Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dodatek do paliwa


Glorusek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dobre hehe  :D

 

ok - jeśli to LM działa to w jaki sposób czyści wtryski?? smaruje tak jak mixol, czy wręcz przeciwnie zżera brud? bo jakoś w małe ludziki ze szczoteczkami nie chce mi się wierzyć... ;)

 

ja mixolu leję około 200ml (butelka od frugo) tak co 3 tankowania jak mi się przypomni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano wlasnie Bartezm i na tym polega odwieczny problem z tymi dodatkami (łacznie z miksolem) ludzie leja i są zachwyceni działaniem, tylko jak obiektywnie sprawdzic czy to działa. Ja mógłbym się podpisać pod wieloma postami w tym wątku tylko kurcze jest jeden problem, nic nie dolewam i też jest dobrze (puk, puk, puk).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fachowcem.

Polecam stronę i szczegółowy opis produktu (zakładka: dodatki/ProLine/5156)

z ulotki można wyczytać:

 

- oczyszczanie układu paliwowego silników Diesla, 

 - minimalizowanie zużycia, 
 - usuwanie osadu z układu wtrysku/wtryskiwaczy, 
 - podwyższenie zdolności zapłonu oleju napędowego, 
 - ochrona przed korozją, 
 - optymalizacja spalania i osiągów silnika, 
 - redukcja emisji szkodliwych spalin, mniejsze zużycie paliwa, 
 - podwyższona niezawodność silnika, 
 - szybkie i oszczędne rozwiązywanie problemów

 

prawdę mówiąc brakuje mi pozycji: "krawaty wiąże i usuwa ciąże"

a z tego co jest przekonuje mnie to szybkie i oszczędne rozwiązywanie problemów, przypuszczam że mam wyciek z uszczelniacza wału - według reklamy powinno pomóc ;)

 

a teraz poważniej - jeśli usuwa osady to ma właściwości żrące...  :whistle: reszta działa tak jak mixol czyli smaruje tylko znacznie drożej

Jeszcze dodam że już od 2 lat dolewam tego wspaniałego dodatku do dwutaktów i sądzę że na dpf to nie szkodzi... mój ecodriving z mixolem powinien już go zabić z kilka razy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartezm, ale z miksolem to jest tak samo jak z liqui moly ja nie dolewam i tez mi smaruje tylko jeszcze taniej. Ze swojego doswiadczenia z dwutaktami to powiem tylko tyle, że smaruje i owszem lecz tylko wtedy kiedy jest stosowany. Jak go nie ma to tłok puchnie po paru kilometrach. Wiec na moj rozum to jednak miksol tez powinienes lac za kazdym razem a nie raz na...inaczej to kolejne placebo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i placebo :) ja po wlaniu mixolu wyraźnie słyszę różnicę w pracy wtrysków - jest ciszej i bardziej miękko. nikt mi nie zabrania - to leję ;)

 

Widzę, że niechcący sprowokowałem wymianę doświadczeń na poziomie akademickim.

 

eee nie... my tu tak zawsze dyskutujemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ dab'13 dziekuje za komplement ( tak to odebralem :-) ) z tym poziomem akademickim, u mnie to raczej z nudów w robocie.

@ Bartezm ja nie neguje tego ze mixol smaruje, tylko uważam, że jednak powinien być stosowany regularnie i osobiscie obawiam sie tego co zostaje po spaleniu. Ty natomiast wlasciwie wysmiales srodek LM a może wart jest stosowania, tym bardziej, że on ma czyścić nie smarowac. Jesli faktycznie X kolegi przestał kopcic to pytanie czy to efekt trwały czy tylko kwestia polepszaczy paliwka i przy nastepnym tankowaniu dymek powróci.

Ja osobiscie nie stosuje nic bo sie bardziej obawiam tych srodkow, tzn. stosuje od czasu do czasu (w formie placebo) lepsze paliwko. A ze swojego doswiadczenia moge napisac, że X jest dosyc odporny na niedostateczne smarowanie paliwem.

Temat mnie interesuje tylko, że wiekszość pisze "ja stosuje to i jest super". Jednak dlaczego super to już gorzej a ja jestem upierdliwy i chcę wiedzieć dlaczego jest super.

