Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Urwany silnik


misiek_k

Rekomendowane odpowiedzi

2 tygodnie temu wracając do domu A2, zaczęło mi strasznie trząść całym autem. 200 kilometrów przejechałem z max prędkością 80km/h, bo szybciej strach w oczach.

 

Dojechałem do Poznania, w trakcie wizyty w serwisie okazało się, że (cytuję) urwane były jakieś tuleje aluminiowe i silnik leżał na ramie (przegieg 85tys)

Nie znam się na tym, najważniejsze, że bez mrugnięcia okiem wymienili w ramach gwarancji. Efektem ubocznym jest to, że skrzynia biegów teraz chodzi bardziej precyzyjnie, choć nie wiem czy jest jakiś związek.

 

Także jeżeli ktoś zauważył trudności ze zmianą biegów ( u mnie zdarzało się zgrzytnięcie przy wrzucaniu 2-3), to może jest początek tego, co stało się u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale QQ nie ma ramy. Co najwyżej padła jakaś poduszka, ale do leżenia silnika "na czymś", to jeszcze dość daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest rama pomocnicza-czyli sanki/wózek/trawers/belka przedniego zawieszenia-zwał jak zwał.I zpewne na nich się "wsparł"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale do urwania się silnika, to chyba było jszcze daleko :D.

 

Być może, ja się nie znam. Był to cytat za serwisem :)

 

Najważniejsza informacja jaką udało mi się wyciągnąć od serwisu to, że ta usterka ponoć się zdarza w przedziale 80-90kkm. Czyli warto zwrócić na nią uwagę przed upływem gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać któraś z poduszek lub łap nie daje rady. Może coś sięnajpierw ugina zanim pęknie - stąd Twoje wcześniejsze problemy z biegami. Podejrzewam, że ten element jest już poprawiony, bo jakoś chłopaki nie zgłaszają takich problemów a przebiegi mają :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że ten element jest już poprawiony, bo jakoś chłopaki nie zgłaszają takich problemów a przebiegi mają :).

Wierzysz w bajki o poprawianiu elementów???Ja już dawno nie.K12 słynny switch klapy -mój model już po lifcie "poprawiony"jak zapewniali,padł jak poprzednie.o łancuszkach rozrządu nie wspomnę.Problem z sterowaniem wycieraczki tylnej,poprawiony-występuje nadal.C11X po 2 latach ława z wybitmi tulejami wymieniona na "poprawioną"po 4 latach na przeglądzie znowu zakwalifikowana do wymiany-rozwulkanizowała się jedna tuleja(tak jak poprzednio i ta sama,lewa tylna)całe szczęście mam przedłużoną gwarancję więc wymiana za free(normalnie 2k ława +wymiana i zbieżność-czyli koszt przedłużenia gwarancji już się zwraca z nawiązką,a jeszcze jest rok)Na moją sugestię że Niemcy już produkują tuleje,a w ogóle to pasują od megane 2,nie da rady w tiidzie na gwarancji nie ma przewidzanej wymiany samych tuleii(w QQ tak!)więc znowu cała belka .Wyleczyli mnie ze słowa "POPRAWIONY"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...