Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.0dci - największy przebieg


newzg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam samochód z tym silnikiem, mam najechane ponad 200 tyś i zastanawiam się nad trwałością silnika i podzespołów. Wtryski, turbina u mnie jeszcze orginalne a jak u was ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raptem 77tkm, więc na razie malutko. Na razie wszystko oryginalne. Fakt, że dbam o skrzynię i leję tylko na Orlenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam wszystkich "zmartwionych".

Jestem tu nowy, ale nissanami jeżdżę od 20 lat. Właśnie sprzedałem qq 2,0 dci z przebiegiem 166 tys. Auto jest w idealnym stanie. W Niemczech na 3 pasmówce sprawdziłem kilkakrotnie jego możliwości, 220 km. na godzinę! Ok? :wave: Moja koleżanka ma już 300 000 km i to w wersji automat. Jest zadowolona. Czasem pytałem na ASO czy są lepsi w przebiegach, odpowiedź brzmiała- tak! Ale to byli goście z za odry. Teraz biorę  najnowsze dziecko z tej " rodziny ". Będzie to 1,6 dci tekna. Myślę, że będzie rewelacyjnie. Wielu tu marudzi na te związki z Renault. Nic strasznego z tego powodu się nie dzieje. Jeśli nawet widzimy logo "brata" to i tak jest tam japoński element myśli technicznej. Francuska, być może, dzięki japońcom jest lepsza od niemieckiej. Tak wytykany palcem 1,5 dci montują w mercedesach! :devil: Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednicze Lagune III ale z tym motorem tylko 173KM sprzedałem z przebiegiem ok 250tys (od początku w rodzinie, tata i ja). Poza wymianami serwisowymi-zwyczajnymi to zapchany DPF przy ok 220 tys., pozatym nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich "zmartwionych".