Gość wolek Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 świece sprawdzałem i miałem trzy rodzaje od polskich iskr po przez dwa rodzaje NGK a to są przecież dobre świece. ale to na 100% nie ich wina. zrobie tak jak mówiłeś z tym płynem. tylko musze taki kupić. Co według cibie bedzie najlepsze? czy mozę lepiej rozebrac silnik i ewentualnie wymienić pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 nie koniecznie muszą to być zapieczone pierścienie, może to też być wina zaworów, mogą być podparte, trzeba by ściągnąć pokrywe zaworów i sprawdzić luz zaworowy, ale na początek zrób tak jak pisze Mrozu, może coś pomoże a nie powinno zaszkodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 ja wpuszczałem w dość dużej ilości WD40, ale może być jakiś inny tego pokroju i zostaw tak na noc a następnego dnia wlej ten olej. Co do zaworów to zgodze się,że któryś się zawiesił i jest cały czas otwarty, ale to jest łatwo sprawdzić. Wykręć świece i sprawdz czy ten cylinder trzyma ciśnienie odpowiednim przyżądem, każdy mechanik powinien go mieć. Tak na boku to pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić to sprawdzić ciśnienie na wszystkich cylindrach to dużo Ci powie. Możliwe też,że masz przedmuch na uszczelce głowicy i dlatego Ci nie chce chodzić ten cylinder. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 mam tez lekki wyciek oleju z okolic uszczelki głowicy więc może to jest przyczyną? dzisiaj sprawwdze cylindry tym przyrządem i sie dowiem jak z ciśnieniem w tym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 mam tez lekki wyciek oleju z okolic uszczelki głowicy więc może to jest przyczyną? dzisiaj sprawwdze cylindry tym przyrządem i sie dowiem jak z ciśnieniem w tym cylindrze.jesli w miejscu po lewej stronie jak sie stoi przodem do maski... nad nim to sie nie boj u mnie tez widac niewielkie zacieki i chyba w kazdym 1.6 cos takiego widzialem. Tak jak mowia chlopaki najpierw sprawdz cisnienie w kazdym cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 sprawdziłem spręzanie cylindrów przyrzadem i sie okazało ze mam 14 na każdym. czyli cylindry sa jaknabardziej ok. wiec jaka moze być jeszcze przyczyna? Moze ktos miał podobną sytuacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Skoro na wszystkich cylindrach masz takie samo sprężanie i jest to auto zasilane gaźnikiem (nie ma możliwości żeby jeden cylinder nie dostawał mieszanki paliwowo- powietrznej) to spierał bym się czy masz na tym cylindrze iskre. Pozamieniaj kable między sobą i sprawdz czy np ten cyl nie zaczął pracować a inny przestał, ale pisałeś,że świece i kable wymieniałeś, więc zastanowił bym się na kopułką. Jak ją zmienisz to może coś Ci da, bo na mój gust to może być tylko brak iskry a z elektryki to zawiele nie masz do sprawdzania. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 w przyszłym tygodniu spróbuje wymienic kopułke bo tylko to mi zostało :/ ale jeśli to nie będzie przyczyna to juz skończą mi sie pomysły :/ i będe jeździł tak jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A jesteś z Wawy?? Bo jak tak to możesz wpaść i kopułke przełożyć odemnie i zobaczysz co i jak. Z elektryki to masz tylko aparat zapłonowy kopułke, przedowy i świece, więc tylko to wchodzi w gre. Pozamieniaj między sobą świece i przewody i zobacz czy np. inny cyl nie przestał Ci działać. Na 3 cyl to nie radze Ci jeździć, bo auto dużo będzie paliło, bęzyna nie spalona w niedziałającym cyl bedzie trafiała do kata i tam się spalała, więc i on zaraz Ci się posypie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 niestety jestem z pomorza i do wawy mam 400klocków wiec bardziej mi sie opłaca nowa kopułkę kupić. a na tych 3 cylindrach to już chyba długo ktos jeździł :/ chyba jeszcze niemiec go tak męczył... tylko ze one tak jakby na wyzszych obrotach pracuja wszystkie. tylko na niskich bez gazu tak sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 a to coś takiego miałem już w mojej 100 jak umyłem silnik. Kable niestety były słabe i na wolnych obrotach chodził na 3 a jak się dodawało gazu zaczynał chodzić na 4. Woda zebrała się o rynienkach w które wchodzą kable i tam było przebicie. To wymień kable. Jak to niepomoże to na 100% kopułka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 ooo i to moze byc to. bo silnik był ewidentnie myty gdy go brałem. To wymieniam kable i kopułke bo ona juz dosyć zużyta jest. Kurde mam nadzieje ze to będzie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Mam nadzieje,że choć troche pomogłem. 3m się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 szlag by go trafił!!! wymieniłem wszystko przewody kopulkę, palec, i świece na NGK V line i nic !!! dalej to samo chyba go pojde porąbać siekierą :evil: jutro porowadze go do mechanika.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 To jak mam być szczery to sprawdz jeszcze tylko jedna rzecz. Jeżeli masz juz wszystko powymieniane i dalej nic to sprawdz czy otwierają Ci się zawory na tym cylindrze, bo jak by się nie otwierał dolot to byś nie dostawał mieszanki do cylindra a jak by wylot się nie otwierał to nie dostawał by świeżej mieszanki i też by nie chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 mam go gdzieś. jutro sobie z nim mechanik pogada a zawory to nie to bo gdy po załozeniu nowych świec i etc, odpalilem go to chodzil dobrze poki był na ssaniu gdy tylko sie nagrzał znowu zaczął świrować... normalnie mnie załamał. to jest najbardziej oporne auto jakie kiedykolwiek miałem a równocześnie nigdy nie miałem tak fajnego jak to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 To by wychodziło,że gaźnik daje może za mało paliwa. Miałem coś takiego w renówce jak wsadziłem do reno 5 silnik 1.8 mocno doprężone i założyłem gaźnik od 1.4. Puki lekko dodawałem gazu to było ok, ale jak tylko go mocniej musnołem to przestawał mi praować jeden z cylindrów. Sprzedałem ją kumplowi on włożył odpowiedni gaźnik i na 3cim biegu nie oponki nie mogą złapać przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolek Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 no i nareszcie sprawa sie wyjasniła. mechanikowi zajęło to godzinke okazało sie że gdzieś pod gaxnikiem spadł przewód od podciśnienia kurde no jeden kabelek i tyle problemów. teraz nissanek smiga aż miło. Wielkie dzieki dla Mroza za zainteresowanie tematem i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Nie ma za co, w końcu chyba między innymi po to to forum powstało żebyśmy mogli sobie nawzajem pomagać a nyska niech jak najlepiej Ci się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.