karibox1 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam mam x-traila t30/2.0/2006 od nowości, dzisiaj pierwszy raz deczko zaniemógł na mrozie. Otóż odpalał wszytko ok, ale raz po przekręceniu stacyjki nie zapaliły się kontrolki, tak jakby się zawiesił przekaźnik wtrysków, pompy lub całego komputera, immobilizera? Kręcił co prawda, radio działało a nie odpalał i zegary nic nie wyświetlaly. Po 2 próbach odpalenia w ten sposób nagle wrócił prąd i ok ale co to mogło być? Ktoś miał takie coś? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witaj! immobilizer zamarzł. sprawdź czy gdzieś się w okolicach bezpieczników po stronie kierwocy lub pod maską nie zbiera wilgoć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witaj! immobilizer zamarzł. sprawdź czy gdzieś się w okolicach bezpieczników po stronie kierwocy lub pod maską nie zbiera wilgoć. dzięki zajrzę. A gdzie dokładnie pod maską jest immo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 przekaźnik od stacyjki jest pod kierownicą. Sprawdź jeszcze puszkę z przekaźnikami pod maską z prawej strony czy nie jest tam mokro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 posprawdzam wszytkie puszki ale po kierownicą to chodzi o skrzynkę bezpieczników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 posprawdzam wszytkie puszki ale po kierownicą to chodzi o skrzynkę bezpieczników? tak, tam masz też chyba trzy pekaźniki, z czego jeden jest od zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) a ok. ja mam chyba wersje california tylko na lato bo zamki też już wyjmowałem do mycia i smarowania.... sprawdziłem wszystkie puszki ale są suche. To wygląda jakby immo zamarzło. Teraz czy ktoś wie gdzie jest immobilizer lub elementy odpowiadające za odcięcie zapłonu (NATS?) wiem, że odbiornik jest przy stacyjce, tam raczej nie ma wilgoci bo skąd? ale jak się tam dostać i czy komuś zamazł już immo? albo czy możliwe, że zamarzł przekaźnik? Edytowane 24 Marca 2013 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Przy stacyjce może być brak masy lub wilgoć przez dawno nie wymieniany filtr kabinowy - warto zerknąć.Szukałem gdzie jest immo i nie znalazłem :/ Jak nic z tych rzeczy to wyjąłbym każdy przekaźnik i obejrzał, przeczyścił co się da, włożyłbym na miejsce i czekał do następnych mrozów - taka usterka z typu upierdliwych i ciężkich do zdiagnozowania, równie dobrze może Ci się to więcej nie zdarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Kolego nie ma takiej możliwości, żeby oryginalne, czyt. fabryczne immo blokowało ci tablice wskażnikw i kontrolki. Sprawdż bezpieczniki 11 i 28. Czy ten problem jest cały czas? Edytowane 24 Marca 2013 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Kolego nie ma takiej możliwości, żeby oryginalne, czyt. fabryczne immo blokowało ci tablice wskażnikw i kontrolki. Sprawdż bezpieczniki 11 i 28. Czy ten problem jest cały czas? nie to pierwszy raz, teraz już 30 razy odpalałem i ok. Nie było nic na zegarach i kontrolkach, tak jakby był przekręcony kluczyk ale zegary i kontrolki się nie świeciły. Ale radio i palenie działało, tylko nie zapalał. Przy stacyjce może być brak masy lub wilgoć przez dawno nie wymieniany filtr kabinowy - warto zerknąć.Szukałem gdzie jest immo i nie znalazłem :/ Jak nic z tych rzeczy to wyjąłbym każdy przekaźnik i obejrzał, przeczyścił co się da, włożyłbym na miejsce i czekał do następnych mrozów - taka usterka z typu upierdliwych i ciężkich do zdiagnozowania, równie dobrze może Ci się to więcej nie zdarzyć rzeczywiście filtr już dawno nie ruszany, może wilgoć wlazła tamtędy muszę dodać, że zmieniłem ostatnio radio no ale ono działa dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Na oryginalne? Jeśli to nieoryginalne radio to być może twoje nowe wprowadza zakłócenia na przewodzie bodajże nr 5 filetowy. Sprawdż czy nie podłączyłeś jakiegoś przewodu z nowego radia do fabrycznej kostki, pin 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) 5 pinu nie używam bo dolutowałem kostki ISo do tylko potrzebnych przewodów a reszty nie potrzebowałem. Poza tym długo było ok. Edytowane 24 Marca 2013 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.