tom747 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) Na przegladzie wiosennym mojego Qashqai okazało sie ze akumulator ma stan sprawności ok 20 %, i naładowanie 80% (ma 90 tys i ponad 3,5 roku) Myślicie że trzeba go już wymienić czy pomoże troche podładowanie? Czy do 1,6 wystarczy 60 ah (pewnie kupię Warty) Czy po odłączeniu akumulatora nie bedzie problemów np z alarmem Cobra lub kodami do radia? Edytowane 18 Maja 2013 przez tom747 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Kup o takich samych parametrach jak masz oryginał. 60Ah do 1.6 benzyna powinien być ok, ale nie wiem jaki miałeś standardowo. Prąd rozruchowy nie powinien mieć większego znaczenia, bo to nie diesel Z tego co mi wiadomo radio w QQ nie jest kodowane, ale zapewne zgubi zaprogramowane wcześniej stacje radiowe, książka z kontaktami powinna zostać (o ile masz jakieś zapisane). Z alarmem również nie powinno być problemu bo steruje nim fabryczny pilot, ale może zacząć piszczeć po podłączeniu zasilania, lub jeżeli masz syrenkę z dodatkowym podtrzymaniem to może piszczeć po wyjęciu akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Nawigacja ma kod. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom747 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Nawigacja ma kod. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Na szczęście nie mam nawigacji Miałem wątpliwości co do radia i alarmu (bo np. w focusie radio było kodowane) dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STJ Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Nie wiem jak u Was ale u mnie w standardowym radiu jest potrzebny kod do odblokowania. Mam taką wlepkę z numerem kodu w książce serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 W moim (model po liftingu)radio też jest kodowane . Po rozłączeniu akumulatora- kod musiałem "wklepywać" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Może zależy od modelu radia. Ja miałem radio ze zmieniarką na 6CD bez usb (tylko aux) i kodu nie było. Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom747 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) W moim (model po liftingu)radio też jest kodowane . Po rozłączeniu akumulatora- kod musiałem "wklepywać" . Ja też mam radio bez usb (tylko aux) bez nawigacji i w książce nigdzie nie znalazłem informacji o blokadzie kodem ani numeru kodu (jest tylko informacja o blokadzie antykradzieżowej) A gdzie miałeś zapisany kod do radia? odszukałme jeszcze jedne post dotyczący kodu do radia i chyba rzeczywiście zależy od modelu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64870-kod-do-radia/ Edytowane 19 Maja 2013 przez tom747 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ja też mam radio bez usb (tylko aux) bez nawigacji i w książce nigdzie nie znalazłem informacji o blokadzie kodem ani numeru kodu (jest tylko informacja o blokadzie antykradzieżowej) A gdzie miałeś zapisany kod do radia? odszukałme jeszcze jedne post dotyczący kodu do radia i chyba rzeczywiście zależy od modelu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64870-kod-do-radia/ Mam radio z usb .Kod Pin-u dołączony jest na karcie (wielkości karty płatniczej) wraz z graficzną instrukcją uzbrajania alarmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom747 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Mam radio z usb .Kod Pin-u dołączony jest na karcie (wielkości karty płatniczej) wraz z graficzną instrukcją uzbrajania alarmu. Mam radio z usb .Kod Pin-u dołączony jest na karcie (wielkości karty płatniczej) wraz z graficzną instrukcją uzbrajania alarmu. Czy to nie jest karta z pinem do alarmu cobra bo mam taką ale nie jest raczej do radia? Edytowane 20 Maja 2013 przez tom747 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hizel Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 U mnie akunulator ma 50Ah, taki był oryginalnie. Ma już ponad 4 lata i pora myśleć o nowym. Mam dylemat co kupić bo chciałbym jakiś dobry, żeby znów posłużył parę lat, ale nie mam pojęcia jaką firmę wybrać? Bosch? Warta? czy może coś innego. Kupić taki jak był czy większy np 60Ah. Mam benzynę 1.6 z 2008 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom747 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 U mnie akunulator ma 50Ah, taki był oryginalnie. Ma już ponad 4 lata i pora myśleć o nowym. Mam dylemat co kupić bo chciałbym jakiś dobry, żeby znów posłużył parę lat, ale nie mam pojęcia jaką firmę wybrać? Bosch? Warta? czy może coś innego. Kupić taki jak był czy większy np 60Ah. Mam benzynę 1.6 z 2008 roku. Też mam oryginalny 50AH (benzyna 1,6) i nie wiem czy kupić większy 52ah czy może nawet 60ah? Może ktoś doradzi? Co do firmy to sporo czytałem i raczej nie bosch - skłaniam się ku Varcie lub ewentualnie Centra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Czy to nie jest karta z pinem do alarmu cobra bo mam taką ale nie jest raczej do radia? Karta (RADIOPASS) z