniku nie miał siły jechać, rwie i hamuje. Ale to przez 2 sekundy i jedzie normalnie. Nigdy tak nie było. Woda w paliwie czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem 2 razypo zatankowaniu na Tczewskim Orlenie. Silnik na chwilę się dusił, szarpał i dopiero zaczynał iść powyzej 3500 obr/min.

Dziwne...

Od kiedy tankuję na Shellu (ufam jeszcze BP), to problem się sam rozwiązał (a juz miałem czarne wizje w stylu: kable zapłonowe albo gaźnik).

Dodam, że w Primerze ojca 1.9dci jak nalał na Orlenie paliwa to auto stanęło po 5 km... I co? Filt oleju napędowego do wymiany. Normalnie kuźwa nas w "bambuko" na stacjach robią!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzialam kiedys jaka gosciu przyszedl na stacje orlen i pokazał pracownikom rachunek za naprawe silnika a mówił , że tylko u nich tankował paliwo. Więc widać co sie dzieje poprostu...... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach