Bartezm Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 dobre hehe ok - jeśli to LM działa to w jaki sposób czyści wtryski?? smaruje tak jak mixol, czy wręcz przeciwnie zżera brud? bo jakoś w małe ludziki ze szczoteczkami nie chce mi się wierzyć... ja mixolu leję około 200ml (butelka od frugo) tak co 3 tankowania jak mi się przypomni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dąb'13 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Nie jestem fachowcem. Polecam stronę i szczegółowy opis produktu (zakładka: dodatki/ProLine/5156) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Ano wlasnie Bartezm i na tym polega odwieczny problem z tymi dodatkami (łacznie z miksolem) ludzie leja i są zachwyceni działaniem, tylko jak obiektywnie sprawdzic czy to działa. Ja mógłbym się podpisać pod wieloma postami w tym wątku tylko kurcze jest jeden problem, nic nie dolewam i też jest dobrze (puk, puk, puk). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Nie jestem fachowcem. Polecam stronę i szczegółowy opis produktu (zakładka: dodatki/ProLine/5156) z ulotki można wyczytać: - oczyszczanie układu paliwowego silników Diesla, - minimalizowanie zużycia, - usuwanie osadu z układu wtrysku/wtryskiwaczy, - podwyższenie zdolności zapłonu oleju napędowego, - ochrona przed korozją, - optymalizacja spalania i osiągów silnika, - redukcja emisji szkodliwych spalin, mniejsze zużycie paliwa, - podwyższona niezawodność silnika, - szybkie i oszczędne rozwiązywanie problemów prawdę mówiąc brakuje mi pozycji: "krawaty wiąże i usuwa ciąże" a z tego co jest przekonuje mnie to szybkie i oszczędne rozwiązywanie problemów, przypuszczam że mam wyciek z uszczelniacza wału - według reklamy powinno pomóc a teraz poważniej - jeśli usuwa osady to ma właściwości żrące... reszta działa tak jak mixol czyli smaruje tylko znacznie drożej Jeszcze dodam że już od 2 lat dolewam tego wspaniałego dodatku do dwutaktów i sądzę że na dpf to nie szkodzi... mój ecodriving z mixolem powinien już go zabić z kilka razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Bartezm, ale z miksolem to jest tak samo jak z liqui moly ja nie dolewam i tez mi smaruje tylko jeszcze taniej. Ze swojego doswiadczenia z dwutaktami to powiem tylko tyle, że smaruje i owszem lecz tylko wtedy kiedy jest stosowany. Jak go nie ma to tłok puchnie po paru kilometrach. Wiec na moj rozum to jednak miksol tez powinienes lac za kazdym razem a nie raz na...inaczej to kolejne placebo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dąb'13 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Widzę, że niechcący sprowokowałem wymianę doświadczeń na poziomie akademickim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 może i placebo ja po wlaniu mixolu wyraźnie słyszę różnicę w pracy wtrysków - jest ciszej i bardziej miękko. nikt mi nie zabrania - to leję Widzę, że niechcący sprowokowałem wymianę doświadczeń na poziomie akademickim. eee nie... my tu tak zawsze dyskutujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 @ dab'13 dziekuje za komplement ( tak to odebralem :-) ) z tym poziomem akademickim, u mnie to raczej z nudów w robocie. @ Bartezm ja nie neguje tego ze mixol smaruje, tylko uważam, że jednak powinien być stosowany regularnie i osobiscie obawiam sie tego co zostaje po spaleniu. Ty natomiast wlasciwie wysmiales srodek LM a może wart jest stosowania, tym bardziej, że on ma czyścić nie smarowac. Jesli faktycznie X kolegi przestał kopcic to pytanie czy to efekt trwały czy tylko kwestia polepszaczy paliwka i przy nastepnym tankowaniu dymek powróci. Ja osobiscie nie stosuje nic bo sie bardziej obawiam tych srodkow, tzn. stosuje od czasu do czasu (w formie placebo) lepsze paliwko. A ze swojego doswiadczenia moge napisac, że X jest dosyc odporny na niedostateczne smarowanie paliwem. Temat mnie interesuje tylko, że wiekszość pisze "ja stosuje to i jest super". Jednak dlaczego super to już gorzej a ja jestem upierdliwy i chcę wiedzieć dlaczego jest super. Po mixolu jest ciszej i jest to jakiś argument ( swoje ale juz