palej Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Mam pytanko. Czy zawor scv ktory kupujemy w serwisie nissana to ten sam ktory jest na allegro od firmy denso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Nie wiem ale większość DENSO to made in Japan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Denso to w wielu markach firma na pierwszy montaż więc stawiam, że zawór który oferują w serwisie niczym się nie różni. Będzie na nim widniało logo Denso za który zapłacisz po prostu kilka stów więcej, niż na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palej Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Tak myslalem bo wygladaja na zdjeciach tak samo. A jak go juz zamontuje to wystarczy samemu nauczyc eku poprzez ta kombinacje z pedalem gazu czy tzeba przez komputer w nissanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 (edytowane) Tak myslalem bo wygladaja na zdjeciach tak samo. A jak go juz zamontuje to wystarczy samemu nauczyc eku poprzez ta kombinacje z pedalem gazu czy tzeba przez komputer w nissanie? Z zaworami SCV jest różnie. Czasami nie potrzeba wymieniać zaworu, a wystarczy tylko dwa oringi na nim za .... w Polsce do 2 zł. Z ponownym zaprogramowaniem pompy też jest różnie. Są osoby na forum, które pisali iż nic nie robili i samochodzik jeździł elegancko. Są też i inne osoby - np. ja, gdzie musiałem jechać do Boscha, aby ponownie ustawili parametry pompy - czyli adaptacje, oraz wydatki paliwa na wtryski. Czasami jak tego się nie zrobi, to może pokazywać błąd - czujnik ciśnienia paliwa na listwie /0089 lub 1275/. Są różne egzemplarze samochodów i u jednego trzeba - u innego nie. Lecz nie słyszałem o kombinacji pedałem gazu. Pozdrowionka. Edytowane 9 Maja 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Przed zakupem nowego zaworu warto wyjąć najpierw stary, zdjąć oringi, trochę je "rozruszać", wszystko wyczyścić, złożyć, zresetować kompa metodą pedału gazu i odpalić. U mnie występowało falowanie obrotów na zimnym, potem też na ciepłym silniku. Opisana operacja przywróciła równą pracę silnika. Teraz jeszcze tylko wymienić oringi dla pewności i problem (mam nadzieję) z głowy. Zawór z "wadliwej" serii 006. Niestety, po pół roku problem powrócił. Wymiana oringów już nie pomaga, czeka mnie wymiana zaworu. Edytowane 6 Stycznia 2014 przez Datex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 jak się zachowywal samochod przy uszkodzonym zaworze SCV?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Falowanie obrotów na zimnym silniku, potem również na ciepłym. U mnie też występuje sporadycznie chwilowe odcięcie mocy przy wciśnięciu gazu na maxa, ale bardzo rzadko. Dla mojego zaworu jest jeszcze nadzieja, wyciągnąłem go dzisiaj i widzę ropołowiony oring więc zobaczymy. Zawór moczy się teraz w denaturacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Dzięki za odp. przynajmniej wiem ze umie to działa, wiec szukam dalej...... nie chce zakladac nowego tematu wiec podłącze się.... od jakiegoś czasu szukam przyczyny spadku mocy....auto rozpędza się na 5 biegu do 165 km i gdy wrzucam 6 bieg predkosc spada do 160 km, sprawdzilem na komputerze zero błędów, przepływomierz ok, czujnik doładowania tez nie pokazał błedu, do sprawdzenia został mi tylko intercooler - chcialem dzisiaj go sprawdzic i myslalem ze znajduje się pod akumulatorem lecz byly tam tylko rury do niego - z tego co podejrzewam znajduje się pod lewym nakolem i zeby tam się dostać trzeba je ściągnąć ? Ponadto komp pokazuje ze turbina dmucha w przedziale 1,2 -1,4 a nowa dmucha 2,0. Rozebrałem pół silnika zeby dostac się do turbiny i sa wyczuwalne luzy na wirniku. Zastanawiam sie czy regenerowac turbo jak okaże sie że intercoooler jest cały? Ile jeszcze kilometrow mozna zrobic na turbinie ktora posiadam? czy bedzie umierac powoli stopniowo czy od razu padnie i zero bedzie jazdy? czy za brak mocy moze odpowiadac czujnik doladowania ( komp nie pokazuje bledow)? ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Niestety, po wymianie uszczelnień obroty i tak wariują. Po odpięciu zaworu od kompa silnik pracuje równo ale nie ma mocy. Czy na tej podstawie, można stwierdzić na 100% że falowanie obrotów spowodowane jest uszkodzonym zaworem SCV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 moze trzeba sprobowac przelożyć zawór z innego auta i w tedy będziesz miał już 100% pewność. ---------------------------- macie odpowiedz na moje problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Na Twoim miejscu porządna diagnostyka w serwisie boscha, na pewno przejechać się z podłączonym kompem i dobrym diagnostą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Jestem umówiony na przyszłą środę na robienie turbiny, intercooler okazał się cały. Mierzył ciśnienie na biegu jałowym i było 1.2-1.4 a przypuszczam że pod obciążeniem będzie nizsze lub takie same dla zainteresowanych, auto po regeneracji turba odżyło....:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_xx3 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam Chciałbym się dołączyć bo podejrzewam również u siebie w nissanie primera p12 2,2dci problem z zaworem CSV i mam takie pytanie tam są dwa zawory jeden czerwony a drugi zielony czy moge je zamienić odwrotnie a kostki podłączyć prawidłowo jak były ? mój problem to długi czas kręcenia rozrusznikiem nierówna praca silnika w czasie jazdy trzymając obroty np.2000rpm gaśnie jak przyśpieszam to brak mocy i kopci na niebiesko a jak puszcze pedał gazu to po chwili gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Z tego co wiem to wszystkie 2.2 dci mają jeden zawór SCV. Zawór wymieniony na nowy, zrobiona adaptacja. Silniczek pracuje równiutko Jutro trasa do Łodzi więc będzie okazja przetestować czy z mocą wszystko ok. Po wymianie zaworu silnik pracuje bardzo równo. Zyskał nieco mocy w dolnym zakresie obrotów. Dodatkowo nie kopci co wcześniej się zdarzało oraz nieco mniej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.