pinem do radia jest osobno i jest na niej umieszczone logo Nissan z wymienionym modelem- AGC-0070RF , datą i kodem kreskowym. Natomiast graficznej instrukcji uzbrajania na niej nie ma - napisałem z pamięci .... a ona już mnie zawodzi ! Edytowane 21 Maja 2013 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambus Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) Też mam oryginalny 50AH (benzyna 1,6) i nie wiem czy kupić większy 52ah czy może nawet 60ah? Może ktoś doradzi? Co do firmy to sporo czytałem i raczej nie bosch - skłaniam się ku Varcie lub ewentualnie Centra. Mam 50Ah 420A (silnik 2l benzyna). Wymienić należy na akumulator o takich samych parametrach jak oryginalny. Edytowane 21 Maja 2013 przez bambus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 U mnie 1.6 benzyna Accenta jest fabrycznie 60Ah 640A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom747 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Kupiłem CENTRA FUTURA 53AH 540A 53 AH CA530 zamiast fabrycznego 50AH (na allegro za 233 zł z przesyłką) Nie było problemów z wymianą, musiałem tylko od nowa ustawić stacje radiowe, ale zachowały się telefony w ksiązce telefonicznej. Alarm cobra też ok. (Zainteresowanym podam dobrego sprzedawcę na allegro-akumulator otrzymałe szybko i bardzo dobrze zapakowany) Edytowane 26 Maja 2013 przez tom747 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RychoD Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Kupiłem CENTRA FUTURA 53AH 540A 53 AH CA530 zamiast fabrycznego 50AH (na allegro za 233 zł z przesyłką) Nie było problemów z wymianą, musiałem tylko od nowa ustawić stacje radiowe, ale zachowały się telefony w ksiązce telefonicznej. Alarm cobra też ok. (Zainteresowanym podam dobrego sprzedawcę na allegro-akumulator otrzymałe szybko i bardzo dobrze zapakowany) Podpinam się pod temat. W mim 1.5dci także muszę wymienić akumulator. Niestety, zgubiłem instrukcję. Może ktoś sprawdzi w swojej instrukcji parametry tego aku? Pozdrawiam Z góry dzięki R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henmal Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 U mnie akunulator ma 50Ah, taki był oryginalnie. Ma już ponad 4 lata i pora myśleć o nowym. Mam dylemat co kupić bo chciałbym jakiś dobry, żeby znów posłużył parę lat, ale nie mam pojęcia jaką firmę wybrać? Bosch? Warta? czy może coś innego. Kupić taki jak był czy większy np 60Ah. Mam benzynę 1.6 z 2008 roku. Parę akumulatorów w życiu wymieniłem. Moim zdniem tylko Warta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbmisiek Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Czy ktoś wie jakie parametry powinien mieć fabryczny akumulator do QQ benzyna silnik 2 l? W miom jest 50Ah i rozruch 420 A. W katalogu doboru akumulatorów jaki znalazłem w sieci wychodzi, że powinien być 64Ah i 620 A. Jak jest naprawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 wkładaj największy jaki wejdzie w dedykowane miejsce.... a jak masz kasę to włóż tzw. spiralę - np. Optime lub - bardziej z rodzimego podwórka - spiralnego Exide pojemnośc niby nie wieksza od standardowych ale gigantyczny prad rozruchowy, absolutna hermetyczność i bezobsługowość - a do tego wytrzymuje wiele cykli rozładowania do zera zupełnego (w zwykłym coś takiego zasiarcza płyty i demoluje akumulator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awol Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Podczas przegladu polecono mi w serwisie zamiast oryginalnego 50Ah słoweński akumulator Topla Top 60Ah 540A Link. Zaryzykowałem, nie żałuję, a nawet polecam. Znakomity stosunek jakości do ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbmisiek Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Czy w przypadku wyboru akumulatora o większej pojemności nie istnieje zagrożenie, że będzie on notorycznie niedoładowany? Czy standardowy akumulator da radę go naładować? Jak to wpływa na żywotność akumulatora? Czy zdecydowanie większy prąd rozruchowy nie zagraza popaleniem instalacji lub rozrusznika? oczywiście standardowy alternator - lapsus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 jak założysz 110 Ah to alternator może nie dać rady, ale przy 60 Ah - bez obaw... a spirale o których pisałem maja pojemność 45-55 Ah - za to prąd rozruchowy sięgający 900A a większy (dostępny) prąd rozruchowy zagraża popaleniem co najwyżej zwojów mózgowych :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbmisiek Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Aluzja do zwojów mózgowych jest niezbyt uprzejma ale dziękuję za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi87 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam, dzisiaj najpewniej padł mi akumulator. Przy próbie odpalenia słychać dziwne stuki i migają zegary. Próbowałem wymontować akumulator, ale zaczął piszczeć alarm (cobra). Jak to coś rozbroić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.