Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 eGT By Ghost alias Chrupek


GHOST666RIDER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tzn co robie w silniku tuning? :>
Poleci pokolei:
Porting kolektorow i glowicy
Mod rozrzadu
Lekkie kolo zamachowe firmy F1 racing sciagane z usa.
Wydech za kolektorem 55mm przelot na 2 tlumikach 1 z maxi 2 przelot owal.
Potem 421 sobie pospawam.
Pewnie cos z mieszanka
Standard dolocik
Po czasie pomyslimy o strojeniu

Tylko tyle takie pierdolki.



Dzis byłem w zakładzie szlifierskim na rozpytajke i zdemontowałem głowice do reszty ale pokolei:

Pytałem o głowe w zakladzie pan ja poogladal zawory z najgorszym syfem itp itd. Powiedzial ze do ogarniecia bez problemowo. Zawory trzymaja norme te 2 najgorsze powiedzial ze jak reszta taka bedzie i prowadnic to tylko dopracowac przylgnie ogarnac zawory, sprawdzic szczelnosc, plan i jest w PYTKE.
Ten najgorszy zawor pan wzial i na szybko opracował tzn:
Wygladał tak:
25525375_800.0.jpg

A jest tak:
25537805_800.0.jpg
25537801_800.0.jpg

Głowica w trakcie demontażu:
25537809_800.0.jpg
25537813_800.0.jpg
25537811_800.0.jpg

Rozbebeszona:
25537815_800.0.jpg
25537817_800.0.jpg

Bedzie żył pacjent. Do ogarniecia futka.



Dzis został zawieziony chrupaczowy silnik na zaklad zostało zlecone:
1. Głowica:
Docieranie zaworow
Docieranie gniazd w glowicy
Sprawdzenie szczelnosci wody
Sprawdzenie prowadnic
Plan głowicy
Sprawdzenie zaworow.
Mycie

2. Blok
Plan bloku
sprawdzenie walu ( jak cos to polerka albo szlif)
Sprawdzenie tlokow
Pomiar pod nowe elementy
Mycie

Moze i cos pominiete zostało suma sumarum bedzie Gites Majonez ;D :cool:
Zamawiam nowe graty i składamy noweczke silnik ktory bedzie zapitalał aż miło.
Przy tym zaopserwowałem że w 100nx'e tłoki sa płaskie, a chrupszton ma wklesłe :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie to ma byc dopiero :P
 

No to cos na dzien dzisiejszy. Została podjeta walka z pasem przednim ostatnim wielkim nieporozumieniem w tym wozie przygotowana do malowania spawania i modow hamulcy.

Wyglada to tak:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

To co jest nieporozumieniem wyglada tak:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Hak trzymal sie luftu i niestety jakbym chcial fure ciagnac to byla by jazda typu wyrwany caly pas przedni ze zderzakiem :D:D Hardcor Ale spoko sie naprawi jak i reszte :)

A to dziadostwo idzie do wywalenia ABS zbedna sprawa w moim wozie tymbardziej ze to tyle miejsca zajmuje:
zdjecie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW :dribble:

Mega projekt, gratuluję zapału :)

 

Jestem baardzo ciekawy jaki jest koszt (mniej-więcej) takiej zabawy, tj. remontu bardzo GENERALNEGO?

 

P.S.

Naprawdę podziwiam :)

Edytowane przez rafallos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda tona drutu + rach z elektrowni będą duże ale pełny szacunek taki nakład to masakra

ja widzę że już mojej p11 gdzie nigdzie by się przydało takie leczenie choć oddałem do zawodowców bo progi poleciały wiec jechali tam ,,,,

 

to co ty wyrabiasz to po prostu masakra ,,

 

 

jak dla mnie tak odwalona buda zasługuje na ponad 200 KM ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik odebrany jest pol na pol.
Tzn blok zajebiaszczy idealny wszystko trzyma fabryke poczyszczone popolerowane i plan zrobiony.
Głowica PĘKNIĘTA :( śmieć trzeba nowa ogarnac.


zdjecie.jpg

Wał + zwłoki
zdjecie.jpg

Pas przedni zwalczony w 75 % wywalone co sie dało.
zdjecie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu masz racje ,,

 

wiesz zakładka dolotu z low portem i  by ci to pasowało ale to koszty ja wywaliłem a cześć dałem ,,, wiec nie mam

 

by Działała

 

wiec jak głowy nie znajdziesz to dawaj low porta plus wtryski i reszta a komp da radę Ecu nie rozróżnia czy to low czy high ,port

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to sie da zmienic wystarczy glowe wsadzic z low porta. Tylko ja go niechce bo mniej mozna wybrac w low porcie jezeli chodzi o porting. 
Bylo ori High Port i zrobie tak zeby byl dalej taki jaki byl. Glowice od ziomka z lodzi mam ogarnieta za przyslowiowa flaszke uzbrojona w zawory i springi takze luzik. Ale dzieki za checi.



