Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nudziłem się w pracy i zaprojektowałem najpiękniejsze 4x4 świata :)


Thespian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

obrzyn.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

cudo nie? starałem się zrobić to to na kołach 33 cale,

 

koncepcja mojego autorstwa :) trzeba uciąć tył... bak wrzucić na tylne fotele, wstawić SAS i przesunać mosty :)

 

kto pierwszy idzie po felxa i miga? :)no i oczywiście tylne drzwi zostają jako atrapki... bo w sumie tam będzie przedział "techniczny", od biedy coś na kształt bagażnika... Uprzedzam pytanie "Dlaczego long?" Bo long ma lepszy rozstaw... no i dlatego że mam longa.. :)

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od razu widać kto tu potrafi docenić prawdziwą sztukę a kto nie... :) Stwierdzenie o cinquecento 5d w ogóle bez sensu... trzeba było napisać o tico... ale to nie ma nic wspólnego z takim kierunkiem...

 

to mogłaby być cudowna trialka... objechałaby pewnie wszystkie możliwe Vitary, zwłaszcza jakby do tyłu jakiegoś spaw locka wrzucić... przejechałaby też wszystko co co kładzie samuraje na boku...

 

może to też być rewelacyjny "fun-mud-car"... z masą da się zejść bardzo nisko... spód z longa zagwarantuje też całkiem niezłe rozłożenie masy, tył zaczynał by się kołami... a przód dałby radę podjechać pod prawie pionową ścianę... z tyłu w czorta miejsca na zapas i wincza... gorzej z chłodnicą... ale to ma być estetyczny obrzyn więc chłodnica została by pewnie z przodu... rama ucięta na wysokości mocowania panahardego... z dospawaną poprzeczką pewnie... zderzak tylny "zintegrowany" z ramą solidnymi śrubami.

 

Generalnie to to by było jeszcze bardziej zajedwabiste gdyby było w dużej benzynie a nie w 2,7 :)

 

zmoty nie widziałem, masz foto?

 

obrzyn2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie już chyba znikła z aukcji ale sporo czasu wisiała. 

Po tej twórczej radości wnoszę że zaczyna ci się spód "lasowć". Wycinka zainfekowanych elementów to też jakiś sposób wali z korozją. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spód jest ażurowy od dawna, dawna... to akurat nie jest największy problem...

Problemem jest że mam auto które bardzo lubię... ale

1. jest za ciężkie
2. haczy zadkiem
3. ma za małe koła i prześwit
4. nudzi mi się :)

ale żeby nie było to jest żadna radosna twórczość :) to są poważne przymiarki do wizji, strategii i sensu życia :)

 

take zmote znalazłem

http://otomoto.pl/nissan-terrano-zmota-286km-v8-lpg-4x4-okazja-C28422864.html

 

ale to nie jest ten kierunek... mają być szyby i radio, ma być "fabrycznie", ma to wyglądać na auto i ma zbytnio nie prowokować panów policjantów... w sensie, ma się tym dać dojechać asfaltem do miejscówek w okolicy komina :)

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem humanistą, rozmawiamy to o sztuce i designie a nie o nudnych planach i kreskach w kadzie :)

 

z technicznych aspektów co trzeba wymyśliłem :)

 

bak do przodu i trochę do góry, rama ucięta za drążkiem panharda i wzmocniona poprzeczką która będzie też stanowić punkt mocowania tylnego zderzaka,

 

przedni most do przodu tak jak to redzik wymyślił...

 

Czy naprawdę nikogo nie urzekły te proporcje? Bo mnie się po prostu wydaje to, bardzo kurcze piękne... ładniejsze niż którkie r20 portugalczyków...

 

byś lepiej taki kit opracował do tego :) A nie mi braki inżynierskie zarzucał :) Bak trzeba wyspawać... płaski taki... o poprzeczce do ramy trzeba pomyśleć i to takiej co by nie kolidowała z mostem nijak i z bakiem :) Najprościej wydaje się tą poprzeczkę końcowa z ramy wyciąć i wspawać w miejsce tej delikatnej rury przy mocowaniu drążka...

 

I mocowanie tylne budy z ramą trzeba by zrobić nowe...pewnie musiały by łączyć tęże poprzeczkę z jakimś wzmocnionym punktem podłogi z budzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty byś Thespian profil uzupełnił bo nie wiem na który koniec świata do ciebie jechać z warsztatem :P

Wszystko jest do zrobienia :) szukaj sponsora.

