mrsoon Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Witam, chciałbym zasięgnąć waszych opini na temat komfortu jazdy po nierównościach/dziurach, nic nie stuka?, nie piszczy?, nie trzeszczy?. Jak autko sobie radzi z połykaniem dziur? Zamierzam kupić w.w. egzemplaż w wersji pierwszej na moje przydrożne drogi dojazdowe do domu oraz pare razy w roku wyjechać na Ukrainę w rejony zapomniane przez świat...;] Z góry dzięki za zainteresowanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 ad1 Komfort jazdy jest ad2 Wali, piszczy, trzeszczy... i huczy - polecam zapoznać się z tematem: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86216-wyciszanie-wygluszanie-x-trail-fotorelacja/ ad4 Radzi sobie w miarę, tylko nie wiem jakie masz dziury na myśli i z jaką prędkością chcesz je pokonywać. Jeśli za szybko to amory mogą być do wymiany po jednej dziurze Ja tak załatwiłem przedniego lewego. ad5 a) "przydrożne drogi" - nadaje się wyjazdy na ukrainę - nadaje się (sam do tego używam i polecam) c) rejony zapomniane przez świat (na Ukrainie) .... hmm... też trudno mi się domyślać co masz na myśli... 1) drogi inne niż główne - tak, da radę przejechać, tylko powoli bo i z uwagą 2) offroad - raczej odradzam - po wjechaniu w dobre błoto najpierw się przykleisz, później spalisz sprzęgło a na koniec urwiesz pół samochodu przy wyciąganiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 2) offroad - raczej odradzam - po wjechaniu w dobre błoto najpierw się przykleisz, później spalisz sprzęgło a na koniec urwiesz pół samochodu przy wyciąganiu. O to to! albo brzoza wyrosnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qzynka Edyta Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 "wybieranie" dziur to dodatkowo kwestia wielkości kół i wysokości profilu opony. Ja mam 17" i profil 60 i w porównaniu do 15" to spora różnica na naszych dziurawych drogach. Wiesz, Patrol na kołach od malucha a maluch na kołach od Patrola :-P Ale to - cytując klasyka - oczywista oczywistość :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 u mnie nic nie trzeszczy, nie puka i nie stuka. Mam auto od nowości i nie sprowadzone.Jeżdżę tylko po szutrach i dziurach. Głośny jest tylko silnik i to powyżej 90km/h lub 3,500 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 tragedii to może nie ma, ale odz czasu do czasu jakiś plastyk lubi sobie skrzypnąć... Znam cichsze deski rozdzielcze "wybieranie" dziur to dodatkowo kwestia wielkości kół i wysokości profilu opony. oraz ciśnienia w oponach. Zasada: im większa średnica koła, na jak najwyższym profilu opony i najniższym ciśnieniu to tym bardziej komfortowo i mniej stabilnie na zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 U mnie też nic nie trzeszczy ani tym bardziej nie puka (choc auto nie od nowosci), zawieszenie moim osobistym zdaniem znakomite, nadaje sie na każda drogę (nie wiem czy to nie najwieksza zaleta X-a). Silnik tez cichutki bo zalalem nitro+ (żart). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Ja też nie narzekam na zawieszenie.W porównaniu do primery p11,którą miałem w domu przez 7 lat to w X-ie jest jak w poduszkowcu.Według mnie na nasze parszywe drogi jest w sam raz. Edytowane 13 Maja 2013 przez Pumiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrsoon Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Bardzo dziękuję za wszystkie posty, nakreśliło mi to komfort jaki w nim panuje lecz nie ma co gadać trzeba się przejechać, oczywiście liczę że ktoś jeszcze wyrazi swoją opinie na pewno przyda się innym:) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian1969 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Bardzo dziękuję za wszystkie posty, nakreśliło mi to komfort jaki w nim panuje lecz nie ma co gadać trzeba się przejechać , oczywiście liczę że ktoś jeszcze wyrazi swoją opinie na pewno przyda się innym:) Pozdrawiam! Wyrażę swoja opinię - będzie jeszcze jedna . Przejechałem za 8 miesięcy 17 tys. km - na początku szok bo przedtem jeździłem 10 klat Primerą .komfort jest naprawdę- jeżdzi sie fajnie . Jeżdziłem 10 lat Primerą po przesiadce do X-traila - miałem wrażenie że patrzę z bardzo,bardzo wysoka ( Primera szorowała po ziemi - takie miałem stałe wrażenie plus ciągłe usrterki podwozia po wrabaniu sie do nowej dziury . Mam słuzbowego nowego X-traila w wersji I-way ( bez niepotrzebnych bajerów i skóry na siedzeniach . Jeżeli chodzi o polskie ( dziurawe) drogi to rewelacja - mój X jest na 18" 225/55. No to sie nachwaliłem - dla mnie auto bomba ( nie pracuję w nissan - polska ). Niestety auto idzie na sprzedaż - rok pojeździłem w luksusie tak że mam dobry ogląd tego tematu .teraz będzie 5 letnia skoda octawia opiszę różnice w komforcie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.