Po mixolu jest ciszej i jest to jakiś argument ( swoje ale juz przedstawilem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zauważyłeś że też jestem upierdliwy  :P i temat drążę do konkretów ;) LM może i jest OK - tego nie neguję natomiast prześmiewczy styl mojej wypowiedzi dotyczy reklamy i głupot w niej napisanych :) Jeśli LM było by tip top to myślę że firmy regenerujące wtryski za sporą kasę nie miały by prawa bytu a tak nie jest ;) 

Jeśli dzieje się coś niedobrego to sądzę, że LM (zresztą mixol też) jedynie w czasie przesuwa nieuchronny remont. Jest to taki środek przeciwbólowy - poprawia samopoczucie ale nie leczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie jest "malinowo", czyli normalnie.

Tymczasem pozdrawiam i na pewno się odezwę, gdy sadza w spalinach na nowo, się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ dab'13 dziekuje za komplement ( tak to odebralem :-) ) z tym poziomem akademickim, u mnie to raczej z nudów w robocie.

@ Bartezm ja nie neguje tego ze mixol smaruje, tylko uważam, że jednak powinien być stosowany regularnie i osobiscie obawiam sie tego co zostaje po spaleniu. Ty natomiast wlasciwie wysmiales srodek LM a może wart jest stosowania, tym bardziej, że on ma czyścić nie smarowac. Jesli faktycznie X kolegi przestał kopcic to pytanie czy to efekt trwały czy tylko kwestia polepszaczy paliwka i przy nastepnym tankowaniu dymek powróci.

Ja osobiscie nie stosuje nic bo sie bardziej obawiam tych srodkow, tzn. stosuje od czasu do czasu (w formie placebo) lepsze paliwko. A ze swojego doswiadczenia moge napisac, że X jest dosyc odporny na niedostateczne smarowanie paliwem.

Temat mnie interesuje tylko, że wiekszość pisze "ja stosuje to i jest super". Jednak dlaczego super to już gorzej a ja jestem upierdliwy i chcę wiedzieć dlaczego jest super.

Po mixolu jest ciszej i jest to jakiś argument ( swoje ale juz przedstawilem).

 

Ja znów napisałem wcześniej, żeby nie stosować mixola (który zostawia osady przy spalaniu) tylko LM art. no 1052, a to nie jest to samo o czym napisał kolega dąb'13.

Jeżeli chodzi o LM 1052 to stosuje się tylko po to aby było lepsze smarowanie wtrysków i pompy, a dlatego że wymogi dotyczące produkcji paliw spowodowały to, że dzisiejszy ON jest bardziej "suchy" - ma mniejsze właściwości smarne niż dawniej. Wiem, co piszę bo przez wiele lat pracowałem w branzy paliwowej (Grupa Orlen), a teraz pracuję w branzy biopaliwowej - choć biurowo, ale wiem co się produkuje. Dodawać LM 1052 można spokojnie do aut z DPF bo przy spalaniu jest czystszy niż ON - potwierdzone testami laboratoryjnymi.

 

Może ktoś, kto zna dobrze niemiecki potłumaczy trochę artykułów i danych z niemieckich portali wraz z testami laboratoryjnymi zleconymi i opłaconymi przez forumowiczów-taksówkarzy?

 

Z mojego i teścia doświadczenia na przykładzie wspomnianej wcześniej floty samochodowej:

1. Samochody ciszej chodzą

2. Przez kilka lat stosowania żadne auto nie trafiło na serwis z awarią układu paliwowego, a wcześniej raz na 1-2 m-ce któryś z  TIR-ów miał awarię układu paliwowego (wtryski, pompa)

3. Niemieccy taksiarze wlewają systematycznie do swoich aut 1052 od nowości, a cała sprawa została poprzedzona badaniami laboratoryjnymi

 

Z powyższym można się nie zgadzać, ale ja się zgadzam i stosuję, a najbardziej przemawia za mną fakt, iż przy setkach tysięcy km TIRów nic się teraz z nimi nie dzieje, a przedtem była tagedia

Edytowane przez Sebastian179r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian179r - mówisz dokładnie o "Olej do dwusuwów Liqui Moly 2T 2-TAKT LM 1052" ? ile na zbiornik wlewasz ? każdorazowo ?  

