Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan X-trail- komfort a dziury w drogach/nierówności


mrsoon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chciałbym zasięgnąć waszych opini na temat komfortu jazdy po nierównościach/dziurach, nic nie stuka?, nie piszczy?, nie trzeszczy?. Jak autko sobie radzi z połykaniem dziur? Zamierzam kupić w.w. egzemplaż w wersji pierwszej na moje przydrożne drogi dojazdowe do domu oraz pare razy w roku wyjechać na Ukrainę w rejony zapomniane przez świat...;]

 

Z góry dzięki za zainteresowanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1 Komfort jazdy jest

ad2 Wali, piszczy, trzeszczy... i huczy ;) - polecam zapoznać się z tematem: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86216-wyciszanie-wygluszanie-x-trail-fotorelacja/

ad4 Radzi sobie w miarę, tylko nie wiem jakie masz dziury na myśli i z jaką prędkością chcesz je pokonywać. Jeśli za szybko to amory mogą być do wymiany po jednej dziurze :) Ja tak załatwiłem przedniego lewego.

ad5

a) "przydrożne drogi" - nadaje się

B) wyjazdy na ukrainę - nadaje się (sam do tego używam i polecam)

c) rejony zapomniane przez świat (na Ukrainie) ....

hmm... też trudno mi się domyślać co masz na myśli...

1) drogi inne niż główne - tak, da radę przejechać, tylko powoli bo i z uwagą

2) offroad - raczej odradzam - po wjechaniu w dobre błoto najpierw się przykleisz, później spalisz sprzęgło a na koniec urwiesz pół samochodu przy wyciąganiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) offroad - raczej odradzam - po wjechaniu w dobre błoto najpierw się przykleisz, później spalisz sprzęgło a na koniec urwiesz pół samochodu przy wyciąganiu.

 

O to to! albo brzoza wyrosnie :devil:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wybieranie" dziur to dodatkowo kwestia wielkości kół i wysokości profilu opony. Ja mam 17" i profil 60 i w porównaniu do 15" to spora różnica na naszych dziurawych drogach. Wiesz, Patrol na kołach od malucha a maluch na kołach od Patrola :-P

Ale to - cytując klasyka - oczywista oczywistość :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic nie trzeszczy, nie puka i nie stuka. Mam auto od nowości i nie sprowadzone.Jeżdżę tylko po szutrach i dziurach. Głośny jest tylko silnik i to powyżej 90km/h lub 3,500 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tragedii to może nie ma, ale odz czasu do czasu jakiś plastyk lubi sobie skrzypnąć... Znam cichsze deski rozdzielcze ;)

 

 

"wybieranie" dziur to dodatkowo kwestia wielkości kół i wysokości profilu opony.

oraz ciśnienia w oponach. 

Zasada: im większa średnica koła, na jak najwyższym profilu opony i najniższym ciśnieniu to tym bardziej komfortowo i mniej stabilnie na zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nic nie trzeszczy ani tym bardziej nie puka (choc auto nie od nowosci), zawieszenie moim osobistym zdaniem znakomite, nadaje sie na każda drogę (nie wiem czy to nie najwieksza zaleta X-a).

Silnik tez cichutki bo zalalem nitro+ (żart).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie narzekam na zawieszenie.W porównaniu do primery p11,którą miałem w domu przez 7 lat to w X-ie jest jak w poduszkowcu.Według mnie na nasze parszywe drogi jest w sam raz.

Edytowane przez Pumiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za wszystkie posty, nakreśliło mi to komfort jaki w nim panuje lecz nie ma co gadać trzeba się przejechać;), oczywiście liczę że ktoś jeszcze wyrazi swoją opinie na pewno przyda się innym:)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość damian1969

Bardzo dziękuję za wszystkie posty, nakreśliło mi to komfort jaki w nim panuje lecz nie ma co gadać trzeba się przejechać ;), oczywiście liczę że ktoś jeszcze wyrazi swoją opinie na pewno przyda się innym:)

 

Pozdrawiam!

Wyrażę swoja opinię - będzie jeszcze jedna . Przejechałem za 8 miesięcy 17 tys. km - na początku szok bo przedtem jeździłem 10 klat Primerą .komfort jest naprawdę- jeżdzi sie fajnie . Jeżdziłem 10 lat Primerą po przesiadce do X-traila - miałem wrażenie że patrzę z bardzo,bardzo wysoka ( Primera szorowała po ziemi - takie miałem stałe wrażenie plus ciągłe usrterki podwozia po wrabaniu sie do nowej dziury . Mam słuzbowego nowego X-traila w wersji I-way ( bez niepotrzebnych bajerów i skóry na siedzeniach :). Jeżeli chodzi o polskie ( dziurawe) drogi to rewelacja - mój X jest na 18" 225/55. No to sie nachwaliłem - dla mnie auto bomba ( nie pracuję w nissan - polska ). Niestety auto idzie na sprzedaż - rok pojeździłem w luksusie  tak że mam dobry ogląd tego tematu .teraz będzie 5 letnia skoda octawia opiszę różnice w komforcie jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...