GHOST666RIDER Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Tzn co robie w silniku tuning? :>Poleci pokolei:Porting kolektorow i glowicyMod rozrzaduLekkie kolo zamachowe firmy F1 racing sciagane z usa.Wydech za kolektorem 55mm przelot na 2 tlumikach 1 z maxi 2 przelot owal.Potem 421 sobie pospawam.Pewnie cos z mieszankaStandard dolocikPo czasie pomyslimy o strojeniuTylko tyle takie pierdolki. Dzis byłem w zakładzie szlifierskim na rozpytajke i zdemontowałem głowice do reszty ale pokolei:Pytałem o głowe w zakladzie pan ja poogladal zawory z najgorszym syfem itp itd. Powiedzial ze do ogarniecia bez problemowo. Zawory trzymaja norme te 2 najgorsze powiedzial ze jak reszta taka bedzie i prowadnic to tylko dopracowac przylgnie ogarnac zawory, sprawdzic szczelnosc, plan i jest w PYTKE.Ten najgorszy zawor pan wzial i na szybko opracował tzn:Wygladał tak:A jest tak:Głowica w trakcie demontażu:Rozbebeszona:Bedzie żył pacjent. Do ogarniecia futka. Dzis został zawieziony chrupaczowy silnik na zaklad zostało zlecone:1. Głowica:Docieranie zaworowDocieranie gniazd w glowicySprawdzenie szczelnosci wodySprawdzenie prowadnicPlan głowicySprawdzenie zaworow.Mycie2. BlokPlan blokusprawdzenie walu ( jak cos to polerka albo szlif)Sprawdzenie tlokowPomiar pod nowe elementyMycieMoze i cos pominiete zostało suma sumarum bedzie Gites Majonez ;D :cool:Zamawiam nowe graty i składamy noweczke silnik ktory bedzie zapitalał aż miło.Przy tym zaopserwowałem że w 100nx'e tłoki sa płaskie, a chrupszton ma wklesłe :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 ładnie ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ladnie to ma byc dopiero No to cos na dzien dzisiejszy. Została podjeta walka z pasem przednim ostatnim wielkim nieporozumieniem w tym wozie przygotowana do malowania spawania i modow hamulcy.Wyglada to tak:To co jest nieporozumieniem wyglada tak:Hak trzymal sie luftu i niestety jakbym chcial fure ciagnac to byla by jazda typu wyrwany caly pas przedni ze zderzakiem :D Hardcor Ale spoko sie naprawi jak i reszte A to dziadostwo idzie do wywalenia ABS zbedna sprawa w moim wozie tymbardziej ze to tyle miejsca zajmuje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallos Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) WOW Mega projekt, gratuluję zapału Jestem baardzo ciekawy jaki jest koszt (mniej-więcej) takiej zabawy, tj. remontu bardzo GENERALNEGO? P.S. Naprawdę podziwiam Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez rafallos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 To prawda tona drutu + rach z elektrowni będą duże ale pełny szacunek taki nakład to masakra ja widzę że już mojej p11 gdzie nigdzie by się przydało takie leczenie choć oddałem do zawodowców bo progi poleciały wiec jechali tam ,,,, to co ty wyrabiasz to po prostu masakra ,, jak dla mnie tak odwalona buda zasługuje na ponad 200 KM .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Silnik odebrany jest pol na pol.Tzn blok zajebiaszczy idealny wszystko trzyma fabryke poczyszczone popolerowane i plan zrobiony.Głowica PĘKNIĘTA śmieć trzeba nowa ogarnac.Wał + zwłokiPas przedni zwalczony w 75 % wywalone co sie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no to wrazie co dawaj znaki mam głowę z p11 co prawda zrobiła 300 tys ale silnik padł przez panewkę , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 ale ty masz na bank LOWPORTA Ja potrzebuje HIGHPORTA Ale i tak dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 a tu masz racje ,, wiesz zakładka dolotu z low portem i by ci to pasowało ale to koszty ja wywaliłem a cześć dałem ,,, wiec nie mam by Działała wiec jak głowy nie znajdziesz to dawaj low porta plus wtryski i reszta a komp da radę Ecu nie rozróżnia czy to low czy high ,port Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Wiem ze to sie da zmienic wystarczy glowe wsadzic z low porta. Tylko ja go niechce bo mniej mozna wybrac w low porcie jezeli chodzi o porting. Bylo ori High Port i zrobie tak zeby byl dalej taki jaki byl. Glowice od ziomka z lodzi mam ogarnieta za przyslowiowa flaszke uzbrojona w zawory i springi takze luzik. Ale dzieki za checi. Podziałałem z autem wyleciał zawias strona prawa zostało poczyszczone to i owo. Pas przedni mial Harakiri i przygotowane do spawania naprawiania itp itd.Ma sie to tak:Dziurex wypadł:No i strona prawa: Pujde grubo po bandzie. Paleta kolorow Lamborghini. Kolor to: Grigio TelestoWyglada to tak na evo:Dla mnie bomba. Wczoraj ziomek z łodzi przytargał mi nowa sprawna głowice: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 kolor wybrałeś Z A J E B I S T Y! Mega to wygląda! aż się doczekać nie mogę!Ja żałuję że pomalowałem auto na czarno, odradzam taki kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Walcze całą majówe z tym bydlakiem........Dzis czesciowo auto zostalo zmatowione pare pier**l pospawane demontaz zawiechy prawa strone i pare innych pierdolek.Dzien w dzien nad nim siedzie po troszku. Dobra dosc bablania fotki jakies :mrgreen:Zrobione kalkulatorem jutro wezne aparat jakis normalistyczny.Prawa strona:Pas przedni czesciowo przemalowany ale do skonczenia jutro:Jakby to powiedziec hmm od d*py strony ;-)Jutro jade z tematem dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 (edytowane) Nie wiem czy to tylko u mnie takie fotki się wyświetlają ale widzę tylko tą od d... strony :-) Kiedy można się u Ciebie pojawić z moją P10'tką na serwis? ;-) edit: fotki się już naprawiły. Jestem pod wrażeniem i trochę zazdroszczę :-) Edytowane 3 Maja 2013 przez elDiabollo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallos Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 no no, przód zaczyna już wyglądać Jestesm strasznie ciekawy końcowego efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Jutro koncze pas przedni demontuje maske do obrobki no i robie lewe nadkole tzn do golej blachy okretowka poem konserwa na to i takie tam pasci.Napewno wpadna lepsze fotki i dokladniejsze.Co do skonczenia wozu to jeszcze potrwa. Ale dokladne wykonanie napewno jest i bedzie az do konca. 2 takiego egzemplarzu nie bedzie.Jezeli ktos bedzie chetny na oddanie do mnie samochodu na Mody tudziez blacharke po ukonczeniu tego projektu zapraszam Dzis jest dziś wiec jedziem z tematem Hmm spawałem auto ale skonczyl sie drut pospawałem takie elementy jak pas przedni:Wneka lepsza jakosc:Po tym jak skonczyl sie drucik zabrałem sie za maske:W trakcie prac:Została zmatowiona do malowania i szpachlowania no i zabrałem sie za tył:W trakcie czyszczenia:Czysta:Wyczyszczona czesciowo pokrywa zaworow pod malowanie:Po małym modzie 1 napis mniej:):Walniety otwor pod dolot za aku:No i to dzieki czemu pyszczek mi sie dzis ucieszyl na maxa tzn szpachlowanko : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 przypominam że na progach powinny być otwory na plastikowe listwy hahahah a na nadkolu powiększ sobie otwór pod dolot zimnego powietrza z dołu ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Rura fi80 wchodzi bezproblemowo. Co do progow to jakos mnie niezaskoczyles. Ale to dopiero zrobie z tym sie nie pali przed malowaniem zostanie to uczynione.Dzis została tez zakupiona szpachla do zderzakow, no i szpachla natryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 jak wchodzi to ok ,, tak czy inaczej rozsyłam twój temat wszystkim kumplom co płaczą bo mają dziurę w aucie i tłumaczę że są pierdoły ,,, z porównaniem co ty wyrabiasz wielki szacun za wkład podaj na koniec kwotę drutu + załącznik z elektrowni ,,, blachy nie licz ,,, a tak na poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Co do fury wczoraj zadzwonil pan z autoszlifu do mnie..... Zostałem zabity cena ale bedzie igła motor. Wiec ma sie to tak głowice dostałem od ziomka z łodzi