Szmiglo Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 za 3 tygodnie to juz marzec bedzie, oczywiste ze nie bede teraz w zime tego, robil, jak bardzo masz obnizone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba! Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 mowie ogólnie,wiem bo przed zimą kazdy jezdził po warsztatach i autko hooop do gory narazie szukam kompletnego kitu,i mysle ze do wiosny cos sie znajdzie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Witam, zamierzam obniżyć swoja k12, jako jedną z wielu zmian, ktore w niej zajda za 3 tygodnie na co zwrócić uwage przy rozmowie w firmie?jaka wysokosc obnizenia jest bezpieczna?tak zeby auto nie stracilo wlasciwosci jezdnych? pozdrawiam a masz jeszcze gwarancje :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja mam drugie autko obniżone o 50mm i założone twarde amorki plus opony niskoprofilowe. Po gładkim asfalcie zarówno w prostej lini jak i na zakrętach jeździ się rewelacyjnie, ale kłopoty zaczynają się w chwili pojawienia się kolein lub tarki np. przed światłami, auto w takiej sytuacji staje się nieobliczalne. Raz skręcając szybko na dużym skrzyżowaniu na tarce podskoczyło mi i wysuneło mi się z toru jazdy na jakieś 30 cm tak,że prawie trafiłem auto skręcające na pasie obok. Dobrze,że tym samochodem jeździ moja Ukochana, więc raczej prędkości jakie uzyskuje są bezpieczne chodź to nigdy nie wiadomo. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Witam, zamierzam obniżyć swoja k12, jako jedną z wielu zmian, ktore w niej zajda za 3 tygodnie na co zwrócić uwage przy rozmowie w firmie?jaka wysokosc obnizenia jest bezpieczna?tak zeby auto nie stracilo wlasciwosci jezdnych? pozdrawiam a masz jeszcze gwarancje :?: 2 tygodnie pozostały i microb idzie do Zastecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba! Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 kto ma jakis projekt skruconego drązka panharda??lub wie ile trezba go skrucic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 jesli mowisz o tym o czym ja mysle albo jesli ja mysle o tym o czym ty mowisz to z tego co slyszalem to ludki przecinaja drążek w połowie, wspawóją takie cus za holere nie wiem jak to sie nazywa w kazdym razie takie cos czym naciagasz liny - lewy i prawy gwint i w ten spospob mozesz sam doregulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba! Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 chodzi ci ADEX o srube rzymską??wiem jak to zrobic,ale nie wiem jakich materiałów uzyc,nie znam wymiarów,i rozmiaru sruby,jesli ktos ma takie cos to prosze o kontakt!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 ryba! powiem ci tak.. poszperaj dobrze po necie badz po foruym gdzies widzialem opis tego gdzie ciać i jak wspawac nawet ze zdjęciami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.