 

jak już jesteśmy w temacie to akie coś kiedyś popełniłem odnośnie mojego wymarzonego http://hcd-customdevices.pl/index.php/inne/108-moj-wymarzony-samochod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:dribble: Hugh_h na prezydenta  :dribble: podoba mi sie twój projekt samochód marzeń, ale nie narzekaj na elektrronike w osobówce w ciężarówkach to dopiero mają fantazje takie IVECO STRALIS ma jednostke centralną (body computer :whistle: ) i nawet 22 podległe kasety sterujące  :0recourse:

Wracając do projektu obrzyna to dla mnie to bardziej fiacik niż tico, w tico z drzwiami jest jeszcze szyba której sie pozbyłeś w projekcie

post-44814-0-63372400-1363985472_thumb.jpg

Edytowane przez fikolek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak ...

jak miałem komputer ... z DOSem to robił to co mu ustawiłem, konfigurowałem sobie wszystko sam - zasoby autoexec i configsys te sprawy. Potem przyszedł windows i zaczął robić to za mnie i tak z każdą kolejną wersją tracę kontrole nad sprzętem ... vista nawet stwierdziła ze zablokuje szkodliwe oprogramowanie, no ok tylko gdyby nie to że to były sterowniki od dźwięku ....

i mam niestety wrażenie ze z samochodami jest tak samo, w sensie że idziemy w tą stronę - wyświetla się error i koniec nie jadę dalej.

ja tylko uważam że to kierowca powinien podjąć decyzje czy jedzie czy nie

problem w tym że coraz mniej kierowców którzy wiedza jak działa samochód więc lepiej na wszelki wypadek go wyłączyć ale dlaczego przestajemy mieć możliwość wyboru? same suv-y, sam plastik 

jak przesuwam wajchę to mi się napęd załącza .... jak wcisnę guzik to cholera wie co się i kiedy dzieje po drodze

 

.... i przypominam że miło będzie jak u mnie na stronie komentarze zostawicie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzanie elektroniki ma zadanie dać zarobek serwisom a nie ,,kowalom'', w mechanice wszystko widać w elektronice już nie, spotkałem się już z markową wiertarką która ma zatopiony chip i powiedzmy 1000 godzin pracy i maszyna stop :devil:  trzeba oddać do serwisu na przegląd i reset chipa. Świat sie kończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie i to jest problem,

kolejny to to że wprowadza się udogodnienia dla niezorientowanych niedouczonych mas które są znakomitym utrudnieniem i utrudnieniem dla fachowców

 

elektronika analogowa jest piękna, niestety teraz odebrano na m tv analogowe, analogowa działa lepiej lub gorzej, jak ktoś miał problem z odbiorem to mu śnieżyło a w dvbt albo działa albo nie i tak jest z komputerami albo działa albo nie

 

ok świat idzie do przodu, większość kowali i tak już pomarło w ich miejsce wchodzą chłopaczki z komputerami, nie było by to tragiczne gdyby nadal był wybór no i gdyby te dzieciaki z laptopami wiedziały jak działa gaźnik ... prosta sprawa żey przeprogramować kompa w aucie na więcej mocy to byle gdzie wrzucą soft zmienią mapy ... ale jak mają doprowadzić najpierw auto do dobrze działającego nominału - to szukać fachowca ze święcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze skasztaniliście mi merytoryczny wątek :) Na was zawsze można liczyć :D

 

Po drugie kolega od xtriala w ogóle nie przeczytał ze zrozumieniem, bo przyczyna tego że wychodzę z koncepcją od longa była opisana...

 

Po trzecie przedstawiam graficznie o co chodzi... myślę że już widać różnicę :)

 

obrzyn2.jpg

obrzyn2.jpg

 

krótki jest podobny do mojego obrzyna? bez jaj... 20 centymetrów różnicy w rozstawie na wyjściu... i proporcje się gubią w cięciu 3d... wyjdzie zwykły pokraczny obrzyn...

 

a u mnie na wiosce kowale nie pomarli... często u nich łatam auto... jak sypneło się przednie mocowanie budy do ramy to zrobili mi nowe... z profilu 3mm.. :)

 

a co do sponsora to nie przewiduje się, to jest prodżekt loł badżet... wszystko ma być zrobione rencyma swoimi i przyjaciół... no pewnie poza takimi ustrojstwami jak motane wały...

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tym "rozłożeniu " mas przód zaryje do połowy koła a tył będzie mielił w powietrzu prawie...tak coś mi się wydaje, ale buduj...do odważnych świat należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tym "rozłożeniu " mas przód zaryje do połowy koła a tył będzie mielił w powietrzu prawie...tak coś mi się wydaje, ale buduj...do odważnych świat należy

 

 

Coś podobnego (poszukam zdjęć) koleś zrobił na bazie XJ

Wyglądało ciekawie.. ale w terenie nie robiło. Problemem było właśnie to o czym pisałeś.

 

oooooo....... nawet jest do kupienia :whistle:

 

http://otomoto.pl/jeep-cherokee-C28299898.html

 

imag0172u.jpg

 

imag0182d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...