Gość paka221 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 witam!!! kupiłem nowąsonde do swojej primerki i mam problem ponieważ przy starej sondzie są trzy przewody(czarny biały i czerwony) a przy nowej dwa białe i jeden czarny.może ktoś wie jak to połączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 witam!!!kupiłem nowąsonde do swojej primerki i mam problem ponieważ przy starej sondzie są trzy przewody(czarny biały i czerwony) a przy nowej dwa białe i jeden czarny.może ktoś wie jak to połączyć 2 biale powinny byc kabelkami od grzalki, najlepiej sprawdzic to miernikiem( powinno byc na nich zwarcie) a ostatni to sygnalowy. jak sie juz z tym uporasz to daj znac czy wogole to chodzi i jak, bo tez musze kupic sonde, ale z tego co sie dowiadywalem to musi byc tytanowa (z cerwonym kabelkiem) ale tego nie jestem pewien. jaki masz gwint?? i gdize masz montowana sonde ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 W jaki sposob masz zamiar polaczyc stare kabelki z nowymi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paka221 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 skoro te białe są od grzałki nie powinno być różnicy w podłączeniu.tylko na starych nie bardzo wiem co jest co.a w książce wyczytałem że sonda jest napięciowa a na temat rodzaju materiałów nic nie ma.a gość w sklepie powiedział że sprzedawał już do japończyków i nikt nic nie zwracał.założę to zobaczę. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paka221 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 nowe mają złączki wew. zaciskowe.więc stare musze odciąć i nie wiem czy lutować żeby nie uszkodzić sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 nowe mają złączki wew. zaciskowe.więc stare musze odciąć i nie wiem czy lutować żeby nie uszkodzić sondy Zapytalem bo.... przewodow od sondy nie lutuje sie zwykla lutownica... trzeba to niezle grzac... albo mini palnikiem albo taka lutownica na gaz co sie rurki miedzane lutuje... najlepiej poprosic jakiegos rurarza albo spawacza ale takiego zlota raczke.. bo taki klasyk spawacz to nie polutuje takich cabelkow malych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 z podlaczeniem nie ma problemu i nic nie trzeba lutowac. nawet mozna podlaczyc za pomoca zwyklej kostki elektrycznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 z podlaczeniem nie ma problemu i nic nie trzeba lutowac. nawet mozna podlaczyc za pomoca zwyklej kostki elektrycznej No ja slyszalem o przypadkach utleniania sie polaczen typu zaciskowego lub skrecanego... wtedy sonda zaczyna swirowac... nie tyle sona co odczyt jest nie taki jak powinien byc i ma to wplyw oczywiscie na prace silnika. Dlatego ci co wymieniaja sondy proponuja zeby je lutowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 No ja slyszalem o przypadkach utleniania sie polaczen typu zaciskowego lub skrecanego... wtedy sonda zaczyna swirowac... nie tyle sona co odczyt jest nie taki jak powinien byc i ma to wplyw oczywiscie na prace silnika. Dlatego ci co wymieniaja sondy proponuja zeby je lutowac. jesli to byloby tak istotone to zadna fabryka nie montowala by zlaczki na kablu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paka221 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 ale teraz na nią patrze i jednak na tych złączkach nie ma możliwości lutowania bo są ciasne koszulki i jak zacisnę z przewodem tak koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 jesli to byloby tak istotone to zadna fabryka nie montowala by zlaczki na kablu nie poddam sie... Zlaczka na kablu jest zazwyczja dalej niz ciete kabelki... u mnie jest poza kolektorem wydechowym i kable o sondy maja dlugosc dobre 25cm. Natomiast w tych uniwersalnych sondach przewody zazwyczaj sa krotkie.. bliskosc kolektora wydechowego powoduje wysoka temperature no i przyspieszony proces utleniania. Stad te niepisane nigdzie zalecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paka221 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 tu mam jakies 20 cm.kto wie może bedzie ok dz za radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 paka a jaka sonde kupowales ?? gdzie?? masz moze fotke ?? albo linka jesli przez net?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 paka zamontowales juz ta sonde bo ciekaw jestem jak dziala?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paka221 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 witam sonde kupiłem uniwersalną i dałem 150zł fotki nie mam a jeszcze nie zamontowałem bo umuwiłem sie z elektronikiem samochodowym bo nadal nie wiem jak podłaczyć a nie chcę ryzykować.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 paka zamontowales juz ta sonde bo ciekaw jestem jak dziala?? witamsonde kupiłem uniwersalną i dałem 150zł fotki nie mam a jeszcze nie zamontowałem bo umuwiłem sie z elektronikiem samochodowym bo nadal nie wiem jak podłaczyć a nie chcę ryzykować.pozdr Witam, ponawiam pytanie primeryW10, i czy masz jakieś zdjęcia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 sonda na 99% nie będzie pasować. sondy z przewodami czarnym, czerwonym i białym to sondy z czujnikiem z tlenku tytanu (w skrócie: sondy tytanowe). Twoja sonda uniwersalna to sonda z czujnikiem z tlenku cyrkonu (w skrócie: sonda cyrkonowa). moim zdaniem nie będzie to działać, jakkolwiek by się tego nie podłączyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Potwierdzam. Sam muszę kupić sondę i oto co znalazłem w internecie: www.ntklambdasensors.co.uk/main/mcolours.htm Czy ktoś orientuje się gdzie można znaleźć dobre i w miarę tanie takie sondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Potwierdzam.Sam muszę kupić sondę i oto co znalazłem w internecie: www.ntklambdasensors.co.uk/main/mcolours.htm Czy ktoś orientuje się gdzie można znaleźć dobre i w miarę tanie takie sondy? Najlepiej to którąś z tych http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&...n&m=Primera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Ja tam nie mam sond Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 OTD2F-3K1 to inaczej 11014T12 na oryginalej sondzie zdaje się było napisane NTK D2F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 A czy nie orientujecie się czy sonda lambda z silnika 2.0 16V z P11 jest taka sama jak z P10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.