irja66 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Witam. Mam pytanie: czy taką wymianę mogę zrobić sam. Chodzi mi o to nr.9 z tej strony http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2004_4/type_67/body_front_roof_and_floor/front_apron_and_radiator_core_support/ Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 jak masz warunki i sprzęt to pewnie tak, przecież mechanik też człowiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irja66 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Właśnie co do sprzętu, czy jest to element który musi być spawany? Szukam i nie mogę tego nigdzie znaleźć, może się ktoś orientuje gdzie to kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 W Micrze K11 mam tą belkę przegniłą, blacharz powiedział że jest przykręcana i spawana, do tego przestrzegał przed zakupem nowej na Allegro itp. TYlko używany oryginał, inaczej z montażem na 99% będzie problem przy zamienniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Spawów nie pamiętam na tej belce, żeby ją łaczyły na sztywno. Raczej jak na obrazku jest przykręcana. Jak podniesiesz auto i zdejmiesz osłonę to bedziesz ją widział w całości od L do P i bedziesz mógł ocenić siły na zamiary. A jeśli chodzi o podróby to fakt czasem mogą się trafić spore minięcia z fabryka i tutaj zaczynają się schody i kreatywność mechanika. Z oryginałem masz 99% pewności otworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irja66 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam! Przód zrobiony. Ogólnie rozbiórka jeden dzień, 2-3 godziny na rozwiercenie zgrzewów, około 20. Kupiłem specjalne wiertło do zgrzewów 8mm. Pas przedni pasował prawie idealnie, brakuje dwóch otworów. Spawanie i składanie z powrotem 1,5 dnia, po montażu klapa siedzi trochę niżej ale mi to nie przeszkadza. Podsumowując: dla osoby bez doświadczenia jest to w miarę łatwa robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam! Przód zrobiony. Ogólnie rozbiórka jeden dzień, 2-3 godziny na rozwiercenie zgrzewów, około 20. Kupiłem specjalne wiertło do zgrzewów 8mm. Pas przedni pasował prawie idealnie, brakuje dwóch otworów. Spawanie i składanie z powrotem 1,5 dnia, po montażu klapa siedzi trochę niżej ale mi to nie przeszkadza. Podsumowując: dla osoby bez doświadczenia jest to w miarę łatwa robota. gratulacje ale co takiego się stało że musiałeś to wymieniąć? czym spawałeś? jakimi elektrodami? jakim amprearzem może komuś te informacje się przydadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 ale co takiego się stało że musiałeś to wymieniąć? Bo to gnije na potęgę w każdym Nissanie !!! U mnie się zaczynała korozja na belce, ale zaraz sobie z nią urządziłem króciutką randkę i wszystko ogniska korozji zabezpieczyłem. W Micrze K11 mam na tej belce taki meksyk, że nie zdziwię się jak kiedyś żona zadzwoni i powie "Kochanie, silnik wypadł mi na jezdnię" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.