endrix Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 witam mam taki problem mianowicie przy prędkości 110 -120 km/h drga mi kierownica koła wyważałem 2 razy tarcze w tamtym roku wymieniałem , jedyne co znalazłem to zerwana poduszka silnika tylna czy to moze byc przyczyna ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 wywazac kola a miec proste felgi to 2 odmienne sprawy to jedna z mozliwych chyba ze jestes pewien stanu felg po 2 jedna z opon moze byc przechamowana mnie to spotkalo w zeszlym roku 11x mnie wazyli na szczescie nie na moj koszt za kazdym razem kola na 0 felgi proste a kiera drzala okazalo sie ze opony do bani przechamowana 1 sztuka, po 3 zle wywazenie mimo wyniku 0 na wywazarce mogli ci zakladac odwazniki po przekatnej co od razu dyskwalifikuje kola po 4 zawieszenie - koncowki drazkow , zla zbieznosc i jeszcze cos moglo by sie znalezc moze gdzies tez przekolorowalem ale mozesz miec to na uwadze nie mowie ze moja slowa sa swiete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Dobrze kolega mówi mogą to być opony w moim przypadku bieżnik był elegancki lecz opona była wyeksplatowana i bicia miałem juz przy około 60km/h, podjedź do dobrego wulkanizatora przyłozy reke i oceni Edytowane 13 Maja 2013 przez kazimierzm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 no moje mialy 7mm bieznika a okazaly sie szmelcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Na początek zmień jeszcze koła przednie z tyłem. Przy tej prędkości, jeśli np. te koła byłyby krzywe, to nie powinno być wibracji na kierownicy. Tył by tego nie przeniósł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 kolo na wage i zobaczyc cz nie bije gora dol wystarczy 2mm roznicy w1 miejscu i kibel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrix Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) ok sprawdze opony ale każde koło zamieniałem z kolem zapasowym i dalej biło i zamieniałem tył z przodem Edytowane 13 Maja 2013 przez endrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 ok sprawdze opony ale każde koło zamieniałem z kolem zapasowym i dalej biło i zamieniałem tył z przodem Nie pisałeś nic kiedy Ci się to stało, ale może warto spróbować jeszcze tego co napisałem w tym temacie. Dotyczy to również podczas jazdy a nie tylko hamowania. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89819-drżenie-i-wibracja-hamulcy-podczas-hamowania-naprawa-bezgotówkowa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Pojedź na rolki i sprawdź zawieszenie preston wymienił chyba wszystko więc do dzieła i po kolei eliminuj pkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrix Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 (edytowane) Nie pisałeś nic kiedy Ci się to stało, ale może warto spróbować jeszcze tego co napisałem w tym temacie. Dotyczy to również podczas jazdy a nie tylko hamowania. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89819-drżenie-i-wibracja-hamulcy-podczas-hamowania-naprawa-bezgotówkowa/ od tego zaczołem przy każdej zmianie opon czysciłem i felge i tarcze byłem wywazac trzeci raz w jeszcze innm zakładzie i jest o niebo lepiej , drgania sa ale juz bardzo delikatne i nie zawsze Edytowane 16 Maja 2013 przez endrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 czyli albvo opony do d*py , alb felga krzywa albo znachory ci wywazaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Albo mało powietrza albo zawiecha się sypła ALBO... Jak tak lubisz wyważać opony to pojedź do zakładu i poproś o ustawienie dokładne maszyny na zakres tolerancji "2" Standardowo jest "5" bo zdecydowanie mniej pi....nia z opona i w ten sposób można każdą wyważyć. Pewnie pogonią cię z zakładu albo inaczej spuszczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.