palej Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) Witam Mam problem z falujacymi obrotami na zimnym silniku, gdzies wyczytalem ze moga to byc swiece. Ale znajomy powiedzial mi ze to malo prawdopodobne i ze predzej wina przeplywki albo zle ustawionej mieszanki. Czy mial ktos kiedys podobny problem i wie moze gdzie lezy przyczyna? A I jeszcze jedno, byc moze istotne, komputer w samochodzie pokazuje max spalanie podczas postoju na swiatlach nawet gdy silnik jest juz nagrzany. Edytowane 18 Marca 2013 przez palej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jak każdy komputer pokazujący srednie zużycie podawanego paliwa do prędkości. A faluje bo być może faktycznie przepływka do czyszczenia. Albo wtrysk podlewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Czy ktos regulowal ci silnik, bo nie opisales okolicznosci powstania usterki a to wazne, przyczyn moze byc wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Tego niewiem niedawno kupilem, byl serwisowany w nissanie I wlasnie jutro jade po historie to czegos wiecej sie dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Pewnie niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Faktycznie niewiele sie dowiedzialem:/ Ale za to wyczyscilem przeplywke no I bez zmian niestety:/ Teraz kolej na przepustnice i tu pytanie gdzie dokladnie sie ona znajduje? I jeszcze jedno czy moze to byc cos z egrem? Problem polega na tym ze mieszkam w belfascie a tu o dobrego speca ciezko I koszty takie ze szkoda gadac:/ a o kosztach w serwise nissana to juz nie bede wspominal:/ dlatego wlasnie musze zrobic co moge a potem szukac speca wiec bylbym wdzieczny za pomoc:) Edytowane 24 Marca 2013 przez palej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 NIestety ale trzeba eliminowac po kolei wszystkie domysły. Egr otwiera się przy dużych obrotach więc może się zespawał i jest otwarty na stałe? A lałeś czyścidło do wtrysków lub uszlachetniacz do ropy? Może wystarczy? A w Belfaście są paliwa typu super hiper premuim extra gold?? Moze przelej układ 2/4 zbiornikami takiego paliwa i bedzie lepiej?? Ewentualnie może masz wiatr w filtrze paliwa?? Poszukaj bąbelków. (za poradą Voyagera) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) Sprawdzilem dzis przeplywke I wyglada na to ze ok. Musialem wybrac sie dzis w dluzsza trase i juz myslalem ze mnie cos strzeli co nie stawalem na swiatlach to bum I koniec. Po drodze zajechalem do sklepu z czesciami I zrobilem jak mowiles kupilem cosik do czyszczenia wtryskow a ze rezerwa sie swiecila to zalalem no I dalem mu troche w pi... . I szok przestal gasnac:O sprawa z obrotami sie poprawila bo nie sa to juz takie skoki jakie byly, ale nadal faluja. I teraz pytanko czyzby to wtryski byly? I co teraz ? Zalac mu jeszcze raz tego srodka. Chodz teraz poszukam lepszego na ebayu. Czy dac sobie spokoj I poszukac mechanika z dobrym komputerem? Ech a o to to bedzie ciezko:/ A z tym filtrem paliwa to dopiero co zmienilem ale jest pewne ale mianowicie po napompowaniu filtra niemoglem docisnac juz tej pompki a jak teraz proboje to nadal koge czy tak powinno byc czy gdzie cos ucieka? Wielkie dzieki:) Edytowane 26 Marca 2013 przez palej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 A powiedz mi jakie robisz głównie przebiegi??chodzi mi o to czy jeździsz raczej po mieście czy trasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Przede wszystkim trasa. Do pracy w jedna strone pewnie ze 30 jest moze 25. Z czego polowa po autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Poszukaj bąbelków powietrza w przewodzie. Jeśli ci się poprawiło to może zrób to jeszcze raz i tankuj dobrą ropę. Ja jeżdżę na Vervie i nic mi nie szwankuje. A mam 200tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) A w jaki sposob mam poszukac tych babelkow? Znalazlem wczoraj pekniecie na wezu z egr wiec moze tu jest problem. Przejaddevsoe na jakis szrot I wyszarpie ten waz I wyczyszcze egr moze to cos pomoze. A co do preparatow czyszczacych uklad paliwowy to znajomy poradzil mi zebym odpial weze od pompy paliwowej I nalal tego preparatu w sloik albo cos takiego, a nastepnie te weze do sloika zeby pompa brala sam preparat bez paliwa. I teraz pytanie czy robil ktos jz cos takiego I czy nic w taki sposob sie nie uszkodzi? Edytowane 26 Marca 2013 przez palej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 To jest nowoczesny układ wtryskowy na starym rozwiązaniu technicznym silnika, więc wszystko jest niewiadomą. Może w starych dieslach takie rzeczy się robiło ale w nowym to ja bym się bał. Wolałbym ten uszlachetniacz lać w bak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Aha dzieki A wracajac do tych babelkow to jak I gdzie mam ich szukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) W zbiorniku płynu chłodzącego. Edytowane 26 Marca 2013 przez Mateusz_P11_144 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A jak przeprowadza sie adaptacje obrotow w tym samochodzie? Co trzeba by bylo odlaczyc I czy potrzebny jest komputer do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Aha dzieki A wracajac do tych babelkow to jak I gdzie mam ich szukac? Na przewodzie do pompy po pokrywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.