Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, panowie pomocy bo juz nie mam sily do mojej nysy Po wymianie łancucha oraz wymianie dwoch czujnikow położenia mam nastepujące objawy: - silnik dzwoni jak cholera, - obroty pływają jak gupie, - pali się kontrola od ciśnienia oleju, Chwilę pochopdzi i gasnie. Ktoś miał podobne objawy? Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) A rozrząd dobrze ustawiony? Łańcuch ori? Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 postaram się jutro nagrać co sie dzieje przy odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zastanów się czy warto go odpalać w takim stanie, żeby nie było więcej problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 a może napinacz nie zaskoczył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 podpinam sie pod temat ,w sumie jest o rozrzadzie Problem od kilku dni słysze dziwne odgłosy podczas rannego zapalania ,od strony rozrzadu dzwiek taki jakby szurał łancuch o cos,ale po jakims czasie ustaje .Jak sie wsłuchuje na rozgrzanym silniku to juz nie .Jak ostygnie i zapale to znowu,wiec sie zastanawiam czy to moz juz sie łancuch konczy czy aby tylko napinacz sie za bardzo wysunał Więc jak to sprawdzic,zdiać pokrywe zaworow i oblukac,po czym poznam że coś jest nie tak z napinaczem,i czy faktycznie mozna go w miare łatwo naprawic lub wymienic[inf. na ten temat z NKP]Lub pozostaje wymiana rozrzadu. Mam 3 opcje ,komplet Asumi za 350 zł sprzedawca z alegroMARMOT-J,Hasaki 450 też aledrogo ,i od kolegi łańcuch RUVIL -250, napinacz Zuko czy cos w ten desen za 150 zl.Wszystkie rady mile widziane a koszty juz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 ja mam toyo nissa ,co kolwiek to jest ale japan ,,, ponad 20 tys zrobiło sprawdz poziom oleju to podstawa ew jak masz przebieg to wymień i trzymaj w 3/4 poziomu ---filterek kneht 18 zł warto dać ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) efej1 w instrukcji k11 napisane jest żeby wsluchować sie na rozgrzanym silniku. Także jesli u ciebie nie rzezi to nic bym nie robil a rano to w każdym aucie z łancuchem zaraz po odpaleniu bedzie rzezic Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez bolo1005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Tofu wymieniłem olej 2tyś. km temu ,oczywiscie na Knechta jak przeczytałem jak je polecasz,oil shela 5w40,dolewke zrobiłem zgodnie ze wskazaniem ,wizyta u mechaniora ,nie dala rezultatu ,w jego ocenie wszystko ok.wiec musi chyba być git,ale poobserwuje co i jak. bolo 1005,jutro sprawdze na gorącym silniku,jak to wygląda ,może jest jak gadasz,ale po postoju nie ciekawie,sprawdzi sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 jeszcze jedna sprawa taka mała tajemnica co odkryłem w po liftach to to że bolec-dysza natryskująca olej na łańcuch i zębatkę lubi wypadać i wtedy nie ma smarowania od dołu i to jest wg mnie przyczyna padania rozrządów w P11.144 .. zdjąć miskę dolną i poszukać takiego bolca okrągłego o średnicy może 6 mm-7mm i długości 2cm z dwoma otworami po bokach pod kątem 90 St miskę dolną wmiarę da sie z ciągnąć ,, ew ztargać pokrywę rozrządu i patrzyć czy jest choć od doły może będzie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 a jak nie będzie ,to generalnie wymiana rozrzadu nic nie da tak ,bo mechaniory rozrzad wymienia a a tego cos nie ,wiec dalej lipa,bo raczej tego nie kupie a jak nie będzie ,to generalnie wymiana rozrzadu nic nie da tak ,bo mechaniory rozrzad wymienia a a tego cos nie ,wiec dalej lipa,bo raczej tego nie kupie ,tak pomyślałem jak faktycznie jest ,gdzies w misce ,to dobrze ,,ale odkrecenie miski wiaże sie z wymiana oleju ,chyba że spuszcze do banki i znowu wleje,nie bedzie takich strat,a jakby to faktycznie było to ,to jest jakis wielki problem z zamontowaniem tego bolca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.