Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

obroty silnika podczas jazdy


Beata33
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam małe pytanko jako nowicjusz czy to jest normalne że w primerce 1.8  podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty zostają na 1500 i spadają dopiero po wyluzowaniu albo po zatrzymaniu się ??? a jak nie to jaka może być przyczyna i jak to naprawić???

Edytowane przez Beata33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest normalne! Sprawdź czujnik położenia biegu jałówego. Jezeli jest ok!? To trzeba podpiąć na N.consult ustawić wartości fabryczne. Poza tym pewnie zbyt bogata mieszanka. Przed tym jednak abyś miał pożądek i spokój! Wyczyść przepustnicę, sprawdz stan świec i przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ksz- ja nie "dyskryminuje"

Znam dziewczynę która by nas za gięła. Bylo konkretne pytanie z opisem. I jak widzisz koleżanka odpisała że sprawdzi . Sama czy nie- nie istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam jeszcze raz zrobiłam co podpowiedzieliście wyczyściłam przepływke , przepustnice , świece nowe , podpięty do komputera  zero błędu i jest jeszcze gorzej  jak było!!! Czyli obroty cały czas na zimnym czy na ciepłym 1500 obr. A dodatkowo po przekroczeniu 110 km/h zaświeca się kontra od ABS !!! dajcie  jeszcze jakieś podpowiedzi co mam zrobić ??? A jeszcze podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty falują !!! ZA PODPOWIEDZI Z GÓRY DZIĘKUJE !!!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie zachowanie może być odpowiedzialny jeden z wężyków od podciśnienia.

Sprawdziłbym wężyki idące od kolektora ssącego do pompy hamulcowej.

Jeśli ucieka podciśnienie, mogą wariować hamulce (a piszesz że zapala się kontrolka ABS).

Do tego zmienia się skład mieszanki, przez co komputer podaje niewłaściwą mieszankę - i obroty są za wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam po przerwie  abs to wina pękniętego pierścienia abs-u na przegubie obroty silnika po adaptacji przepustnicy wróciły do normy  ale żeby do tego dojść to trzeba wejść do garażu a nie tylko klikać po klawiaturze POZDRAWIAM



ALE mam pytanko z niczego zaczeła  mi migać kontrolka od air-bac  po czy mam szukać po sensorach po kablach czy wtyczkach a może coś innego ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z kontrolką airbag, też z niewiadomych przyczyn zaczęła migać. Na kompie błędów nie wykrywało. Mogło to być złącze pod fotelem np. odsunięcie fotela na maxa spowodowało chwilowe rozłączenie i kontrolka zaczyna migać. Sprawdziłem połączenia były ok, i zrobiłem kasowanie błędu "manualnie":

Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek


przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,
1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)
2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala
3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )
4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz
5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie i
8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i
9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po przerwie abs to wina pękniętego pierścienia abs-u na przegubie obroty silnika po adaptacji przepustnicy wróciły do normy ale żeby do tego dojść to trzeba wejść do garażu a nie tylko klikać po klawiaturze POZDRAWIAM

 

 

ALE mam pytanko z niczego zaczeła mi migać kontrolka od air-bac po czy mam szukać po sensorach po kablach czy wtyczkach a może coś innego ???

Droga Koleżanko gdybyś podłączyła się do N.Consult to byś miała od razu za adaptowaną przepustnicę i ustawione wartości mieszanki i.t.d. Ponadto rzeczą oczywistą jest że/tym bardziej/ po czyszczeniu przepustnicy trzeba ją adoptować! :). A nie do jakiegoś kompa który potrafi sprawdzić błędy i podejrzeć nie które parametry.

Ot- i bylo by po sprawie.:) A

nie klikać po klawiaturze po posiedzeniu w garażu.

Co do AirBag(nie -bac!) to tak jak pisze kolega być może gdzieś łapie przerwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...