Gość Jumper Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Witam kupujac moja Almerke nie mialem chlodniczki oleju od wspomagania i wlasnie dzisiaj udalo mi sie cos takiego zalatwic od kumpla od Primierki nie wiem moze beda potrzebne jakies przerobki ale jakos dam sobie rade CHYBA?? I tu moje pytanie jaki i ile oleju wchodzi w uklad wspomagania. I jak wymienic olej na nowy i jak go odpowietrzyc ??? Dzieki za podpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 A po co Ci ta chlodniczka? Jak jej nie bylo fabrycznie to znaczy ze jej nie potrzeba montowac... bedziesz mial pare kilo ciezszy samochod teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 no wlasnie ze orginalnie jest tylko ze u mnie jej nie bylo !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbk Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Poniżej dołączam zdjęcie tak jak to wygląda u mnie (zdjęcie było robione podczas likwidacji wycieku z tejże chłodniczki - to takie dwie rurki przed chłodnicą właściwą). Jeśli oryginalnie była, to po stronie pasażera, w dolnych partiach komory silnika powinno być połączenie przewodów - rozpinasz je, wsadzasz chłodniczkę, mocujesz ją i wsio A co do oleju - jak rozepniesz układ, trochę ci go wyleci. Jak przestanie lecieć, to odpal samochód zrób parę obrotów kierownicą (będzie coraz ciężej) - wyleci reszta i to wbrew pozorom dosyć duża. Jak skręcisz, wlewasz olej (jakieś 0,5l), odpalasz samochód na otwartym zbiorniczku, kręcisz kierownicą, gasisz furę, dolewasz tyle oleju żebyby było pod max i koniec roboty. Dla wygody można zdjąc zderzak - jest o wiele lepszy dostęp - ja przy okazji zlikwidowałem ogniska rudej i zabezpieczyłem przód bitexem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Qbk wielkie dzieki za wyjasnienie a nic sie nie stanie jak bede krecil kierownica jak nie bedzie oleju w wspomaganiu chodzi mi o pompe zeby sie nic nie stalo !! No i jakiego oleju jeszcze uzyles ???? bo chce odrazu wymienic na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbk Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Qbk wielkie dzieki za wyjasnienie a nic sie nie stanie jak bede krecil kierownica jak nie bedzie oleju w wspomaganiu chodzi mi o pompe zeby sie nic nie stalo !! No i jakiego oleju jeszcze uzyles ???? bo chce odrazu wymienic na nowy Nic się nie stanie... Shell do skrzyń automatycznych. Weszło coś ponad pół litra (między 0,5 a 0,6l) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 wielkie dzieki naprwade mi pomogles !!!! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.