taka jak moja wygladała 100 razy lepiej tyle że po oględzinach okazało sie:-8 szt prowadnic do wymiany-16 zaworow i gniazd do obrobki-plan głowicy (standard)-szczelnosc wody (OK)-szczelnosc zaworow dopracuja przy okazji robienia kanałówHmm cena tu jest minus 450 zł gdzies w tych granicach po zniżkach. Tyle że bede miał za***iscie dopracowana głowice nie do wyje.... Tak wiec silnik przejdzie naprawde mega remont a nie jakas lipe po kosztach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallos Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Hmm, jak na moj gust, 450 to bardzo dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Dobra nie dobra mialo byc 250 zl a tu ci klops. Tyle ze cena taka jest bo demontaz i montaz glowicy wykonuje sam tzn. Zawory out uszczelniacze itp oni dostali rozebrana. Montaz tez we wlasnym zakresie oni maja to obrobic. Jakby mieli jeszcze ja demontowac i skladac na nowych uszczelniaczach to bym tam ze 700 został albo i wiecej. Bo mowil mi majster ze do 900 za głowe komplet obrobke biora.............. No to dziś odebrałem głowice i conieco do auta wiec pokolei:Głowica po fool obrobkach 8 prowadnic wydech, zawory gniazda docieranie, szczelnosc wody, szczelnosc zaworow, plan glowy ogarnieta na cito wyglada jak noweczka Koszt 421zl po znizkach.Zdjecia robione fonem puki co takie:Teraz tylko podziabac jakis porting i bedzie gites.Co do innych bajerow. Zdemolowalem stare ramki na zegary jak je chcialem oczyscic bo byly czerwone <rzygi> chcialem je wypolerowac ale popekaly itp itd. Wiec zanabylem nowe. Stara wieś ws nowe :Tylko ja mialem bez biedrony.......Nowe:Wyglada to tak dosc No i kolejny gadzet do akcji kryptonim "Wire Tuck" peszl plecionka:Zdjecie pogladowe:Jutro skoncze ten wredny przedni pas skoncze malowac komore zaczne to czyscic skladac reanimowac i klecic w 1 całość. Czesci zamowie na przyszly albo na za 2 tydnie i bedzie malina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 no i pięknie to wygląda rozumiem że te zegary to tak robione by sie oderwać od blachy co tak na uspokojenie umysłu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Dzis posiedziałem nad pokraka. Poszpachlowało sie cos pospawało na ciekawostke wpadłem o jakiej pojecia niemialem ale po kolei.Autko nabrało rumiencow:Skonczylem miejsca gdzie jest oko do cholowania przykrecane:Wpadła okretowka na strone lewa:Została zrobiona przymiarka zderzaka i ocena tyłu:No i podczas spawania poniosła mnie wena i d*pa zrobiła sie szersza o około 1 do 2 cm na strone Zabrałem sie za drzwi prawy przod i tu tez była ów ciekawostka bynajmniej dla mnie zamek został zaspawany drzwi rozbebeszone:Hmm i gdzie był zamek?? No i podczas demontażu drzwi zdejmowałem lusterko w celu rozbebeszenia ich na czesci 1rwsze do malowania. Podczas demontażu patrze na kostke a tu 5 kabli i chwila namysłu no i 3 kable do elektrycznej regulacji. Wiec 2 kable to podgrzewanie szkła.Wiec tak szkło z prawej strony jest podgrzewane działa sprawdziłem miernikiem ale nie wiedziałem o tym i nie działało to gdzieś cos jest nie podpiete albo nieumiałem tego włączyc Musze temat opanować podczas montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Dobra robota kolego, sam to przechodziłem przez ostatnie miesiace z sunnym, od wczoraj po bezproblemowym przegladzie, mam jeszcze roboty na jakies 3 dni do przyzwoitego stanu. Wiem ile to nerwow i czasu kosztuje, bede mial chwile to zrobie prezentacje, powiedz mi czy tył prawej tylnej reperaturki nie odstaje Ci za duzo ? Pytam bo mi sie to przytrafiło i teraz mam na to oko ale zderzakiem to zmaskowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ogolnie przeglem pale przy wspawywaniu i zrobila sie d*pa szersza. Ale skaplem sie i lewa tez wyciaglem Tak wiec jest oki przyjdzie na lewa strone szpachla to bedzie elegancja francja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.