przedstawilem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Pewnie zauważyłeś że też jestem upierdliwy i temat drążę do konkretów LM może i jest OK - tego nie neguję natomiast prześmiewczy styl mojej wypowiedzi dotyczy reklamy i głupot w niej napisanych Jeśli LM było by tip top to myślę że firmy regenerujące wtryski za sporą kasę nie miały by prawa bytu a tak nie jest Jeśli dzieje się coś niedobrego to sądzę, że LM (zresztą mixol też) jedynie w czasie przesuwa nieuchronny remont. Jest to taki środek przeciwbólowy - poprawia samopoczucie ale nie leczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dąb'13 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jak na razie jest "malinowo", czyli normalnie. Tymczasem pozdrawiam i na pewno się odezwę, gdy sadza w spalinach na nowo, się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 ... jest "malinowo", ... tak mi się jakoś skojarzyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) @ dab'13 dziekuje za komplement ( tak to odebralem :-) ) z tym poziomem akademickim, u mnie to raczej z nudów w robocie. @ Bartezm ja nie neguje tego ze mixol smaruje, tylko uważam, że jednak powinien być stosowany regularnie i osobiscie obawiam sie tego co zostaje po spaleniu. Ty natomiast wlasciwie wysmiales srodek LM a może wart jest stosowania, tym bardziej, że on ma czyścić nie smarowac. Jesli faktycznie X kolegi przestał kopcic to pytanie czy to efekt trwały czy tylko kwestia polepszaczy paliwka i przy nastepnym tankowaniu dymek powróci. Ja osobiscie nie stosuje nic bo sie bardziej obawiam tych srodkow, tzn. stosuje od czasu do czasu (w formie placebo) lepsze paliwko. A ze swojego doswiadczenia moge napisac, że X jest dosyc odporny na niedostateczne smarowanie paliwem. Temat mnie interesuje tylko, że wiekszość pisze "ja stosuje to i jest super". Jednak dlaczego super to już gorzej a ja jestem upierdliwy i chcę wiedzieć dlaczego jest super. Po mixolu jest ciszej i jest to jakiś argument ( swoje ale juz przedstawilem). Ja znów napisałem wcześniej, żeby nie stosować mixola (który zostawia osady przy spalaniu) tylko LM art. no 1052, a to nie jest to samo o czym napisał kolega dąb'13. Jeżeli chodzi o LM 1052 to stosuje się tylko po to aby było lepsze smarowanie wtrysków i pompy, a dlatego że wymogi dotyczące produkcji paliw spowodowały to, że dzisiejszy ON jest bardziej "suchy" - ma mniejsze właściwości smarne niż dawniej. Wiem, co piszę bo przez wiele lat pracowałem w branzy paliwowej (Grupa Orlen), a teraz pracuję w branzy biopaliwowej - choć biurowo, ale wiem co się produkuje. Dodawać LM 1052 można spokojnie do aut z DPF bo przy spalaniu jest czystszy niż ON - potwierdzone testami laboratoryjnymi. Może ktoś, kto zna dobrze niemiecki potłumaczy trochę artykułów i danych z niemieckich portali wraz z testami laboratoryjnymi zleconymi i opłaconymi przez forumowiczów-taksówkarzy? Z mojego i teścia doświadczenia na przykładzie wspomnianej wcześniej floty samochodowej: 1. Samochody ciszej chodzą 2. Przez kilka lat stosowania żadne auto nie trafiło na serwis z awarią układu paliwowego, a wcześniej raz na 1-2 m-ce któryś z TIR-ów miał awarię układu paliwowego (wtryski, pompa) 3. Niemieccy taksiarze wlewają systematycznie do swoich aut 1052 od nowości, a cała sprawa została poprzedzona badaniami laboratoryjnymi Z powyższym można się nie zgadzać, ale ja się zgadzam i stosuję, a najbardziej przemawia za mną fakt, iż przy setkach tysięcy km TIRów nic się teraz z nimi nie dzieje, a przedtem była tagedia Edytowane 9 Czerwca 2014 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Sebastian179r - mówisz dokładnie o "Olej do dwusuwów Liqui Moly 2T 2-TAKT LM 1052" ? ile na zbiornik wlewasz ? każdorazowo ? Edytowane 9 Czerwca 2014 przez lp78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 No jak ma dzialac to kazdorazowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Sebastian179r - mówisz dokładnie o "Olej do dwusuwów Liqui Moly 2T 2-TAKT LM 1052" ? ile na zbiornik wlewasz ? każdorazowo ? dokładnie o tym. Wlewam 200 ml na pełny zbiornik przy