DINO Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 cylindry wyglądają OK, głowica też i zawory też OK zobaczymy co i jak jak pójdą na stół ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- czapki poszły do "lekarza" w poniedziałek wycena z tego co widać jak jest teraz to zawory wydechowe straciły kontakt z rzeczywistością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 czyli co za gorąco ? barak nie wydalał ? ze jednego upiekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 na wszystkich słabieńko z wydechowymi ogólnie Ody była coraz bardziej ślamazarna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 I jak pacjent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 głowice na stole zmiana gniazd i dotarcie zaworów czekam na cenę reszta gotowa, uszczelki przybyły, katy po części uleczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pamieetaj że masz pod kuratelą moją Madzie z optima,jeszcze biedna nie jezdzi,ale nie bawem ,coś czuję że was odwiedzimy w nowym roku 2016 ,Ania wspomina o morzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 hehe spoko zapraszamy może strzelimy małego morsa a jak tam sprawy z handlarzem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Dino a ile nalatałeś na lpg ? że wydech poszedł silni dosyć wysilony to może za ubogo było co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 nie wiem ile jeździł poprzednik ale ja zrobiłem ponad 130kkm że wydech poszedł poszły wszystkie skończyła się regulacja silni dosyć wysilony to może za ubogo było co ? a to żeś meni rozbawił po namowie kogo zakupiłeś coś co wkłada się w wydech u mnie nikt nie miał jak moja już leżała na półce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 i tu masz rację bo wiesz szewc bez butów chodzi !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 przed po poszło na starych zaworach bo były OK, wymienione gniazda koszt 2558zł brutto czyli nie ma dramatu koszt wszytkich uszczelek z USA 1000zł czyli remont wyszedł 3558zł do tego będą nowe cewki i świece aby miała lepiej też koszt 1000zł nowy olej w silniku i skrzyni, wylatuje filtr z rurą (znowu się rozerwała) i wlatuje stożek trochę się rozluźni, nowe LED-y i nowa wiązka aby tez uporządkować LPG z racji tego, ze w Ody nie ma możliwości wymiany filtra oleju w skrzyni biegów założyłem dodatkowy, jak widać na zdjęciach WARTO dołożyć przejechane na nim około 50kkm. aa no i będzie się lepiej oddychało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 No to teraz będzie elegancko. Ale te zawory aż tak dramatycznie nie wyglądają... nagaru specjalnie nie ma. Zabieczone bo za ubogo ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 wyjadło gniazda zaworowe bo zawory wyglądają ok .. A tak właściwie to napisz jaki przebieg odi ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 nagaru nie ma, zawory OK, tylko gniazda się zapadły przebieg ----------------------------------------------------------------- znalazłem papiery z założenia gazu i Ody przejechała ponad 32kkm po założeniu gazu przez poprzedniego właściciela, instalacja nie nadawała się do jazdy i w związku z tym została całkowicie przebudowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 czyli ponad 320 tys ,,, to spoko na tyle tys regeneracja głowiczek to jest nic za ile km będziesz sprawdzał komprechę Bo wiesz niepisana zasada jest taka robisz górę pada dół .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 jak TY to policzyłeś wiem rozmawialiśmy jak pijemy wiem, ze masz urodziny, to nie liczymy w sumie na gazie wychodziło by jakieś 170kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 nagaru nie ma, zawory OK, tylko gniazda się zapadły przebieg ----------------------------------------------------------------- znalazłem papiery z założenia gazu i Ody przejechała ponad 32kkm po założeniu gazu przez poprzedniego właściciela, instalacja nie nadawała się do jazdy i w związku z tym została całkowicie przebudowana jakoś w tysiące mi poszło albo wiesz rozdwoiły się a to dziwne bo dopiero pierwsze pivo wypiłem .. wiesz starość ,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 to nic nei dolewaj do piwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ale ci zakicham temat wykasuj potem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ale ci zakicham temat wykasuj potem spoko damy radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 piosenka durna ale wpada w ucho ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Ody złożona ale stres był pierwsze odpalenie i poleciało ze dwa litry nowego 5W20 waliło w całym garażu i do tego dym zewsząd bo olej poszedł na wydech myślałem, ze wszytko zwalamy od nowa i nowe uszczelki pod czapki ale okazało się, że spece od głowic nie poskręcali selenoidów od V-teka i olej poszedł po stresie i dokręceniu dolanie oleju i silnik zagadał, coś cyka i klepie czyli znowu OFF i do sprawdzenia rozrząd na szczęści jest OK a niestety łatwo zgubić w tym silniku jeden ząb na pierwszym banku, klepanie coraz cichsze chyba olej dochodzi wszędzie gdzie powinien auto skręcone i pojechane zobaczymy co i jak za dwa trzy dni na razie na PB aby odpracował i się poustawiał no i później małe strojonko LPG aby jechało jak powinno zaszły małe zmiany w mocowaniu wtrysków skorygowane mocowanie wtryskiwaczy PB ale chyba poleci o 1cm kolektor do góry i zmieniony filtr no to czas na testy ---------------------------------------------------- najlepsze jest to, że chciałem zrobić kolektor 3-1 aby pozbyć się katów no i różne propozycje były od 500zł za stronę do 2000zł z nierdzewki ale teraz po zdjęciu głowic zastanawiam się jak te warsztaty chciały to zrobić jak "kolektor" w tym silniku jest w głowicy i odrazu wychodzi na kata jedno wyjście jeszcze fotka głowicy z kolektorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Ciekawa ta głowica .. to zamiast KAta walniesz szerokie wyjście i dalej jazda to chyba nawet łatwiej do ogarnięcia trzeba było wyciać sobie z uszczelki która tam przychodziła wzór albo mieć starą jeśli takowa występuje i na bazie tego zrobić flanszę do wycięcia z nierdzewki + potem wymierzyć jak to ma dalej iść na prosto czy pod kontem Pozbierać kształtki wsadzić do bagażnika wsiąść tydzień urlopu i przyjechać do Krakowa Dominik ma spawarkę Odpaliło by się grila i polało i zrobiło ... A ostatnio do nissanmaniakowi wyspawał pół wydechu w p11- VVL ma 3 calach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 "naprawiłem" katy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 udrożniłeś przelot ? a masz tylko takie 2 na 2 banki czy jest jest jeszcze coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.