Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Radia ze zmieniarką cd


robnn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wyciągał ze zwojego T30 radio ze zmieniarką. Ja to zrobiłem w celu naprawy cd. Po ponownym podpięciu radio nie chce się załączyć. Nie wiem, może trzeba zresetować komputer, który zapamiętał brak radia. Jak to zrobić? Poza tym nie znam kodu, czy radio będzie go żadąć? Miał ktoś z tym jakieś doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągągałem i odłączałem radio - problemów nie miałem.

może zerwałeś jakiś kabel w kostce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wyjęciu radia czy odłączeniu akumulatora zawsze się kodowało.Też nie miałem kodu i za rozkodowanie+ wymiana końcówki mocy zapłaciłem 109 zł.Trwało to aż tydzień bo podobno radio jest bardzo skomplikowane,ale nie znam się na tym a tak mi powiedział fachowiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A moze ktos wie co zrobic by moje radio nie tracilo fali podczas jazdy. Na postoju jest ok. (Radio fabryczne ze zmieniarka.) Jak wroce do polandu to mam zamiar sie za to zabrac. Przydalaby sie jakas instrukcja jak "wyrwac" radio i nic nie zniszczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wygląda na problem masy przewodu antenowego lub najpewniej nie załączony wzmacniacz antenowy. Najczęśtszy problem przy zmianie radia lub grzebaniu w instalacji.



zdejmujesz maskownicę podważając ostrożnie od góry, Są zatrzaski. Najlepiej podważać srubokrętem w szmatce. Potem 4 śruby i tyle.



U mnie po wyjęciu radia czy odłączeniu akumulatora zawsze się kodowało.Też nie miałem kodu i za rozkodowanie+ wymiana końcówki mocy zapłaciłem 109 zł.Trwało to aż tydzień bo podobno radio jest bardzo skomplikowane,ale nie znam się na tym a tak mi powiedział fachowiec

jeżeli uszkodzona końcówka mocy to radio w ogóle się nie włączy. Najczęściej pada przy zmianie polaryzacji.

Odnośnik do komentarza