każdym tankowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Panowie, zerknijcie jeszcze na ten link : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2392644.html dużo ciekawych informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Fakt ,obecnie produkowana ropa- przez zaostrzone normy jest bardzo sucha co ma wplyw ogolnie na zywotność silnik i osprzęt. Na pewno w znacznym stopniu to niedognosci niweluje dodawanie w trakcie tankowań oleju do dwusuwów. Inna kwestia jest czy to bedzie np.Mixol czy Liqui Moly 2T 2-TAKT LM 1052 czy jeszcze inny. Z mojego doswiadczenia w tym wzgledzie moge stwierdzić ,ze znikoma albo zadna jest róznica ,ktory olej od dwusuwów wlejemy do ropy. Obecny X-trail jest moim czwartym z kolei autem w dieslu, gdzie na cały zbiornik ropy wlewam ok.litra Mixolu.Stosowałem też Liqui Moly i inne oleje ,ktorych nazw juz nie pamietam -wszystkie powodowały wyraźnie cichsza prace silnika oraz zero problemów . Potwierdzeniem na to były badania korekty wtryskow.a własciwie to niemal ich brak w silnikach z przebiegiem powyzej 200 tys.km.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Jeszcze ludzie bardzo polecają - Ravenol Scooter 2-takt, który jest zdecydowanie tańszy od lm1052 a specyfikacja równie dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 kiedyś... np w mietku beczce to ON było dodatkiem do paliwa... czyli pofrytek lub opału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 pytanie do osób co używają 2t do diesla --- co w okresie zimowym ? dodajecie dalej 2t i do tego takze depresator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajjk Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 pytanie do osób co używają 2t do diesla --- co w okresie zimowym ? dodajecie dalej 2t i do tego takze depresator ? Witam kolegów przesiadłem się 3 lata temu na x-a z mazdy m6 wiadomo jak czułe są tam wtryski denso.Gdzi padły mi dwie sztuka (każdy bagatela 970 Euro netto:{ w serwisie poradzili mi mechanicy najpierw zastosować srodek firmy Forte do czyszczenia układów wtryskowych. Po jego zastosowaniu okazało się ze jeden wtrysk udało się doprowadzić do prawie idealnego stanu natomiast drugi musiałem dokupić. Od tamtej pory we wszystkich autkach w tym T31 2,0 diesel stosuje co 30 tys. km ten środek i wszystko jest ok. zero problemów w zimie i na przegladach parametry jak w nowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 pytanie do osób co używają 2t do diesla --- co w okresie zimowym ? dodajecie dalej 2t i do tego takze depresator ? Panowie, zima zapasem ...pytanie jak wyżej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Panowie, zima zapasem ...pytanie jak wyżej ? U mnie wszystkie auta na LMoly w zimę jeżdżą bez depresatora, a prawie co weekend jesteśmy w Szczyrku, gdzie w zimę temperatury spadają na gruby - i nie było problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lp78 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 U mnie wszystkie auta na LMoly w zimę jeżdżą bez depresatora, a prawie co weekend jesteśmy w Szczyrku, gdzie w zimę temperatury spadają na gruby - i nie było problemu No widzisz - co weekend w Szczyrku, a ja właśnie mieszkam w Beskidzie żywieckim i mam to na codzień Stąd moje pytanie, bo od kilku miesięcy leje 2t (ravenol) i w poprzednią zimę lałem skydda, a teraz nie wiem Chociaż z drugiej strony jedno drugiemu nie powinno przeszkadzać, może np przygotowywać sobie dawkę 2t od razu w pojemniku razem ze skyddem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 No widzisz - co weekend w Szczyrku, a ja właśnie mieszkam w Beskidzie żywieckim i mam to na codzień Stąd moje pytanie, bo od kilku miesięcy leje 2t (ravenol) i w poprzednią zimę lałem skydda, a teraz nie wiem Chociaż z drugiej strony jedno drugiemu nie powinno przeszkadzać, może np przygotowywać sobie dawkę 2t od razu w pojemniku razem ze skyddem Nic ci się nie stanie, tylko lepiej wymieszać dawkę 2T ze Skyddem i ON (chyba, że przed tankowaniem wlejesz do baku to Ci się wymiesza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.