Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[100NX] opinie automat


Gość wolek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

świece sprawdzałem i miałem trzy rodzaje od polskich iskr po przez dwa rodzaje NGK a to są przecież dobre świece. ale to na 100% nie ich wina. zrobie tak jak mówiłeś z tym płynem. tylko musze taki kupić. Co według cibie bedzie najlepsze? czy mozę lepiej rozebrac silnik i ewentualnie wymienić pierścienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie muszą to być zapieczone pierścienie, może to też być wina zaworów, mogą być podparte, trzeba by ściągnąć pokrywe zaworów i sprawdzić luz zaworowy, ale na początek zrób tak jak pisze Mrozu, może coś pomoże a nie powinno zaszkodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wpuszczałem w dość dużej ilości WD40, ale może być jakiś inny tego pokroju i zostaw tak na noc a następnego dnia wlej ten olej. Co do zaworów to zgodze się,że któryś się zawiesił i jest cały czas otwarty, ale to jest łatwo sprawdzić. Wykręć świece i sprawdz czy ten cylinder trzyma ciśnienie odpowiednim przyżądem, każdy mechanik powinien go mieć. Tak na boku to pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić to sprawdzić ciśnienie na wszystkich cylindrach to dużo Ci powie. Możliwe też,że masz przedmuch na uszczelce głowicy i dlatego Ci nie chce chodzić ten cylinder. Elo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
mam tez lekki wyciek oleju z okolic uszczelki głowicy więc może to jest przyczyną? dzisiaj sprawwdze cylindry tym przyrządem i sie dowiem jak z ciśnieniem w tym cylindrze.
jesli w miejscu po lewej stronie jak sie stoi przodem do maski... nad nim to sie nie boj u mnie tez widac niewielkie zacieki i chyba w kazdym 1.6 cos takiego widzialem. Tak jak mowia chlopaki najpierw sprawdz cisnienie w kazdym cylindrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem spręzanie cylindrów przyrzadem i sie okazało ze mam 14 na każdym. czyli cylindry sa jaknabardziej ok. wiec jaka moze być jeszcze przyczyna? Moze ktos miał podobną sytuacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na wszystkich cylindrach masz takie samo sprężanie i jest to auto zasilane gaźnikiem (nie ma możliwości żeby jeden cylinder nie dostawał mieszanki paliwowo- powietrznej) to spierał bym się czy masz na tym cylindrze iskre. Pozamieniaj kable między sobą i sprawdz czy np ten cyl nie zaczął pracować a inny przestał, ale pisałeś,że świece i kable wymieniałeś, więc zastanowił bym się na kopułką. Jak ją zmienisz to może coś Ci da, bo na mój gust to może być tylko brak iskry a z elektryki to zawiele nie masz do sprawdzania. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś z Wawy?? Bo jak tak to możesz wpaść i kopułke przełożyć odemnie i zobaczysz co i jak. Z elektryki to masz tylko aparat zapłonowy kopułke, przedowy i świece, więc tylko to wchodzi w gre. Pozamieniaj między sobą świece i przewody i zobacz czy np. inny cyl nie przestał Ci działać. Na 3 cyl to nie radze Ci jeździć, bo auto dużo będzie paliło, bęzyna nie spalona w niedziałającym cyl bedzie trafiała do kata i tam się spalała, więc i on zaraz Ci się posypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety jestem z pomorza i do wawy mam 400klocków wiec bardziej mi sie opłaca nowa kopułkę kupić. a na tych 3 cylindrach to już chyba długo ktos jeździł :/ chyba jeszcze niemiec go tak męczył... tylko ze one tak jakby na wyzszych obrotach pracuja wszystkie. tylko na niskich bez gazu tak sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to coś takiego miałem już w mojej 100 jak umyłem silnik. Kable niestety były słabe i na wolnych obrotach chodził na 3 a jak się dodawało gazu zaczynał chodzić na 4. Woda zebrała się o rynienkach w które wchodzą kable i tam było przebicie. To wymień kable. Jak to niepomoże to na 100% kopułka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szlag by go trafił!!! wymieniłem wszystko przewody kopulkę, palec, i świece na NGK V line i nic !!! dalej to samo chyba go pojde porąbać siekierą :evil: jutro porowadze go do mechanika....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak mam być szczery to sprawdz jeszcze tylko jedna rzecz. Jeżeli masz juz wszystko powymieniane i dalej nic to sprawdz czy otwierają Ci się zawory na tym cylindrze, bo jak by się nie otwierał dolot to byś nie dostawał mieszanki do cylindra a jak by wylot się nie otwierał to nie dostawał by świeżej mieszanki i też by nie chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam go gdzieś. jutro sobie z nim mechanik pogada :P a zawory to nie to bo gdy po załozeniu nowych świec i etc, odpalilem go to chodzil dobrze poki był na ssaniu gdy tylko sie nagrzał znowu zaczął świrować... normalnie mnie załamał. to jest najbardziej oporne auto jakie kiedykolwiek miałem a równocześnie nigdy nie miałem tak fajnego jak to :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by wychodziło,że gaźnik daje może za mało paliwa. Miałem coś takiego w renówce jak wsadziłem do reno 5 silnik 1.8 mocno doprężone i założyłem gaźnik od 1.4. Puki lekko dodawałem gazu to było ok, ale jak tylko go mocniej musnołem to przestawał mi praować jeden z cylindrów. Sprzedałem ją kumplowi on włożył odpowiedni gaźnik i na 3cim biegu nie oponki nie mogą złapać przyczepności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nareszcie sprawa sie wyjasniła. mechanikowi zajęło to godzinke :P okazało sie że gdzieś pod gaxnikiem spadł przewód od podciśnienia :P kurde no jeden kabelek i tyle problemów. teraz nissanek smiga aż miło. Wielkie dzieki dla Mroza za zainteresowanie tematem i pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...