Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nissan primera p11 w gazie problem z check engine


Gość Loleksk89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Loleksk89

Witam.

Od półtorej miesiaca mam problem z moja primerka.... Niestety dzisiaj trzeci raz zaświeciła się kontrolka check engine. Poprzednie dwa razy kiedy pojechałem do serwisu autko zostało podpięte do komputera i oznajmiono mi, że to jest błąd cytuje " błąd polega na tym, że silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki" i kazali mi tankować na innej stacji.... za pierwszym razem tankowałem na stacji diagnostycznej za drugim na PKN Orlen a dzisiaj Inter marche ja tego nie rozumiem za kazdym razem inna stacja a problem ten sam. Czy jest to możliwe, ,że to problem mojej instalacji gazowej a nie tankowanego gazu ?? Posiadam jeszcze gwarancje na całą instalacje myślałem, że może to wymigiwanie się zakładu przed podjęciem jakiś ważniejszych napraw na gwarancji i chęć "zarobienia" na mnie pieniędzy. Jednorazowe podpięcie i skasowanie tego błędu to w przypadku tamtej firmy koszt 60 zł.... a czas trwania jakies 30 sekund.

Chciałem się dowiedzieć czy może ktoś miał podobne doświadczenia z taką sytuacją ?? Jeżeli tak to jak został rozwiązany problem ?? Czy istnieje możliwość skasować samemu tego błędu ??

ZA każda pomoc z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka instalacja gazowa??, zdjecia daj jak to wygląda, czy błąd tez pojawia się podczas jazdy na PB??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Loleksk89

jaka instalacja gazowa??, zdjecia daj jak to wygląda, czy błąd tez pojawia się podczas jazdy na PB??

Instalacja gazowa BRC

Reduktor - Jeżeli dobrze odczytałem to Tomasetto

Zbiornik - nie wiem czy to kogos obchodzi Stako

Układ sterujący Stag - 4

Listwa wtryskowa - OMVL

nie wiedziałem czego konkretnie zdjecia zrobić więc zrobiłem troche wiecej

5lay6h.jpg

2dipmc8.jpg2r29mqo.jpg4fws1v.jpgwheb0h.jpg11rqa2b.jpgnd29uc.jpgzx7kly.jpgnya1wj.jpg2ajpem9.jpgjjwr5u.jpg

 

 

 

 

To by było na tyle jak potrzeba jakis bardziej szczegółowych informacji to prosze o pytania

problem pojawia si tzlko pryz jedyie na gazie..

Edytowane przez Loleksk89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC i STAG to sterowniki, czyli albo to albo drugie :) , w twoim przypadku jest pewnie STAG, po tym co widać i dalej piszesz, problem Twój tkwi w tym co masz pod maską, jaki silnik?? reduktor za słaby, potrzebna pewnie regulacja i ustawienia, dobrze by było zobaczyć jhak to wygląda w programie, jak nei chcesz inwestować to poproś aby gazmen ustawił przejście na PB na 3000obr i jeździj :D

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88237-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Loleksk89

BRC i STAG to sterowniki, czyli albo to albo drugie :) , w twoim przypadku jest pewnie STAG, po tym co widać i dalej piszesz, problem Twój tkwi w tym co masz pod maską, jaki silnik?? reduktor za słaby, potrzebna pewnie regulacja i ustawienia, dobrze by było zobaczyć jhak to wygląda w programie, jak nei chcesz inwestować to poproś aby gazmen ustawił przejście na PB na 3000obr i jeździj :D

 

http://forum.nissank...elnic-profil/�� :bicz:

 

To jest primera p11 1.8.

Czyli konkretnie co mam zrobić ? Podjechać do nich i powiedziec.....co??

A jeżeli chodzi o reszte to znawcą gazu nie jestem mogłem wyjsc na głupka no i w sumie wyszedłem xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, nie wyszedłeś na głupka, nie myli się tylko ten co nic nei robi :D

jak pojedziesz to mają zmienić reduktor na taki, który obsłuży Twoje auto, ACR01, do tego sprawdzić i wystroić auto w trasie i tyle, nic nei powinno się wtedy pojawiać, :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że dali za słaby reduktor jeśli to oni montowali to powinni wymienić

 

Powiedz im że masz cieżką nogę i pałujesz ile wlezie i auto ma chodzić żadne zółte mają nie wyskakiwać ,,,a i Powiedz że jak ci sie głowica sypnie to wrócisz ,, :bicz: i im tak zrobisz

 

no to masz 2 nie zależne opinie ,,,wymiana reduktora ,,,powiedz im że jak sie trafi seiczento to sobie go tam mogą zamontować ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Loleksk89

A jeszcze pytanie.... czy taka wymiana bedzie podlegać gwarancji czy bede musiał za to zapłacic ??

