Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Skrzypiące, piszczące wycieraczki

Gość maciek93

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maciek93

Witam, czytałem na tym forum kilka tematów o tych wycieraczkach ale własciwie żadnego sensownego pomysłu.

Kupiłem ostatnio almerę n15 z 98 roku

Wycieraczki:

piszczą na każdej z predkości wycierania
kiedy podniose je do góry przestaja piszcześc, działają prawidłowo, lecz wystarczy że dotkną szyby i znowu sie zaczyna
wymeiniłem wycieraczki na Valeo - nadal nie przestało
próbowałem odgiąć o kilka milimetrów (reką) - nadal piszczy
próbowałem jakby dogiąc w stronę szyby o kilka milimetrów - nadal piszczy

Jakieś rady?

Pozdrawiam, Almera ot mój 1 samochód także jestem laikiem dopiero

zebym nie był gołosłowny czytałem te tamaty:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/39896-piszczace-wycieraczki-przedniej-szyby/

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/36585-p11wp11-piszczenie-wycieraczek/page-2

(akurat te 2 najbardziej coś wnoszą)

+ czytałem że może to być przyczyna POWYCIERANEJ SZYBY :o to mi się wydaje już dziwne no ale co mi tam, obstawiam że ktoś z Was też miał taki problem, jak daliście sobie radę?

Prawdopodobnie będzie mechnizm wycieraczek do czyszczenia ;)

Bolączka nismo :(

By trzeba było rozebrać podszybie i nasmarować mechanizm ,pewnie na tulejach syf i wyrobione są.

Przeważnie pióra wycieraczek lekko puszczają ale czasami potrafią być uparte i trzymać :(

A z tym żeby umyć szybę to ciekawe :),może też coś w tym jest ale raczej mechanizm .

W mojej N15 (rocznik ten sam - 1998) miałem dokładnie to samo.

Mechanizm wycieraczek był ok - po podniesieniu ramion, przy "tłustej" szybie i chwilę po założeniu nowych piór - działały bezgłośnie a ewidentnie piszczały pióra (jak piszczy mechanizm - źródło dźwięku nie zmienia położenia, tu - źródło pokrywało się z ruchem wycieraczek). Mechanizm wycieraczek smarowałem - bez rezultatu (przy okazji jak miałem je zdjęte do malowania ramion).