Edytowane przez lp78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian179r - mówisz dokładnie o "Olej do dwusuwów Liqui Moly 2T 2-TAKT LM 1052" ? ile na zbiornik wlewasz ? każdorazowo ?  

 

dokładnie o tym. Wlewam 200 ml na pełny zbiornik przy każdym tankowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ,obecnie produkowana ropa-  przez zaostrzone normy jest bardzo sucha co ma wplyw  ogolnie na zywotność  silnik i osprzęt.

Na pewno w znacznym stopniu to niedognosci  niweluje dodawanie w trakcie tankowań  oleju do dwusuwów.

Inna kwestia jest czy to bedzie np.Mixol czy Liqui Moly 2T 2-TAKT LM 1052 czy jeszcze inny.

Z mojego doswiadczenia w tym wzgledzie moge stwierdzić ,ze znikoma albo zadna jest róznica ,ktory olej od dwusuwów wlejemy do ropy.

Obecny X-trail jest moim czwartym z kolei autem w dieslu, gdzie na cały zbiornik ropy wlewam ok.litra Mixolu.Stosowałem też Liqui Moly i inne oleje ,ktorych nazw juz nie pamietam -wszystkie powodowały wyraźnie cichsza prace silnika oraz zero problemów .

Potwierdzeniem na to były badania korekty wtryskow.a własciwie to niemal ich brak w silnikach z przebiegiem powyzej 200 tys.km..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś... np w mietku beczce to ON było dodatkiem do paliwa... czyli pofrytek lub opału... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

pytanie do osób co używają 2t do diesla --- co w okresie zimowym ? dodajecie dalej 2t i do tego takze depresator ? :)

Witam kolegów przesiadłem się 3 lata temu na x-a z mazdy m6 wiadomo jak czułe są tam wtryski denso.Gdzi padły mi dwie sztuka (każdy bagatela 970 Euro netto:{ w serwisie poradzili mi mechanicy najpierw zastosować srodek firmy Forte do czyszczenia układów wtryskowych. Po jego zastosowaniu okazało się ze jeden wtrysk udało się doprowadzić do prawie idealnego stanu natomiast drugi musiałem dokupić. Od tamtej pory we wszystkich autkach w tym T31 2,0 diesel stosuje co 30 tys. km ten środek i wszystko jest ok. zero problemów w zimie i na przegladach parametry jak w nowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 Panowie, zima zapasem ...pytanie jak wyżej ? :)

 

U mnie wszystkie auta na LMoly w zimę jeżdżą bez depresatora, a prawie co weekend jesteśmy w Szczyrku, gdzie w zimę temperatury spadają na gruby - i nie było problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystkie auta na LMoly w zimę jeżdżą bez depresatora, a prawie co weekend jesteśmy w Szczyrku, gdzie w zimę temperatury spadają na gruby - i nie było problemu

No widzisz - co weekend w Szczyrku, a ja właśnie mieszkam w Beskidzie żywieckim i mam to na codzień :)

Stąd moje pytanie, bo od kilku miesięcy leje 2t (ravenol) i w poprzednią zimę lałem skydda, a teraz nie wiem :) Chociaż z drugiej strony jedno drugiemu nie powinno przeszkadzać, może np przygotowywać sobie dawkę 2t od razu w pojemniku razem ze skyddem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz - co weekend w Szczyrku, a ja właśnie mieszkam w Beskidzie żywieckim i mam to na codzień :)

Stąd moje pytanie, bo od kilku miesięcy leje 2t (ravenol) i w poprzednią zimę lałem skydda, a teraz nie wiem :) Chociaż z drugiej strony jedno drugiemu nie powinno przeszkadzać, może np przygotowywać sobie dawkę 2t od razu w pojemniku razem ze skyddem :)

 

Nic ci się nie stanie, tylko lepiej wymieszać dawkę 2T ze Skyddem i ON (chyba, że przed tankowaniem wlejesz do baku to Ci się wymiesza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...