 

Z góry przzepraszam ze odpisuje na swoj post ale pisze z telefonu I now move edytowac. Posiadam reduktor tomasetto model At09 Jak przeczytalem jest przeznaczony do silnikow o mocy do 136 koni wiec moze wina nie lezy po jego stronie????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to poczytaj na stronie producenta sterownika o tu co zaleca producent sterownika, podpowiem max 90KM :D, najlepiej wsadź gazmena do auta z lapkiem i sie przejedź, tak ostro i zobacz jakie spadki beda na reduktorze, i czy wtedy pojawia się błąd, jak instalacja jest na gwarancji to powinni zmienić bez kosztowo, ewentualnie dopłata do reduktora, a jak zaczną sapać to powiedz, że mają zdemontować i oddać kasę, bo jest niezgodna z zaleceniami producenta sterownika

 

aaa pdf. który mówi o doborze reduktora, to: dobór dysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Loleksk89

to poczytaj na stronie producenta sterownika o tu co zaleca producent sterownika, podpowiem max 90KM :D, najlepiej wsadź gazmena do auta z lapkiem i sie przejedź, tak ostro i zobacz jakie spadki beda na reduktorze, i czy wtedy pojawia się błąd, jak instalacja jest na gwarancji to powinni zmienić bez kosztowo, ewentualnie dopłata do reduktora, a jak zaczną sapać to powiedz, że mają zdemontować i oddać kasę, bo jest niezgodna z zaleceniami producenta sterownika

 

aaa pdf. który mówi o doborze reduktora, to: dobór dysz

 

Gdzie tam pisze ze 90 km ?? bo szukam i nie znajduje a w doborze dysz pisze tylko o średnicy dysz w stosunku do mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tam pisze ze 90 km ?? bo szukam i nie znajduje a w doborze dysz pisze tylko o średnicy dysz w stosunku do mocy

 

przecież napisałem:

 

 

pdf. który mówi o doborze reduktora, to: dobór dysz

czyli klikasz, w pdf. : dobór dysz i czytasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Loleksk89

sorka poprostu nie umiałem tam znalezc tego doboru dysz i szukałem w stag 4. Dzieki za porady i informacje napisze jak został problem rozwiazany - jak zostanie rozwiazany xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz gdzie montowałeś? Na dniach też będę montował u siebie - w Devante / Katowice. To co u Ciebie zrobiono, nie wydaje mi się najsolidniej (najestetyczniej) , no i wszystkie "bebechy" na wierzchu. W Devante poradzili mi, tak jak Dino napisał reduktor ACR01, no i wtryski Hana lub ciut gorsze na sterowniku Stag4+.

 

Taki mały Ot:

Dino nie orientujesz się, który ze sterowników lepiej wybrać: Stag4+ czy sterownik Tech'a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO - mam może kabel pod jego sterownik? Mieszka niedaleko więc jak co to go zaprosze na kompa i będziesz miał wszystko na tacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kurcze - mam mętlik w głowie: piszecie bierz Techa, a gość z montowni daje do zrozumienia, że Stag. Tech tańszy jest o 100zł, ale jego zalety tylko na tym się kończą? Jak piszecie Tech się sam kalibruje, za to Staga chyba każdy zna. Napiszcie jakieś z Waszego podwórka doświadczenia z tymi sterownikami. wiem że Stag pracuje na innym algorytmie i braku autokalibracji go dyskwalifikuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG-a poleca pewnie warsztat związany z AC, do tego zauważyłem na innych forach i w necie, że najbardziej właśnie warsztaty związane z AC psioczą na TECH-a i opowiadają różne głupoty, wybór i tak należy do Ciebie, poza tym sterownik to tylko jeden z elementów, a ważna jest całość podzespołów użytych do montażu, STAG ma inną strategię działania i ma też autokalibrację, nei wiem co CI ktoś naopowiadał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od półtorej miesiaca mam problem z moja primerka.... Niestety dzisiaj trzeci raz zaświeciła się kontrolka check engine. Poprzednie dwa razy kiedy pojechałem do serwisu autko zostało podpięte do komputera i oznajmiono mi, że to jest błąd cytuje " błąd polega na tym, że silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki" i kazali mi tankować na innej stacji.... za pierwszym razem tankowałem na stacji diagnostycznej za drugim na PKN Orlen a dzisiaj Inter marche ja tego nie rozumiem za kazdym razem inna stacja a problem ten sam. Czy jest to możliwe, ,że to problem mojej instalacji gazowej a nie tankowanego gazu ?? Posiadam jeszcze gwarancje na całą instalacje myślałem, że może to wymigiwanie się zakładu przed podjęciem jakiś ważniejszych napraw na gwarancji i chęć "zarobienia" na mnie pieniędzy. Jednorazowe podpięcie i skasowanie tego błędu to w przypadku tamtej firmy koszt 60 zł.... a czas trwania jakies 30 sekund.

Chciałem się dowiedzieć czy może ktoś miał podobne doświadczenia z taką sytuacją ?? Jeżeli tak to jak został rozwiązany problem ?? Czy istnieje możliwość skasować samemu tego błędu ??

ZA każda pomoc z góry dziekuje

Jaki numer błędu bo miałem taki sam problem z primerką P11 1.8 kombi i rozwiązałem problem bardzo prosto.Ja walczyłem z błędem 420 i 134.

 

Jaki numer błędu bo też walczyłem z primerą P11 1.8 w gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Loleksk89

Wybaczcie, że odpowiadam po tak bardzo krótkim czasie aczkolwiek zarobiony byłem i wiadomo. Błąd u mnie wyskakiwał kiedy to ja człowiek o ciężkich nogach wciskał gaz do dechy i czekał na płomienie z rury wydechowej jednak do agresywnej jazdy panowie z warsztatu ustawili mi zbyt słabą/małą mieszanke przed co włączała sie kontrolka. Po zwiększeniu mieszanki błąd juz odszedł w zapomnienie ;). Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomocc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...