dstasiu Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 nie mam juz siły dwa błędy c1130 i c1132 i palące się kontrolki kontroli trakcji. Moduł abs ok . ponoc silnik wyrzuca ale dlaczego co sprawdzić. Mam uszkodzony wąż intercoolera, moze to powód? propozycje co sprawdzic mile widziane. czy przy dzisiejszych komputerach diagnostycznych nadal nic nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 a co wujek google powiedział?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 właśnie milczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 właśnie milczy żartujesz???? c1130 c1132 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 dziekuje, ale troche kiepsko z moim angielskim typowym technicznym tak ze kiepsko No i następny elektronik od autek. Wszystko jest ok . Ale nie podobaja mu sie wchnięcia obrotów co jakiś czas i to one moga być powodem palących sie kontrolek trakcji, ale co moze być przyczyna takich nagłych wachnięć, wtedy ciśnienie wzrasta a to nienormalne. Jakies pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiannoch Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Udało sie koledze rozwikłać zagadkę? Mam jednakowy problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cbr600 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Witam jaki model i jaki masz silnik to może mogl bym pomoc Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiannoch Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 2011 1,5 dCi, w sterowniku silnika żadnych usterek, w ESP C1130 i C1132, pompa sprawdzona, podmieniania- bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cbr600 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam podejrzewam ze masz problem z zablokowana rurka od czujnika ciśnienia kolektora wydechowego. Należy odłączyć czujnik i odkręcić rurkę wyjąc i wyczyścić .Dołączam zdjęcia gdzie sie znajduje i jak wyglada powodzenia Ps: to typowa usterka dla tego silnika Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiannoch Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Sprawdzę i dam znać. Kopałem w dolocie/zaworze EGR ale tego nie dostrzegłem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Panowie, a czy te błędy nie są związane z kontrolą trakcji. Czyli ABS i ESP.? Jeśli tak, to dajcie znać i powiem Wam co należy zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cbr600 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Tak to sa błędy ESP ale ich opis dotyczy niewłaściwych sygnałów dochodzących z kontrolera silnika Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mccrash Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Witam podejrzewam ze masz problem z zablokowana rurka od czujnika ciśnienia kolektora wydechowego. Należy odłączyć czujnik i odkręcić rurkę wyjąc i wyczyścić .Dołączam zdjęcia gdzie sie znajduje i jak wyglada powodzenia Ps: to typowa usterka dla tego silnika Sent from my iPhone using Tapatalk Chciałbym podziękować koledze Cbr600 u mnie też występował ten błąd według opisu wyczyściłem rurkę i ESP działa prawidłowo. Już się nie wyłącza. Rurka zapchana na amen. Jestem krewny dobre Piwko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZenekZ23 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Dzień dobry, Jestem nowy na forum i mam podobny problem. Mam silnik 1.6 benz. 117 KM. Czy Ktoś z forumowiczów spotkał się może z taką usterką w tym silniku? Problem powstał trzy tygodnie temu, podczas mrozu -15 0 C. Zapaliły się podczas ruszania dwie ww. kontrolki "ESP" oraz "ESP OFF". Czasem jeszcze na 1- wszym biegu potrafi załączyć się trakcja w prawym przednim kole, ale tylko raz, później jest ok. Można normalnie kontynuować jazdę. ABS działa. Po ponownym uruchomieniu silnika kontrolki gasną, ale ruszam, podjadę 10 m i znowu się zapalają. Pod komputer nie podłączałem jeszcze. Jak na razie szukam informacji na forum. Przepatrzyłem chyba całe. Była wprawdzie jakaś informacja o takim przypadku, ale podobno ustąpiła po ustaniu mrozu. U mnie problem cały czas trwa ... A temperatura już sporo powyżej zera.... Czy Ktoś pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markimark Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Panowie a ja mam, 1,2 i po rozgrzaniu zaczyna tracić moc i gaśnie na kopie wyskakuje komunikat o wypadaniu zapłonu na 1i4 tłoku macie jakieś pomysły 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG155 Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Witam Dzięki za pomoc dla Cbr600 Bardzo pomocny post . U mnie w 1.6 DCI dokładnie takie same objawy, te same błędy. Jest tylko taka różnica, że ta rurka do czujnika jest inaczej montowana do kolektora (nakrętka w stylu przewodu hamulcowego) i to nie był problem w zatkanej rurce (choć czysta też nie była, ale jej nie demontowałem) a w zatkanym czujniku. Czujnik od czoła ma taki mały otworek, zatkany całkowicie. Drutem delikatnie udrożniłem otworek na głębokość ok.1,5cm (nie chciałem za głęboko, żeby go nie uszkodzić). Ale to nie pomogło. Więc wóz, albo przewóz... Igła do strzykawki i coraz głębiej... W końcu przebiłem ten cały syf... Wypłynęła ze środka czarna płynna maź, wyczyściłem to i czujnik działa poprawnie. Czujnik jest po prawej stronie, zaraz obok turbiny. Ciekawe tylko jak długo... Auto ma 80kkm i takie jajka.... Może się komuś przyda... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk1981 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 witam odkopię temat mam pytanie jak się dostać do tej rurki od spodu czy ona jest za silnikiem stojąc przed nimi zaznaczam ze jestem laikiem stad moje pytanie i proszę o zrozumienie po zdjęciu wydaje mi się ze znajduje się od spodu ale kto pytanie bladzi zaznaczę tylko ze mam błąd c 1132 i błąd c1116 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahilles Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 właśnie dopadł mnie błąd c1130 z tym że mam 1.6 HRD zapaliły się przy tym kontrolki ESP OFF i poślizgu. Sterowniki przeskanowałem i błąd w module ABS czy możecie doradzić czego na początek się czepić czy ewentualnie zostawić to na razie w spokoju. Po zgaszeniu i krótkim postoju kontrolki zgasły same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.