Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11 Body kit, listwy?


P1116
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Od września zeszłego roku jestem posiadaczem Primery. Chciałbym poprawić jej wygląd poprzez usuniecie plastików bocznych oraz z przodu i tyłu i zamontowanie czegoś w zamian. Czy są jakieś kity albo może nakładki od innych modeli Nissana które można by wmontować? Chodzi mi o coś delikatnego, bez żadnej chamówy :) Co ze spojlerem tylnym na klapie, pasowałby czy raczej zepsuł? Załączam zdjęcie z prośba o wskazówki i opinie, zaznaczam, że jestem raczej laikiem w tych tematach. Dziękuję z góry za wszelaką pomoc.

post-59060-0-52247100-1366108568_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 uzupełnij profil!

Net, Alegro-tuning, firmy tuning usa- uk. Za dobra kase wykonają i u nas. Lotka na tył tylko płaska, sedan ma dlugi kufer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojler możesz ocenić tu, czy pasuje:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87420-ladna-lotka-nissan-primera-p11-2001-rok/?do=findComment&comment=896712

 

w naszych autach fajnym pomysłem jest modyfikacja lamp: o ile z tyłu są już jakby tuningowane przez producenta, to z przodu można się pobawić. Wyrzucić pomarańcz kierunkowskazów, pomalować wnętrze lampy na czarno, zamienić boczne kierunki na przezroczyste z P12. Akurat boczne plastiki jak dla mnie są ok, nie wiem co można by tu włożyć fajniejszego? Na pewno u Ciebie warto pomalować progi i dolne części zderzaków pod kolor, to już trochę da efektu. I przyciemnić szyby. U mnie pod blokiem stoi przyciemniona P11 (przedlift) w takim kolorze jak Twój, mogę zrobić fotę jak to wygląda.

 

Fajne felgi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach