Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

uszczelka pod głowicą


krzysiek_09

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłem uszczelke pod głowicą w k10 jakieś 600 kilometrów temu każdy pize że trzeba ją dociągnąć proszę o podpowiedz z jaką siłą mam to teraz zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokrecanie-glowicy-k10.jpg



Nie przesadzałbym z tym dociąganiem.

Wiem jednak z doświadczenia mojego Szwagra że w K10 wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie głowicy - to mało.

Akurat mój ojciec posiada warsztat, i przy zakładaniu nowej uszczelki i planowanej głowicy, ojciec dostrzegł pewnie nieprawidłowości na bloku silnika. Wziął płaską płytę meblową, przykleił do niej wielki arkusz papieru ściernego o najmniejszej dostępnej gradacji (chyba 2000 z tego co pamiętam) i takim oto "narzędziem" szlifował blok. Po około 2-3 godzinach szlifowania cała powierzchnia do której przychodzi uszczelka głowicy zrobiła się matowa. Na początku, były widoczne ewidentne braki materiału w miejscach pomiędzy cylindrami. Po tym zabiegu, K10 Szwagra jeździ do dziś.

Wcześniej, zmieniona uszczelka pod głowicą wytrzymała około 6 miesięcy. Wywaliło ją, bo był krzywy blok. Życzę, abyś nie miał aż takich przygód, ale w K10 krzywy blok to ponoć dość częsta sprawa.

 

Z tym dociąganiem "po czasie" bym nie szalał. Ustaw klucz na wartość z punktu (5) i sprawdź tą siłą, czy warto mocniej ciągnąć. Żeby - wiesz - nie przeciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...