Podziałałem z autem wyleciał zawias strona prawa zostało poczyszczone to i owo. Pas przedni mial Harakiri i przygotowane do spawania naprawiania itp itd.
Ma sie to tak:

zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Dziurex wypadł:
zdjecie.jpg

No i strona prawa:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg




Pujde grubo po bandzie. Paleta kolorow Lamborghini. Kolor to: Grigio Telesto

Wyglada to tak na evo:


8125433745_2024902823_b.jpg
8125452130_a8f0c5e060_b.jpg



Dla mnie bomba.



Wczoraj ziomek z łodzi przytargał mi nowa sprawna głowice:

zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor wybrałeś Z A J E B I S T Y! 
Mega to wygląda! aż się doczekać nie mogę!
Ja żałuję że pomalowałem auto na czarno, odradzam taki kolor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walcze całą majówe z tym bydlakiem........
Dzis czesciowo auto zostalo zmatowione pare pier**l pospawane demontaz zawiechy prawa strone i pare innych pierdolek.
Dzien w dzien nad nim siedzie po troszku. Dobra dosc bablania fotki jakies :mrgreen:
Zrobione kalkulatorem jutro wezne aparat jakis normalistyczny.

Prawa strona:
zdjecie.jpg

Pas przedni czesciowo przemalowany ale do skonczenia jutro:
zdjecie.jpg

Jakby to powiedziec hmm od d*py strony ;-)
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Jutro jade z tematem dalej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to tylko u mnie takie fotki się wyświetlają ale widzę tylko tą od d... strony :-)

 

Kiedy można się u Ciebie pojawić z moją P10'tką na serwis? ;-)

 

edit:

fotki się już naprawiły.

Jestem pod wrażeniem i trochę zazdroszczę :-)

Edytowane przez elDiabollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro koncze pas przedni demontuje maske do obrobki no i robie lewe nadkole tzn do golej blachy okretowka poem konserwa na to i takie tam pasci.
Napewno wpadna lepsze fotki i dokladniejsze.

Co do skonczenia wozu to jeszcze potrwa. Ale dokladne wykonanie napewno jest i bedzie az do konca. 2 takiego egzemplarzu nie bedzie.

Jezeli ktos bedzie chetny na oddanie do mnie samochodu na Mody tudziez blacharke po ukonczeniu tego projektu zapraszam  :dribble:



Dzis jest dziś wiec jedziem z tematem :D
Hmm spawałem auto ale skonczyl sie drut pospawałem takie elementy jak pas przedni:

zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Wneka lepsza jakosc:
zdjecie.jpg

Po tym jak skonczyl sie drucik zabrałem sie za maske:
zdjecie.jpg

W trakcie prac:
zdjecie.jpg

Została zmatowiona do malowania i szpachlowania no i zabrałem sie za tył:
W trakcie czyszczenia:
zdjecie.jpg
Czysta:
zdjecie.jpg

Wyczyszczona czesciowo pokrywa zaworow pod malowanie:
Po małym modzie 1 napis mniej:):
zdjecie.jpg

Walniety otwor pod dolot za aku:
zdjecie.jpg

No i to dzieki czemu pyszczek mi sie dzis ucieszyl na maxa tzn szpachlowanko :P:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypominam że na progach powinny być otwory na plastikowe listwy hahahah

 

a na nadkolu powiększ sobie otwór pod dolot zimnego powietrza z dołu ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura fi80 wchodzi bezproblemowo. Co do progow to jakos mnie niezaskoczyles. Ale to dopiero zrobie z tym sie nie pali przed malowaniem zostanie to uczynione.

