Gość 28Darek Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Czy odpowietrzanie układu hamulcowego wyposażonego w układ ABS odbywa sie tak samo jak w normalnym układzie bez ABS-u ? ? ? Słyszałem ze powinno sie to robić przy włączonym silniku aby pracowała pompa ABS-u ale czy to jest prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Ja to robilem u siebie w P10 i zrobilem to tak jak mi Coobcio podpowiedzial i mam extra hamulce, jakich nigdy wczesniej nie mialem. Odbywa sie to tak: LT,PP,PT,LP. L-lewy P-prawy P-przód T-tył POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Spokojnie możesz to zrobić jak w aucie bez abesu, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 A wlasnie ze nie. Ja robiłem jak w zwyklym samochodzie i zawsze mialem miekki pedal. Wkoncu jak sie wziolem za wywalenie korektorow, to Coobcio przy okazji powiedzial mi zebym tak odpowietrzal jak napisalem i po tym jak wsiadlem i zahamowalem, to dopiero poznalem co to jest twardy pedal hamulca. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Ja to robilem u siebie w P10 i zrobilem to tak jak mi Coobcio podpowiedzial i mam extra hamulce, jakich nigdy wczesniej nie mialem. Odbywa sie to tak: LT,PP,PT,LP. L-lewy P-prawy P-przód T-tył POZDRAWIAM..... Kolejnosc jest jak najbardziej prawidlowa ale czy robiles to na wlaczonym czy wylaczonym silniku ? Czy to wogole ma jakies znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 nie ma znaczenia czy silnik pracuje, ważna jest kolejność odpowietrzania i trzeba o tym pamiętać, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Silnika nie odpalaj.Ja robilem na zgaszonym i jest git. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 zaczynamy od lewego tylu ale stojac przodem do maski auta czy tylem??? wazne chyba to jest.. ja zrobilemtak - wczoraj wyjalem tloczek z tylnich tarczówek p10 bo ciezko chodzil- odlaczylem przewód z płynem- po zalozeniu wszystkiego mialemmiekki pedal - odpowitrzylem tylkoten tloczek który odkrecilem- czyto błąd? musze wszystkie 4 odpowietrzac? acha ten tylni tłoczek to stojac przodem to tyluauta to bylo prawe kolo - co robic? mam nadal miekki pedal... prosze o pomoc.. dziekuje z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 zeusik napisz czy masz ABS, czy nie. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 mam abs - slx p10 96 - fuul klima hihi - jakbys mógł mi napisac lopatologocznie stojac przodem do tylu auta od czego zaczynamy - dzieki wielkie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Stojac przodem do tylu auta, czyli tak jakbys siedzial za kierownica to sprobuj po kolei tak zrobic: LT-lewy tył PP-prawy przód PT-prawy tył LP-lewy przód I proponuje tył samochodu postawić na kołach, żeby korektory siły hamowania przepuszczały jak najwięcej płynu. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 po 10 razy kazdy? tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Nie ma zasady po ile razy. Zasada jest taka, że odpowietrzasz do czasu az z odpowietrznika nie bedzie wydobywalo sie powietrze lub powietrze z płynem hamulcowym, a bedzie wylatywal tylko plyn hamulcowy. Jesli liczac na ilosc razy to bedzie to zalezne od tego ile powietrza jest w ukladzie. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 a ile wykrecac tego brzdaca z gwintem? boi odkrecilem i nic nie polecialo dopiero jak mocniej odkrecilem to polecialo - czy tamtedy tez moze lapac lkewe powietrze jesli sie za duzo odkreci odpowietrzacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Nie wiem jak Ty wogole odpowietrzasz, ale powinno tpo wygladac tak: Jedna osoba siedzi za kierownica, a druga przy kole. Ten za kierownica pompuje hamulec (naciska i puszcza, naciska i puszcza) i tak robi okolo 10 razy, a na koncu trzyma mocno hamulec i caly czas na niego mocno napiera, a w tym czasie druga osoba odkreca odpowietrznik, az przestanie z niego leciec powietrze/płyn hamulcowy. Nastepnie osoba stojaca przy kole zakreca odpwietrznik, a osoba siedzaca za kierownica dopiero po zakreceniu odpowietrznika moze puscic pedal hamulca. I dalej w kółko czyli znowu osoba za kierownica pompuje, itd..... POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 odpowietzone dalem mechanoikowi za 20zł mi odpowietrzyli bo nie mialem dzis czasu i miejsca suchego -dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 A czy kolejność przy odpowietrzaniu będzie taka sama w aucie z kierownicą po prawej stronie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Podejrzewam, ze inaczej, bo pompa jest pewnie tez z prawej strony i inaczej moga byc polaczone sekcje tloczace. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 a słyszeliście o jakimś urządzeniu do odpowietrzania ?? Jak ono działa czy trza wykręcać odpowietrzniki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny001 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 do postow powyzej na temat odpowietrzania : Mam pytanko , przeczytalem na forum wszystko co mozna o odpowietrzaniu , zrobilem wszystko tak jak jest napisane w postach powyzej czyli - mam autko z ABS -Primera P12 wiec robilem to w kolejnosci jaka tu jest opisywana kolo po kole kilka razy odpowietrzylem ale ekfekt jest fatalny, moje hamulce sa gorsze niz byly przed odpowietrzaniem pedal jest miekki , nie zapada sie na szczescie do konca ale jest niebezpiecznie miekki i lapie nisko. I teraz tak mam skrzynie automat CVT czy w tej sytuacji odpowietrza sie hamulce w inny sposob niz to co piszecie powyzej , drugie pytanie jest czy zbiornik wyrownawczy powinien byc otwarty przy odpowietrzaniu czy nie i ostatnie pytanie czy silnik powinien byc wlaczony czy nie przy automacie . Dzieki z gory za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kgeorge Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Napewno zbirnik powinien być otwarty, bo przecież musisz uzupełniać w nim płyn hamulcowy, którego poziom obniża się w czasie odpowietrzania. Czy silnik ma być włączony, czyli czy ma pracować pompa ABS tego nie wiem. Też nurtuje mnie to pytanie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 sunny001, nie wiem czy dobrze rozumiem ale chcesz wymienic plyn w ukladzie czy odpiwietrzyc uklad. Wymieni sie tak jak napisal Dżodżo. Ja tak zrobilem i jakos pedal nie wpada mi i nie jest miekki (troche miekki byl zaraz po wymianie ale podobno tak ma byc na samym poczatku). Dzisiaj mialem ostre hamowanie i uklad zadzialal tak jak powinien wiec chyba wymiana sie powiodla. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie podczas wymiany plyn w zbiorniczku zrobil sie metny - pojawila sie jakby taka zawiesina. Ale jak robilem ostatnie kolo to juz byl tylko czysty plyn w zbiorniczku. A plyn wymienilem na Motul DOT 5.1 . Co do silnika to nie byl wlaczony - bo do niczego nie byl potrzebny. Wazne jest aby w zbiorniczku zawsze byl plyn jak wymieniasz odpowietrzasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny001 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 do postu wyzej dzieki za odpowiedzi musze w takim razie powtorzyc to odpowietrzanie bo cos mi nie wyszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stani Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 do postu wyzej dzieki za odpowiedzi musze w takim razie powtorzyc to odpowietrzanie bo cos mi nie wyszlo. Cześć ABS ma znaczenie przy odpowietrzaniu układu spróbuj tak włącz zapłon (niekoniecznie uruchamiaj silnik chociaż i to nie zaszkodzi będzie lżej) a następnie odpowietrzaj układ tak jak radzili koledzy powinno pomóc . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.