Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lejący simmering maglownicy


Gość marekpc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wygląda, że simmering maglownicy (spod czarnego? 'kapturka' przy wielowypuście na połączeniu z kolumną kierowniczą) coraz bardziej leje. Zajrzałem i w sumie wygląda, że można się pokusić na wymianę bez wyciągania magla przez otwór w ścianie grodziowej. I tu zwracam się do Was - czy ktoś to przerabiał i doradzi czy się da i jaki tam ma być simmering?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wygląda, że simmering maglownicy (spod czarnego? 'kapturka' przy wielowypuście na połączeniu z kolumną kierowniczą) coraz bardziej leje. Zajrzałem i w sumie wygląda, że można się pokusić na wymianę bez wyciągania magla przez otwór w ścianie grodziowej. I tu zwracam się do Was - czy ktoś to przerabiał i doradzi czy się da i jaki tam ma być simmering?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest tak mało miejsca, że ja bym się nie pokusił. A jesteś pewien, że tylko góra cieknie?

A jak boki ci poleca za dwa miesiące???

NIe lepiej wymienić wszystkie gumy razem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co na 99% leje tylko góra. Wiadomo, że lepiej wszystko i na stole, ale nie mam warunków, wszystko robię na ulicy, a wyjęcie magla bez podnośnika/kanału to chyba za duże wyzwanie nawet jak dla mnie. Czy możecie podpowiedzieć rozmiar 'gumki'?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl - jesli pusciła góra i się ciśnienie zmniejszyło czy jak zatkasz i uszczelnisz to dół nie puści??



Weź poprawkę, ze to jest p12!! i ona nie toleruje półśrodków.



A jak nabijesz nowy Zimmering w tym otworze od kolumny kierownicy? Tam jest nie tylko zewnetrzna gumka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy delikatnie podepnę się pod temat. By wyjąć maglownicę to wystarczy demontaż makpersona czy trzeba więcej rozbierać? A może i bez wyjmowania kolumny się obędzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W p12 odkręcasz końcówki drążków i kończysz temat makpersona. Potem 4 śruby od grodzi czołowej i odpinasz kolumnę kierowniczą.

Ale najpierw musisz zdemontować dolna część sanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja się dołączam do petycji o opis demontażu, bo chyba i mnie to będzie czekać. Może słabo szukałem ale jakoś nie mogłem odnaleźć. 

Edytowane przez hansrpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Tak, bylem wczoraj na jamie.... zobaczylem kurna ile trzeba odkrecic aby wymienic maglownice, trzeba opuszczac silnik kiedy wymieiam maglownice?  prosze o jakis shemat bardzo mo to pomogle

2) Dymi delikatnie przy przyspieszaniu, wtryski mam chyba mam okej, mysle aby moze zaslepic zawór EGR ktos moze to robil? 

3) Zaboczylem jeszcze ze chlodniczek  oleju    jest w masle ale nie kapie z niego i olej nie ubywa, czy ktos spotykal sie z tym?

http://allegro.pl/nissan-primera-p12-2-2-2-2-dci-chlodniczka-oleju-i3161366406.html


4)Pozdrawiam



gdzieś kiedyś widziałem, poszperam w historii i podam

 

Bardzo prosze o pomoc,

 

mam pytanie jak zdejme opore silnika, to silnik przeciez delikatnie opuści sie ?)))) Czy nie trzeba ją zdejmować?

Edytowane przez Yauheni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hansrpg

Coby nie tworzyć nowego tematu to zapytam tutaj.

Jako że ostatnio zaczęło mi powoli ubywać płynu ze wspomagania to po wejściu pod auto oczyściłem z brudu okolice maglownicy by za jakiś czas zlokalizować wyciek. Po mocniejszym ściśnięciu gumowej osłony "harmonijki" myślałem że problem ustąpi ale powraca dalej w złośliwy sposób, w garażu jest sucho a jak zaparkowałem ostatnio pod sklepem to po połowie godziny była pod autem plama. Rozważam różne opcje rozwiązania problemu (wymiana magla, oddanie do regeneracji lub samodzielna wymiana o-ringów) ale mam jeszcze pytanie o funkcje rurek w maglownicy. Od łączenia z kolumną kierownicy wychodzą dwie rurki które są wkręcane w korpus magla ich funkcję znam, ale jest u mnie też trzecia rurka łącząca obie osłony "harmonijki" i ona właśnie wchodzi w nie dość luźno, na poniższym zdjęciu widać że na dolnej osłonie w jej prawym górnym rogu że tak określę to miejsce jest miejsce do wsunięcia tam owej rurki i tu moje pytanie po jakiego to tam jest? 

 

Brand_New_Steering_Rack_for_Nissan_49001

 

Na tym foto dobrze widać jak jest poprowadzona ta rurka

 

3356N-2.jpg

Edytowane przez hansrpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hansrpg

Ale czy to normalne że tam ma być płyn? Przecież przy "klasycznych" maglownicach z dwoma przewodami płyn jest tylko wewnątrz obudowy i do osłon nie wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś smalcowanie zębatki bo pod gumami jest listwa zębata, która wchodzi w maglownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...