Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Za duże ciśnienie na listwie wtryskowej 2.2 DCI 136PS


Gość fill75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem z nissanem x-trailem z 2005r.Auto ciężko zapala,na wolnych obrotach silnik pracuje metalicznie.Przyśpieszenie jest ok,brak dymienia z rury.Na kompie pokazuje zbyt duże ciśnienie na listwie wtryskowej,zadane 240 a rzeczywiste między 550 a 600.Diagnoza mojego mechanika zawór SCV.Po wymianie zaworu nie ma poprawy.Model pompy wtryskowej denso 16700 AW404.Proszę o pomoc

 

Witam,mam problem z nissanem x-trailem z 2005r.Auto ciężko zapala,na wolnych obrotach silnik pracuje metalicznie.Przyśpieszenie jest ok,brak dymienia z rury.Na kompie pokazuje zbyt duże ciśnienie na listwie wtryskowej,zadane 240 a rzeczywiste między 550 a 600.Diagnoza mojego mechanika zawór SCV.Po wymianie zaworu nie ma poprawy.Model pompy wtryskowej denso 16700 AW404.Proszę o pomoc

Zapomniałem napisać,że po chwilowym postoju silnik przełącza sie w tryb awaryjny-brak mocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

mój też tak ostatnio miał i winny był jeden wtrysk, po wymianie wszystko w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam problem z nissanem x-trailem z 2005r.Auto ciężko zapala,na wolnych obrotach silnik pracuje metalicznie.Przyśpieszenie jest ok,brak dymienia z rury.Na kompie pokazuje zbyt duże ciśnienie na listwie wtryskowej,zadane 240 a rzeczywiste między 550 a 600.Diagnoza mojego mechanika zawór SCV.Po wymianie zaworu nie ma poprawy.Model pompy wtryskowej denso 16700 AW404.Proszę o pomoc

 

Zapomniałem napisać,że po chwilowym postoju silnik przełącza sie w tryb awaryjny-brak mocy

 

Miałem podobnie przy wadliwym SCV. Ryba382 powiedział, że po wymianie zaworu trzeba dokonać adaptacji w ASO, pojechałem, zrobili i od tamtej pory zero problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podjechał kolega z KTS-em 2 minuty pracy i auto śmiga aż miło.Omijając ASO zaoszczędzikłem troszkę grosza.Dzięki za pomoc

Czyli reset pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie przy wadliwym SCV. Ryba382 powiedział, że po wymianie zaworu trzeba dokonać adaptacji w ASO, pojechałem, zrobili i od tamtej pory zero problemów

No tak o resecie pompy wiedział tylko Ryba. Inni do tej pory nie mieli o tym pojęcia. Trzeba to gdzieś umieścić. Może w "HOW TO..." Z adnotacją, że to Ryba wymyślił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak o resecie pompy wiedział tylko Ryba. Inni do tej pory nie mieli o tym pojęcia. Trzeba to gdzieś umieścić. Może w "HOW TO..." Z adnotacją, że to Ryba wymyślił.

Już jest w How To ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to był joke. Dużo osób już wczeniej o tym wiedziało. Nie tylko ryba.

a to sorki, nie skojarzyłem :) no tak, wiedza tajemna i takie tam ... hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...