Dzis została tez zakupiona szpachla do zderzakow, no i szpachla natryskowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wchodzi to ok ,,

 

tak czy inaczej rozsyłam twój temat wszystkim kumplom co płaczą bo mają dziurę w aucie i tłumaczę że są pierdoły ,,,

 

z porównaniem co ty wyrabiasz wielki szacun za wkład podaj na koniec kwotę drutu + załącznik z elektrowni ,,, blachy nie licz ,,,

 

 

a tak na poważnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do fury wczoraj zadzwonil pan z autoszlifu do mnie..... Zostałem zabity cena ale bedzie igła motor. Wiec ma sie to tak głowice dostałem od ziomka z łodzi taka jak moja wygladała 100 razy lepiej tyle że po oględzinach okazało sie:
-8 szt prowadnic do wymiany
-16 zaworow i gniazd do obrobki
-plan głowicy (standard)
-szczelnosc wody (OK)
-szczelnosc zaworow dopracuja przy okazji robienia kanałów

Hmm cena  :thumbsdown:  tu jest minus 450 zł gdzies w tych granicach po zniżkach. Tyle że bede miał za***iscie dopracowana głowice nie do wyje.... Tak wiec silnik przejdzie naprawde mega remont a nie jakas lipe po kosztach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie dobra mialo byc 250 zl a tu ci klops. Tyle ze cena taka jest bo demontaz i montaz glowicy wykonuje sam tzn. Zawory out uszczelniacze itp oni dostali rozebrana. Montaz tez we wlasnym zakresie oni maja to obrobic. Jakby mieli jeszcze ja demontowac i skladac na nowych uszczelniaczach to bym tam ze 700 został albo i wiecej. Bo mowil mi majster ze do 900 za głowe komplet obrobke biora..............



No to dziś odebrałem głowice i conieco do auta wiec pokolei:

Głowica po fool obrobkach 8 prowadnic wydech, zawory gniazda docieranie, szczelnosc wody, szczelnosc zaworow, plan glowy ogarnieta na cito wyglada jak noweczka :)
Koszt 421zl po znizkach.

Zdjecia robione fonem puki co takie:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
Teraz tylko podziabac jakis porting i bedzie gites.

Co do innych bajerow. Zdemolowalem stare ramki na zegary jak je chcialem oczyscic bo byly czerwone <rzygi> chcialem je wypolerowac ale popekaly itp itd. Wiec zanabylem nowe. Stara wieś ws nowe :
images_thumb_714677_800_800_resize.jpg
Tylko ja mialem bez biedrony.......
Nowe:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
Wyglada to tak dosc :P

No i kolejny gadzet do akcji kryptonim "Wire Tuck" peszl plecionka:
zdjecie.jpg
Zdjecie pogladowe:
oploty.JPG

Jutro skoncze ten wredny przedni pas skoncze malowac komore zaczne to czyscic skladac reanimowac i klecic w 1 całość. Czesci zamowie na przyszly albo na za 2 tydnie i bedzie malina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis posiedziałem nad pokraka. Poszpachlowało sie cos pospawało na ciekawostke wpadłem o jakiej pojecia niemialem ale po kolei.

Autko nabrało rumiencow:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Skonczylem miejsca gdzie jest oko do cholowania przykrecane:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Wpadła okretowka na strone lewa:
zdjecie.jpg

Została zrobiona przymiarka zderzaka i ocena tyłu:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
No i podczas spawania poniosła mnie wena i d*pa zrobiła sie szersza o około 1 do 2 cm na strone :)

Zabrałem sie za drzwi prawy przod i tu tez była ów ciekawostka bynajmniej dla mnie zamek został zaspawany drzwi rozbebeszone:
zdjecie.jpg
Hmm i gdzie był zamek?? :P
zdjecie.jpg

No i podczas demontażu drzwi zdejmowałem lusterko w celu rozbebeszenia ich na czesci 1rwsze do malowania. Podczas demontażu patrze na kostke a tu 5 kabli i chwila namysłu no i 3 kable do elektrycznej regulacji. Wiec 2 kable to podgrzewanie szkła.
Wiec tak szkło z prawej strony jest podgrzewane działa sprawdziłem miernikiem ale nie wiedziałem o tym i nie działało to gdzieś cos jest nie podpiete albo nieumiałem tego włączyc :P Musze temat opanować podczas montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota kolego, sam to przechodziłem przez ostatnie miesiace z sunnym, od wczoraj po bezproblemowym przegladzie, mam jeszcze roboty na jakies 3 dni do przyzwoitego stanu. Wiem ile to nerwow i czasu kosztuje, bede mial chwile to zrobie prezentacje, powiedz mi czy tył prawej tylnej reperaturki nie odstaje Ci za duzo ? Pytam bo mi sie to przytrafiło i teraz mam na to oko :P ale zderzakiem to zmaskowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie przeglem pale przy wspawywaniu i zrobila sie d*pa szersza. Ale skaplem sie i lewa tez wyciaglem :P Tak wiec jest oki przyjdzie na lewa strone szpachla to bedzie elegancja francja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...